przewody zaplonowe fiat 600 od 2004.10 do 2010 |
Autor |
Wiadomość |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-10-2015, 12:52 przewody zaplonowe fiat 600 od 2004.10 do 2010
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Na allegro do mojego seja znalazlem tylko takie przewody
allegro.pl/przewody-zaplonowe-panda-ii-seicento-1-1-mpi-04-i5058854114.html
Takie wlasnie jak na zdjeciu sa u mnie. Czy tej firmy beda dobre? Czy ktos montowal moze zwykle od starszych MPI i pasuja? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-10-2015, 14:17 Re: przewody zaplonowe fiat 600 od 2004.10 do 2010
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
biznesik napisał/a: | Na allegro do mojego seja znalazlem tylko takie przewody
allegro.pl/przewody-zaplonowe-panda-ii-seicento-1-1-mpi-04-i5058854114.html
Takie wlasnie jak na zdjeciu sa u mnie. Czy tej firmy beda dobre? Czy ktos montowal moze zwykle od starszych MPI i pasuja? |
Do 600 masz takie jak na zdjęciu, tylko firma z czapy Po roku się zrobią kamienie kruszące, a oporność jest 3-4 krotnie większa niż ori.
Jakość wykonania lipa. |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-10-2015, 14:34
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
O rotax spadles mi z nieba jak zwykle swiece juz wymienilem dzis na denso co pisales a przewody mam jeszcze orginalne narazie nie maja przebic badane palcem jeden z nich ma takie zgrubienie w miejscu gdzie byl zgiety. Sejek smiga dobrze ale z tego co czytalem to przewody tez w srodku sie wypalaja a moje maja juz prawie 80tys. nachulane, wymieniac czy czekac jak beda przebicia?
Ps.dokladnie w tym sklepie co podales link wyzej to kupilem swiece |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2015, 15:12
|
|
|
Przewodów lepszych jak fabryczne raczej nie kupisz a jak nic się nie dzieje to nie ruszaj. |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-10-2015, 15:42
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
A w aso nie maja? Pewnie cena kosmos nawet jak mozna kupic. A tak wygladaja swiece po przebiegu 20tys. uzywane glownie w miescie w korkach na gazie swiece denso.
naforum.zapodaj.net/ac640440ecb0.jpg.html |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2015, 16:21
|
|
|
Biały nalot to od wyższej temperatury spalania LPG |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-10-2015, 16:35
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
rotax24 napisał/a: | Biały nalot to od wyższej temperatury spalania LPG |
Jednak warto zmieniac co 20tys. na lpg i tego bede sie trzymal, czuc minimalnie ze delikatniej jezdzi ale to trzeba dobrze znac swoje auto |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2015, 21:25
|
|
|
biznesik napisał/a: | Jednak warto zmieniac co 20tys. na lpg | ja zmieniam co 15kkm na benzynie i różnica jest wyczuwalna |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-10-2015, 21:31
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
rotax24 napisał/a: | biznesik napisał/a: | Jednak warto zmieniac co 20tys. na lpg | ja zmieniam co 15kkm na benzynie i różnica jest wyczuwalna |
Jak dla mnie to troche za czesto jak na benzynie no chyba ze taki przebieg uzyskujesz po 3latach |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2015, 22:26
|
|
|
biznesik napisał/a: | Jak dla mnie to troche za czesto jak na benzynie no chyba ze taki przebieg uzyskujesz po 3latach | nie jeżdżę seitkiem a przebieg 15kkm wychodzi na rok
ps. 30 parę złotych to 2 paczki fajek |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2015, 09:03
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
rotax24 napisał/a: | biznesik napisał/a: | Jak dla mnie to troche za czesto jak na benzynie no chyba ze taki przebieg uzyskujesz po 3latach | nie jeżdżę seitkiem a przebieg 15kkm wychodzi na rok
ps. 30 parę złotych to 2 paczki fajek |
Z przesylka to ponad 40zl no chyba ze sie ma na miejscu w takiej cenie ale znowu zbyt czesto to wieksze ryzyko uszkodzic przewody przy wymianie a w sejku nie ma wygody przy wymianie swiec |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2015, 13:36
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
Rotax moze tobie udaje sie wkrecic swiece w sejku najpierw reka tak jak sie powinno? ja musze odrazu z klucza co niestety jest bardziej ryzykowne |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
ogarol
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2013 Posty: 34 Skąd: FSD
|
Wysłany: 04-11-2015, 18:28
Bolid: 1.1 SPI 1999 |
|
|
Rotax czy te świece podejdą do 1.1 SPI, jaka przerwa, sej bez gazu. |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2015, 19:39
|
|
|
ogarol napisał/a: | Rotax czy te świece podejdą do 1.1 SPI, jaka przerwa, sej bez gazu | nie podejdą do 1.1 SPI potrzebujesz K20TT - http://www.swiece-zaplono...k20tt-4604.html z przerwą 0,9mm - fabrycznie jest 1mm i polecam skorygować. |
|
|
|
 |
|