kolektor 421 |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 27-09-2015, 19:19 kolektor 421
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Czy kolektor wydechowy 421 na dwururce z palio/punto 1.2 8v 73Km warto zmienić na inny kolektor 421??
Pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
ar2rek
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 117 Skąd: WKZ / WN
|
Wysłany: 27-09-2015, 21:54 Re: kolektor 421
Bolid: Czarny Abarth |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | Czy kolektor wydechowy 421 na dwururce z palio/punto 1.2 8v 73Km warto zmienić na inny kolektor 421??
Pozdrawiam |
jeśli auto masz seryjne, nie warto |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-09-2015, 23:22 Re: kolektor 421
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
[quote="dyzio_abarth"]Czy kolektor wydechowy 421 na dwururce z palio/punto 1.2 8v 73Km warto zmienić na inny kolektor 421??
Na supersprinta tak, na kolektor GSG już tak nie koniecznie bo to stal aluminiowana, po zimie będzie rudy-, przyrosty daje, ale wymaga zmiany w całym układzie, po 3-cie GSG będzie Cię namawiał na kolektor z wylotem fi 50-co jest za duże.
Możesz żeliwniaka spasować z kanałami a w środku dremelkiem na lusterko i w porządny bandaż go-nie wiem czy coś poczujesz ,ale zakładając pomiar w tych samych warunkach kreski momentu mogą się delikatnie różnić ma + z modami, no i żeliwniak nie przerdzewieje na wylot.
A prawdziwy 4-2-1 SS to dokładnie w moim przypadku 1.1spi 3,3km i 2,6nm więcej i lepszy środek-od 2,3-3-8 obr. gdzieś. O cenę nie pytaj, schowałem f-vat głęboko.-jakość 5+
Edit; za tą kasę w Twoim przypadku wolał bym dać czapkę do obróbki, lub wystroić to porządnie na przepustnicy 42mm-da to lepsze efekty i jeszcze zostanie $. |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 28-09-2015, 19:41
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
nio wlasnie tak mysle czy nie dac do "lekkieg" wystrojenia. mam dolot od weglara ale przerobiony:P po swojemu:P + przepustnica 42 bany:P i wydech weglara ... Poza tym kurde chciałbym baa inaczej.. fajnie jakby jakich fachura który wie o co kaman obejrzał silnik w kwesti czy wtryski sa ok zapłon , map sensor, itp..itd...Nie wiem czy dobrze myślę ale po tych lekkich modach trochę go przelewa...
pozdro |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-09-2015, 21:45
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Przelewać na serii kompie i przepustnicy 42 nie może ot tak sobie, skąd to spostrzerzenie.?
Stroiciele nie bawią się w wiekszośći w szukanie nieprawidłowości, podstawiasz im kastę i ma być wszysko ok., bo dni krótkie, a strojenie N/A trochę zajmuje.:-)
Jedyne co mnie zasugerowało do strojenia to większa locha-można podlać, przyspieszyć, ale dla dobrego efektu raczej stroił bym go na Pb 98-większa możliwość korekcji zapłonem-sc jest nieźle podlany-w tamtych czasach eko nie było, pozostaje kwestia zapłonu itd.
Przepustnica może ale nie musi jak w spi wymagać przestawienia punktu 0, jak Ci obroty trzymają się na gorącym ok. 1000 i na gorącym zapala od razu, nie ma co kombinować. |
|
|
|
 |
|