FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
MTS 7/5 twardość
Autor Wiadomość
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-09-2015, 19:01   MTS 7/5 twardość
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Witam noszę się z zamiarem zakupu zestawu MTS - 70/50. Posiadam felfi 5.5 cala a obecnie posiadam opony 165/65/13. Moje pytanie brzmi czy jeśli na tył wsiądą 3 osoby to nadkola nie będą się tarły? Ewentualnie jeśli na sprężyny założę gumy usztywniające. Dodam że teraz na serii w którym tył amory 46% a drugi 10% w 4 osoby na tyle nic się nie tarło na tych oponkach. :grin:
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 20-09-2015, 20:39   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Jak jest dobrze dobrane ET felgi i nie masz nadkoli plastikowych to nie powinno obcierać. Te seryjne amory masz na złom. W ogóle to MTS jest miękki buda przechyla się na zakrętach niewiele mniej jak na serii, chociaż z drugiej strony to przy takim obniżeniu i tak praktycznie siedzi na odbojach i jak wsiądze z tyłu trzy osoby to prawie w ogóle nie obniży się tył. Generalnie szału nie ma na -70, bo stab wali w budę i trzeba ją klepać i drążki kierownicze stukają o podłużnice(trzeba podcinać). Poza tym po jakimś czasie zacznie Ci wszystko skrzypieć i brzęczeć w środku. Jeździłem z takim zawiasem przez rok i uważam, że to był duży błąd. Lepiej byłoby dać porządny amor i dobrą sprężynę -30, a prowadzenie byłoby o niebo lepsze niż na MTS. Zastanów się 3 razy zanim kupisz -70, bo później już pod krawężnik na mieście nie podjedziesz. Ja wróciłem do serii na kyb z gazem i jestem mega zadowolony.
_________________
Moje Seicento
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-09-2015, 23:04   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


no właśnie nadkola bym chciał zostawić felgi będe miał z ET18 chciałbym żeby było niżej ale bez klepania budy itp bo nie po to robiłem generalnie blacharkę i konserwacje
 
 
OL 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 21
Skąd: Lbn
Wysłany: 20-09-2015, 23:09   
   Bolid: sc


MTS 7/5, 3 osoby w środku + bagaż i wyszło takie coś :mg:

Z tym, że u mnie jest 7J a u Ciebie 5,5 więc powinno się koło schować.
A co do twardości to tak jak ir3n3usz napisał, po przesiadce z serii jest o wiele lepiej ale z czasem chciałoby sie twardziej a z tym w MTSie szału nie ma :grin:
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-09-2015, 23:30   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


z przodu mam jakieś amorki kagera czy coś były zielone, mają 80% to je zostawie najwyżej i tylko jakieś krótsze deczko sprężyny a zajmę się tyłem :) a no i oczywiście chce jakoś to auto usztywnić bo denerwuje mnie to bujanie się na zakrętach :/ .
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 21-09-2015, 07:37   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


miXol2607 napisał/a:
bo denerwuje mnie to bujanie się na zakrętach :/ .


to załóż sobie stabilizator z tyłu albo jeździj wolniej w zakrętach, ewentualnie sprzedaj seja i kup coś normalnego
_________________
Moje Seicento
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-09-2015, 23:55   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


miXol2607 napisał/a:
z przodu mam jakieś amorki kagera czy coś były zielone, mają 80% to je zostawie najwyżej i tylko jakieś krótsze deczko sprężyny a zajmę się tyłem :) a no i oczywiście chce jakoś to auto usztywnić bo denerwuje mnie to bujanie się na zakrętach :/ .

KYB-E-G/B4+ eibachx4 + stabilizator, świerze opony, brak luzów w zawiasie i masz sztywno i wybiera nierówności, nie będzie nisko jak to modne 20km/h po torowisku, ale markowy zawias testowany w boju, jak się nie opłaca kompleksowo, to zmień kastę na inną o sztywniejszych fabrycznie nastawach i nie będzie tak bujać-kwestia byle Niemiec nie dogonił, bo w takich to będzie to samo a koszt x2. :]
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 22-09-2015, 23:47   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


a po wszystkich zmianach dokładnie ustawiona zbieżność! Rozbieżny fajnie i precyzyjnie będzie się prowadził i reagował na najmniejszy ruch kierownicą( tutaj pomagają też rozpórki, zwłaszcza górna)
_________________
Moje Seicento
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 23-09-2015, 17:22   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


tuleje itp mam wszystko nówki teraz planowałem właśnie coś amory i sprężyny zadziałać :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum