FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Cięcie podłogi przy wymianie przedniego wahacza.
Autor Wiadomość
Michaelslon 
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 76
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-06-2015, 08:52   Cięcie podłogi przy wymianie przedniego wahacza.
   Bolid: Fiat Seicento 1.1 SPI Benzyna + LPG


Witam. Czy tylko ja mam taki niefart, że muszę ciąć podłogę przy wymianie wahacza? 2 lata temu wymieniałem lewy, jedna śruba poszła bez problemy, druga szła tak ciężko, że ta nitonakrętka pod podłogą się oderwała i już nie dało rady odkręcić. Wczoraj wymieniałem prawy wahacz i historia się powtórzyła. Jedna śruba czyściutka, jak nowa, a druga zardzewiała w trzy d*py. Kiedyś jakbym chciał wymieniać gumy stabilizatora to muszę otwierać podłogę z obu stron :shock: Miał ktoś podobnie?
_________________
 
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 05-06-2015, 21:02   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Jak ostatnio wymieniałem to tez szły bardzo ciężko,
Obawiajćc się że sie zerwą powolutku psikałem tłukłem młotkiem dopiero pod wieczór na spokojnie wykręciłem.
Na szczęście tylko śruby łączące stab z wahaczami się zerwały
Z tego co wiem problem występuje głównie w cc w sc rzadko.
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 06-06-2015, 22:31   
   Bolid: seicento 899


U mnie też nie było lekko kiedy wymieniałem wahacze, poszło sporo WD-40 i walenia młotkiem kilka dni przed wymianą ale w końcu śruby jakoś poszły lekko, nawet udało mi się poluzować,posmarować i dokręcić śruby od tylnej belki tak na wszelki wypadek.
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-06-2015, 09:07   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


ten patent w seicento jest bez sensu, jak można miejscowić śroby wahacza w profilu zamkniętym - wiamodo że jak się zerwie to rwanie podłogi - profanacja

w innych modelach np u mnie w fordzie wszystko mam przypięte do sanek i jak się śruba opiera to się ją ucina bo dostęp jest jak na talerzu, no ale co zrobić

pozostaje ciąć i dobrze to zabezpieczyć wszystko
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum