FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystkie różnice miedzy SC a SC Sporting
Autor Wiadomość
Jakki 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 17-08-2015, 20:45   Wszystkie różnice miedzy SC a SC Sporting
   Bolid: Seicento


Witam,
Na forum jestem od niedawna, ponieważ wpadłem na pomysł aby kupić Seicento Sporting, ale dokładnie nie wiem czym się różnią te wersje.
Na przykład oglądając ogłoszenia Sportingów to mają różne zderzaki i nie mam pojęcia, który jest ori od Sportinga :/
Moja wiedza sięga tego, że mają obotek, białe zegary i wspomnianymi wyżej zderzakami. A poza tym co? Jakieś drobnostki jak rozpoznać ori Sportinga? Albo jakieś różnice w mechanice? Słyszałem, że podobno skrzyni są krótsze, ale ile w tym prawdy to nie mam pojęcia :/
Żeby nie było, szukałem info, ale nic nie znalazłem, a jak jest to gdzieś ładnie opisane to wychodzi na to, że szukać nie potrafię ;)
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-08-2015, 21:31   
   Bolid: Seicento 1242


Można obejrzeć jakieś egzemplarze, skąd dokładnie jesteś ? :) Sporting był w latach 1998-2000. Jeżeli porównując do wersji standardowej ,to inne zderzaki, fotele, skrzynia, obrotomierz ,panel środkowy ,tapicerka, halogeny itd. Były też wersje Abarth ,Schumacher ale wszystkie miały sygnowanie na klapie "Sporting"
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
Jakki 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 18-08-2015, 00:46   
   Bolid: Seicento


Z Gdyni, ale póki co to bardziej chce się zainteresować tematem, bo konkretny zakup za jakiś czas, bo póki co gotówki nie mam, wszystko pakuję w dopieszczanie obecnego autka ;)
Póki co może był byś tak miły dokładniej opisać jak to rozróżnić? Albo ktoś inny? Było by fajnie aby na początek obcowania z tym temat zapoznać takie info, tym bardziej nie wiem czy za jakiś czas znajdzie się ktoś chętny aby pomóc w zakupie ;p Ogólnie na samej mechanice dosyć sie znam, po postu chciałbym ori Sportinga, a nie jakąś podróbkę jakich pewnie wiele jest, a tu już trza z reguły ładnie siedzieć w temacie aby to poznać :)
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 18-08-2015, 01:17   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Rozróżniamy 2 sportingi spi/mpi oraz sportingi doposażone w pakiet ABARTHA lub limitowanego SCHUMACHERA spi, 1000szt lub 200szt. lub 100szt. były tylko i wyłącznie czerwone, (mpi ok 5000szt.) tylko wizualne elementy bo mechanicznie inna była wyłącznie jeszcze krótsza skrzynia niż w zwykłym sportingu. Oczywiście każdy egzemplarz można było doposażyć w wyposażenie dodatkowe typu faltdach. Wszystkie sportingi z Niemiec miały 2 poduszki powietrzne natomiast Polskie w 99.9% jedną za to Niemiecki zazwyczaj nie miały zagłówków na tylnej kanapie.

Fiat Seicento Sporting produkowany w latach 1998-2000, silnik wyłącznie 1.1 Spi (jednopunktowy wtrysk).
Charakteryzował się obniżonym zawieszeniem o -20mm, alufelgami 13", sportowymi zderzakami przód tył oraz halogenami. emblemat sporting na klapie, listewka zderzaka przedniego i tylnego (niebieska/pomarańczowa), pomarańczowe krótkie kierunkowskazy. Wnętrze to anatomicznie profilowane fotele z niebiesko-czarną kratę lub czerwono-czarną, skórzana kierownica + gałka z czarną nicią, karbonowy panel centralny, białe zegary + obrotomierz z bursztynowym podświetleniem, el. szyby, szare boczki drzwi, charakterystyczna nakładka pedału gazu,








Schumacher spi wyłącznie czerwone oraz dostępne wyłącznie w Niemczech w podstawowym pakiecie sportingowym rozbudowane o karbonowe listwy wraz z numerem na słupkach drzwi + listwy drzwi, centralny napis MS schumacher na klapie, w środku haftowane zagłówki z logiem, aluminiowa ramka biegów + ręczny, klimatyzacja, abs, wspomaganie w wersji 1000szt. w wersji 200szt. zamiast klimy są czerwono czarne skóry bez loga w zagłówkach.








Abarth spi, rozbudowany pakiet sportinga po nakładki progi oraz lotkę, 14" alufelgi, krótszą skrzynię, zagłówki z haftowanym logiem, kierownica i gałka z czerwoną nicią,








Fiat Seicento Sporting 1.1 MPI, produkowany w latach 2001-2003, silnik wyłącznie 1.1 Mpi (wielopunktowy wtrysk).

Charakteryzował się obniżonym zawieszeniem o -20mm, alufelgami 13", sportowymi zderzakami przód tył oraz halogenami (duże wloty tzw. szumek). emblemat sporting na klapie, gumowe listewki sporting, długie białe kierunkowskazy. Wnętrze to anatomicznie profilowane fotele szaro-grafitowe, skórzana kierownica + gałka z czarną nicią, jasny panel centralny, czarne zegary + obrotomierz, el. szyby,






Abarth mpi, krótsza skrzynia, lotka + progi z logiem jak w spi, alu 14" jak w spi, zagłówki z logiem, kierownica + gałka z czerwoną nicią jak w spi,







Schumacher mpi 5000szt. produkowane również w Polsce nie jak spi, lotka, progi z logiem schumacher, na klapie centralny napis schumacher, alu 14" z abartha, W środku tabliczka na prawych drzwiach z numerem, aluminiowe nakładki na pedały, podstopnica, ramka biegów i ręczny,





:))


Dwie godziny to przygotowywałem i mam nadzieję że już nie będzie pytań :p
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-08-2015, 12:27   
   Bolid: Seicento 1242


Idealne do FAQ :))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 18-08-2015, 23:15   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


aż się zasugeruję powyższym :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Jakki 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 18-08-2015, 23:22   
   Bolid: Seicento


Takiego opisu nawet nie spodziewałbym się, dzięki wielkie na pewno przyda mi się ta wiedza, a pewnie i nie tylko mnie :)
 
 
Majk-l 
Nałogowiec
Przyjaciel SC.PL


Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 904
Skąd: WZY
Wysłany: 18-08-2015, 23:24   
   Bolid: Peugeot 406


dawiddawidowski, chyba zapisales sie w kartach historii sc.pl tą "wypociną" :wink:


:ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
_________________
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2015, 09:03   

dawiddawidowski napisał/a:
Schumacher spi wyłącznie czerwone oraz dostępne wyłącznie w Niemczech
tutaj jako ciekawostkę można dodać że jako jedyne były fabrycznie zalane olejem AGIP EUROSPORTS 5w50 :))

opis :ok:
 
 
adrian 
Nałogowiec


Wiek: 31
Dołączył: 07 Cze 2014
Posty: 728
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 23-08-2015, 19:50   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI Abarth


hahaha Dawid, wiedziałem, że jeśli ktoś ma zrobić post o limitowanych wersjach to możesz być to Ty :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum