Demontaz półośki. 1.1 mpi |
Autor |
Wiadomość |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 14-08-2015, 12:13 Demontaz półośki. 1.1 mpi
Bolid: Seicento |
|
|
Jak wyciągnąć półośkę ze skrzyni biegów. Silnik zdemontowany leży na trawie ze skrzynia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mars_1900
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 9 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 14-08-2015, 21:54
Bolid: Fiat Seicento Van 1.1MPI |
|
|
a jaki model skrzyni?C514 czy C526? |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 14-08-2015, 23:22
Bolid: Seicento |
|
|
C514 podciągany wsteczny |
_________________
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15-08-2015, 00:31
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Kielichy w c514 jest ciężko wyjąć bo zabezpieczone są od środka mechanizmu różnicowego pierścieniami. Nie wiem jaki jest profesjonalny sposób, ale ja robiłem na dwa sposoby. Najprościej zdemontować obudowę mechanizmu różnicowego i wybić półosie od środka, wtedy idzie gładko. Wybijałem kielichy również od zewnątrz opierając tępy przecinak na krawędzi kielicha zaraz przy obudowie mechanizmu, ale trzeba było mocno walić i na kielichach zostały ślady. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 16-08-2015, 10:33
Bolid: Seicento |
|
|
dzięki za odpowiedzi chyba juz wiem jak sobie z tym poradzić |
_________________
 |
|
|
|
 |
|