Przeróbka wizualna na Sporting/Abarth |
Autor |
Wiadomość |
Draiss
nówka sztuka ;)
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-10-2015, 18:54 Przeróbka wizualna na Sporting/Abarth
Bolid: Seicento |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów! Posiadam od pewnego czasu Seicento S z 2000r. Chciałbym go przerobić całkowicie pod siebie od blachy przez mechanikę po elektrykę, jednakże jest jeden problem, nie bardzo jestem w stanie sam. Wiem, że nie będzie raczej to tanie dlatego liczę się z kosztami. Tyle słowem wstępu.
Na początek chciałbym zabrać się za jego wygląd. Mianowicie chciałbym założyć zderzaki, progi, lusterka oraz lotkę od wersji Abarth bądź Sporting (jest tu w ogóle większa różnica?), tylne lampy, przednie jak i boczne kierunkowskazy wymienić na białe "dymione", przyciemnić tylną oraz tylne boczne szyby oraz założyć alufelgi 13 bądź 14 cali na niskoprofilowych oponach. Gleby raczej nie planuję, dlatego preferowałbym większe felgi .
I teraz następuje główne pytanie - mieszkam w Poznaniu i czy ktoś zna i z przyjemnością może polecić jakiś warsztat, który mi to ogarnie? Jeżeli będzie to serwis oferujący coś więcej niż blacharstwo i lakiernictwo, to raczej wrócę tam z elektryką, a ostatecznie również ze swapem więc chciałbym, żeby to był raczej pewniak |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 27-10-2015, 19:00
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Takie rzeczy to się robi samemu bo odkręcenie kilku śrub i pobrudzenie łapek chyba wymaga aż tyle trudu, sprzętu i zaplecza a satysfakcja znacznie większa
Części z allegro lub ze szrotu i miłej zabawy |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
kamilbak
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 4 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 08-11-2015, 19:30
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2003 |
|
|
Też chciałbym zrobić to u siebie w seju. Jednak radziłbym Ci najpierw powymieniać filtry, rozrząd, olej i płyn chłodniczy a z tuningiem wizualnym i car audio trochę poczekać bo jak okaże się, że będziesz miał sprzęgło do wymiany, albo coś z głowicą lub jakakolwiek uszczelka np, pod deklem zaworów, głowicą czy misą olejową zacznie lać to będziesz miał większy problem niż niemalowane zderzaki i samochód będzie stał. Ale to twoja decyzja, no chyba, że masz już to zrobione albo wystarczająco pieniędzy na wszystko, wtedy to tak jak powiedział przedmówca. Części na pewno znajdziesz na szrotach, allegro czy w jakiś tuning shopach.
1.Mechanika
2.Moc
3.Hamulce/Zawieszenie
4.Wygląd/Audio
Ja wyznaje taką zasadę |
|
|
|
 |
MC Grzechu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-11-2015, 19:45
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
kamilbak napisał/a: | Też chciałbym zrobić to u siebie w seju. Jednak radziłbym Ci najpierw powymieniać filtry, rozrząd, olej i płyn chłodniczy a z tuningiem wizualnym i car audio trochę poczekać bo jak okaże się, że będziesz miał sprzęgło do wymiany, albo coś z głowicą lub jakakolwiek uszczelka np, pod deklem zaworów, głowicą czy misą olejową zacznie lać to będziesz miał większy problem niż niemalowane zderzaki i samochód będzie stał. Ale to twoja decyzja, no chyba, że masz już to zrobione albo wystarczająco pieniędzy na wszystko, wtedy to tak jak powiedział przedmówca. Części na pewno znajdziesz na szrotach, allegro czy w jakiś tuning shopach. | You made my day! |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 08-11-2015, 19:55
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
hm... co masz namyśli pisząc... Mechanika, elektryka, blacha..:))
auto aż tak źle wygląda czy co??:P
Zadaj sobie pytanie czy wydołasz:) jest to wciągające i zawsze postawia mnóstwo pytań przy jakichkolwiek sprawach hm.. np.:
- piszesz elektryka to : szyby przód? el uchylane tylne szyby?? itd..
- mechanika.. silnik?? hm.. może swap 1.2 8v,16v, 1.4 16v a moze Turbo..???
- blacha progi leca,podłoga itd...
p.s. każdy ma swój styl... twój 13-14 niski profil i zarazem wieksze felgi..hm..robiąc wizualizacje np ładnie wygladajaca fela 14 fajnie lezy przy zawiasie 6/4.. itd... wszystko wyjdzie w drodze tworzenia i zmiany koncepcji.. gdy napatrzysz sie na inne:D
pozdro |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
kamilbak
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 4 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 08-11-2015, 21:17
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2003 |
|
|
@MC Grzechu
Może otwarcie powiesz o co Ci chodzi i jeśli z nie zgadzasz się z moją wypowiedzią to poprzesz swoją jakimiś argumentami?
Koniec OT |
|
|
|
 |
MC Grzechu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-11-2015, 03:25
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
kamilbak napisał/a: | @MC Grzechu
Może otwarcie powiesz o co Ci chodzi i jeśli z nie zgadzasz się z moją wypowiedzią to poprzesz swoją jakimiś argumentami?
Koniec OT | Twój tok myślenia |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 10-11-2015, 21:38
Bolid: Seicento |
|
|
kupuj tylko i wyłącznie oryginalne puzzle...ii w sumie wystarczy pooglądać auta na forum...sa mega koty...z każdego można coś podpatrzyć....zawsze możesz napisać priv'a nie koniecznie zakładać nowy temat
aa i odp. na głupie pytanie zrób to sam...to sa zmiany stylistyczne no big deal |
_________________
 |
|
|
|
 |
goodwaper.pl
Nałogowiec

Dołączył: 16 Cze 2015 Posty: 110 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-11-2015, 19:25
Bolid: Seicento 1.4 T-Jet |
|
|
kamilbak napisał/a: |
1.Mechanika
2.Moc
3.Hamulce/Zawieszenie
4.Wygląd/Audio
Ja wyznaje taką zasadę |
A ja inną
1.Mechanika
2.Hamulce/Zawieszenie
3.Moc
4.Wygląd/Audio
A tak na marginesie na taką zabawę w warsztatach potrzebujesz gruby portfel ...
Ja w swojego w warsztatach na chwilę obecną zostawiłem około 20tyś.
Nie liczę felg , lamp i tego co mogłem zrobić sam.
A uwierz mi przy tym autku co chwila wpada nowy pomysł |
_________________ 1.4 T-jet 332KM i 366Nm |
|
|
|
 |
|