Gleba |
Autor |
Wiadomość |
sebson96
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 27 Skąd: Dolny ?ląsk
|
Wysłany: 03-10-2015, 22:20 Gleba
Bolid: fiat 600 |
|
|
Witam forumowiczów chciałbym zapytać o najlepsze zawieszenia aby cento leżało na glebie najlepiej GWINT lecz z tego co widziałem to tylko i wyłącznie GWINT jest na przód i pytanie "a co z tyłem?" nie chce aby mi tył latał na zakrętach gdy będzie z przodu założony GWINT.
Ktoś ma jakieś propozycje? Liczę na szybką odpowiedź ponieważ chciałbym coś już zamówić w tym kierunku
Z góry dziękuję i pozdrawiam |
_________________ Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-10-2015, 22:47 Re: Gleba
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
sebson96 napisał/a: | Witam forumowiczów chciałbym zapytać o najlepsze zawieszenia aby cento leżało na glebie najlepiej GWINT lecz z tego co widziałem to tylko i wyłącznie GWINT jest na przód i pytanie "a co z tyłem?" nie chce aby mi tył latał na zakrętach gdy będzie z przodu założony GWINT.
Ktoś ma jakieś propozycje? Liczę na szybką odpowiedź ponieważ chciałbym coś już zamówić w tym kierunku
Z góry dziękuję i pozdrawiam |
Najlepsze gwintowane do cento jeszcze do kupienia-Proflex
Tył w tych gwintach masz na krótkiej sprężynie więc Ci latał nie będzie, dopasuj odbój jeszcze bo na seryjnym lipa. |
|
|
|
 |
sebson96
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 27 Skąd: Dolny ?ląsk
|
Wysłany: 03-10-2015, 23:28
Bolid: fiat 600 |
|
|
Znasz może stronkę na której będę miał wgląd do tego cuda? |
_________________ Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-10-2015, 15:57
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
sebson96 napisał/a: | Znasz może stronkę na której będę miał wgląd do tego cuda? |
A jesteś pewien....w czewcu wychodziło po przeliczeniu ok. 21tys pln |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 04-10-2015, 18:36
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Kup gwint MTS lub Ta, do zwykłej jazdy nacodzień idealny w granicach rozsądku jeśli chodzi o obniżenie. Na tył zwykłe amory, i springi MTS i na pewno będziesz zadowolony, a cena tego zestawu jest niższa o ok 19700 pln od tego powyżej |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
sebson96
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 27 Skąd: Dolny ?ląsk
|
Wysłany: 04-10-2015, 20:59
Bolid: fiat 600 |
|
|
1922 napisał/a: | Kup gwint MTS lub Ta, do zwykłej jazdy nacodzień idealny w granicach rozsądku jeśli chodzi o obniżenie. Na tył zwykłe amory, i springi MTS i na pewno będziesz zadowolony, a cena tego zestawu jest niższa o ok 19700 pln od tego powyżej |
Dzięki, dzięki. Powiedzcie mi jeszcze taką jedną sprawę, bo mam już całe zawieszenie MTS -40/40 i amory i sprężyny więc raczej lepiej byłoby zakupić osobno GWINT na przód a na tył niższe sprężyny prawda?
Mianowicie coś takiego:
>>>>GWINT<<<< |
_________________ Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎 |
|
|
|
 |
Pawnucy
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 174 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-10-2015, 23:20
Bolid: 900 |
|
|
Na tył też możesz kupić gwint, a nawet zlecić tokarzowi jego wykonanie Nie wiem jak się na tym jeździ, ale ostatnio gdzieś na giełdzie cento gratów na facebooku się takowy przewinął. |
_________________
Mój sejacz |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-10-2015, 23:24
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Pawnucy napisał/a: | Na tył też możesz kupić gwint, a nawet zlecić tokarzowi jego wykonanie Nie wiem jak się na tym jeździ, ale ostatnio gdzieś na giełdzie cento gratów na facebooku się takowy przewinął. |
Tak, że mimo ciekawie zrobionego silnika, nad którym sporo mi zeszło, chciałem to padło podwoziowe jak najszybciej oddać klientowi-jazda dość spokojna, wystarczył jeden dziurawy lekko zakręt przy 60-70km/h |
|
|
|
 |
Pawnucy
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 174 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-10-2015, 23:47
Bolid: 900 |
|
|
Paweł1984 napisał/a: |
Tak, że mimo ciekawie zrobionego silnika, nad którym sporo mi zeszło, chciałem to padło podwoziowe jak najszybciej oddać klientowi-jazda dość spokojna, wystarczył jeden dziurawy lekko zakręt przy 60-70km/h |
Ja osobiście ufam sprawdzonym zestawom i na tył bym gwintu homemade nie ładował. Ale wiem, że czasem się takie trafiają na giełdzie. Dlatego wracając do tematu to sebson96 najlepiej gwint przód, z tyłu krótsza sprężyna, bo na -40 będzie straszna koza. |
_________________
Mój sejacz |
|
|
|
 |
sebson96
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 27 Skąd: Dolny ?ląsk
|
Wysłany: 05-10-2015, 09:09
Bolid: fiat 600 |
|
|
Temat uważam za zamknięty. Dziękuję wszystkim, którzy doradzili, efekt końcowy: Zamówiony gwint TA-Technix a sprężyny pójdą pod nóż Pozdrawiam |
_________________ Nie ważne jaka marka...
Łączy nas pasja... 😎😎😎 |
|
|
|
 |
|