 |
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
Kupię seicento 1.2 1.4 lub turbo :) |
Autor |
Wiadomość |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 30-11-2015, 11:45
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
adriank3, Ty to jo...prawdziwy centomaniak z Ciebie...
Ciekawe tylko jak długo |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 30-11-2015, 12:54
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Żadne hdi. Zwykły diesel. Choć z nie fabryczną mocą. I to nie ja zaczepiłem. Nie mam nic do seja ale nie w tych pieniądzach |
|
|
|
 |
automaniak126
Nałogowiec

Pomógł: 25 razy Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 285 Skąd: z rodziny Fiata
|
Wysłany: 30-11-2015, 13:37
Bolid: Seicento |
|
|
adriank3 napisał/a: | automaniak126 napisał/a: | Steffan napisał/a: | adriank3 napisał/a: | proshotter napisał/a: | adriank3, Na ile byś mojego wyceniła na ori kołach ? |
nie wiem Panie Janie ile masz w tej chwili włożone, ale oscylowałbym w 9-10 na rmach |
|
Serio ? nikt nigdy nikomu nie zwróci hajsów 'włożonych', a za 10 tysięcy można mieć na prawdę fajne auto i nie mówię tu o tych puszkach |
wiesz... czasem jest coś ponad to myślenie, że to "puszka" i...
bardzo boli, że tak myślisz, bo jeszcze jakiś czas temu dałbyś sie pociąć za lakierowaną klamkę do seja, a teraz? przykre...
ale tak totalnie btw to w zupelności się zgadzam bo tak jak Ty... jeżdżę czasem czymś innym niż sej... czasem mi szkoda bo sobie myślę ... "a bo coś lepszego bym trafił..." tylko pytanie... takie szczere.... "CO?"
Cytat: | w cenie 10 tys to punto hgt lub stilo abarth | - kup sobie punto hgt, albo abartha, wyremontuj ... pogadamy wtedy o cenie, bo na razie to piszesz smieszne posty bez pokrycia, bo w życiu punto w abarcie nie miałeś, a hgt może i widziałeś ale to wszystko, więc się nie wypowiadaj nad ceną zadbanego egzemplarza, proszę bo ciśniesz mi na bekę i nie tylko mi z tego co wiem
jak tak myślisz to sie lepiej stad wyloguj tyle napisze hahahha poprawilisćie humor. wklejajcie sobie te padaczki typu 106, 206, 323 ... na serio? chcecie tym jeździć? jeździłem 206 i nie chce tego... jeżdżę sejem do dzisiaj i sie z takich gówien śmieje... choć "komfort" wyższy.... a jeśli chcesz "komfort" na serio to sobie kup coś pokroju a6/omegi/bmw serii 5... może w tej cenie wyhaczysz
hahahaha, bez kitu leżę... 106, 206.... weźcie sie ogarnijcie |
zgadza się nigdy nie miałem punto hgt chociaż byłem blisko, ale niestety 5 lat temu za budżet w jakim miałem się zmieścić na zakup takiego punciaka to podejrzewam że wystarczyło by tylko na zwykłą wersję, ale dzisiaj jak tyle lat już minęło i wszystko poszlo do przodu, aut jest pełno "stoją praktycznie po rowach" myślisz że co, jak auta nie sprzedasz to ktoś będzie płakał że nie ma perełki od ciebie???? kupi inne i będzie się śmiał z ciebie że jeździsz pudełkiem które cenisz z tego co widać ponad wszystko.... <hahaha>
druga sprawa kolega chce kupić auto i każdy ma prawo do wypowiedzenia się na ten temat, to że "według ciebie" nie znajdzie seja niżej niż za 10 tys to jak już zauważyłeś jest nonsensem sądząc po wypowiedziach kolegów tak więc chyba się trochę ośmieszyłeś wiięc weź to na klatę a nie jeszcze będziesz obrażał innych.
hmm idźmy dalej co do remontu myślisz że sej 1.4 to będzie tanie auto w utrzymaniu takie jak seria?? mylisz się chyba nie masz pojęcia ile kosztuje utrzymanie auta które w 90% nie jest serią...
ja pisze posty bez pokrycia??? chyba ty wpisz sobie auta takie jak ja wymieniłem do 10 tys a wpisz seje za ok 10 tys zobaczymy których będzie więcej i gdzie będzie wybór obszerny i wtedy pogadamy - ludzie nie są idiotami i nie będą ośmieszać się sprzedając auto najmniejsze najbardziej niebezpieczne, najciaśniejsze itp za taką kwotę weź się ogarnij no chyba że auto jest profesjonalnie przygotowane pod kjs, na tor lub coś w tym stylu to można by polemizować (ale raczej szybko takiego auta nie znajdzie bo rzadko kto takie coś sprzedaje)...
ja cisnę bekę tobie i innym?? z tego co zauważyłem to "prawie" wszyscy jak nie wszyscy próbują Cię sprowadzić na właściwe myślenie:D bo to ty próbujesz nas "zaczarować" swoimi poglądami i swoimi przewartościowanymi myślami:D
piszesz że jeździłeś 206 i do dziś się z takich gówien śmiejesz??? _ ŻARTUJESZ SOBIE? z jakich gówien?? z precyzyjnego prowadzenia jakie oferuje tylna belka (doc kłopotliwa ale swoją funkcję spełnia doskonale), z wygodnych foteli, komfortu jazdy (mimo tylko segmentu B), z mocniejszego silnika i innych wygód?? człowieku ogarnij się 206 nazywasz gównem a jeździsz seicentem nie obrażajmy innych LEPSZYCH aut, bo one są lepsze, tylko teraz kwestia jakim egzemplarzem ty jeździłeś bo jeśli trupem to faktycznie znienawidziłeś małego ładnego francuza.
serio ?? omega??? pojeździłeś nią trochę lub się przejechałeś i teraz się wymądrzasz, A6 i bmw 5 nie widziałem żebyś nimi jeździł sądząc po opisie w temacie "jakimi autami jeździlem".
doświadczenie adriank3
Opel Astra I 1.4 8v , Opel Omega B 2.0 16v, Ford Transit 2.3d 140km, Ford Transit 2.3d 125km, Renault Master 2.5 dCi 120km, Mercedes Sprinter 3.0 v6 215km wersja limitowana - busy w poprzedniej firmie, Ford Sierra mk2 2.0 DOHC, VW Polo 1.9d, VW Passat 1.9 TDi 150km, Skoda Fabia II, VW Golf III 1.9 TDi 90km, Toyota Yaris, VW Lupo 1.1, BMW serii 1 2.0d, Fiat Seicento 0.9, Fiat Seicento 1.1 i jeszcze trochę tego było
http://www.seicento.pl/vi...=20800&start=75
moje skromne doświadczenie: :D:D
1. Audi A6 2.5 TDI
2. Daewoo tico
3. Daewoo Nexia 1.5
3. Daewoo Matiz
4. Fiat 126p czerwony z 93r.
5. Fiat seicento 900 (czerwony)
6. Fiat punto 1.1 (zielony)
7. Fiat punto 1.1 (niebieski)
8. Fiat punto II FL 1.2
9. Ford escort kombi 1.8 TD
10. Honda civic 1.3
11. Opel Astra II 1.6 8V
12. Opel Calibra (żółta)
13. Opel Calibra (morska)
14. Opel Vectra A 1.6 8V
15. Opel Vectra B 1.6 16V
16. Peugeot 206 1.9 SDI
17. Peugeot 207 1.4
18. Polonez caro 1.6
19. Renault Clio I 1.1
20. Renault Laguna II 1.6 16V
21. volkswagen golf II 1.3
22. Volkswagen golf II 1.6 (biały)
23. Volkswagen golf II 1.6 (zielony)
24. Volkswagen passat b4 kombi 1.9 TDI (110KM)
25. Volkswagen Passat b5 FL 130KM
26. Volvo xc90 2007r. 3.2 benzyna 238KM- najlepszy rarytasik jakim jeździłem:)
27. Żuk
Ciągniki:
1. Władimirec t-25
Motocykle:
1. Motorynka
2. Romet Ogar
3. Mińsk (albo delta nie pamiętam jak to się dokładnie nazywało)
4.WSK 125
4. Skuter Quest Motobi
4. Skuter Peugeot (bordowy)
5. Skuter Generic Xor
6. Skuter Zipp
7. Skuter Peugeot (niebieski)
8. Yamaha DT80
9. MZ 150
Poza tym jeździłem takimi pojazdami jak:
1. Quad yamaha Grizzly 700FI (z wyciągarką zielony)
1. Quad yamaha Grizzly 700Fi (bez wyciągarki) kolory były takie same więc pisze to co ich różniło (naprawdę długo sie nimi wytłukłem ponad rok nimi jeździłem) <lol>
3. Skuter śnieżny Yahama (nie pamiętam modelu) wiem że świetnie chodził po śniegu <lol>
4. Segway- (taki coś na dwóch kółkach)- fantastyczna sprawa jeździ się do przodu poprzez pochylenie (steruje tym komputer) a skręca się poprzez przesunięcie (kierownicy w prawo, w lewo) no i najlepsze jest to to że ładuje się normalne z gniazdka elektrycznego, nie leje się paliwa, silniczek chodzi tak cichutko że prawie jest niesłyszalny <lol>
A te doszły:)
1. Audi A4 1.9 TDI 90KM 98r. po lifcie
2. Honda Jazz 2009r bodajże albo 2010r. (realny przebieg ok 40tys.)
3. Mitsubishi Space Star 2003r. diesel
4. Mitsubishi Space Star 2004r. diesel
5. Honda CR-V 2.0 Benzyna 97r.
6. Toyota RAV-4 2003r. 2.0 diesel
7. Toyota RAV-4 bodajże 97r. albo 98r. w benzynie
8. Hyundai Galloper 99r. 2.5 TD
9. Citroen C3 1.4 benzyna 2003 lub 2004r. to był (realny przebieg ok 140tys.)
10. Mercedes klasa G 2010 albo 2009r. diesel (rarytas) (realny przebieg około 200tys.)
11. Seat Leon 1.9 TDI 110KM 2002r.
12. Opel Astra F 1.4 benzyna 95r.
13. Opel Corsa B 1.2 benzyna 93r.
14. Peugeot 307 SW (kombi) 2007r. 2.0 diesel (realny przebieg już ok 200tys.)
15. Renault Laguna II FL 2005r. kombi 1.9 Dci
16. Renault laguna I 1.8 8V 90km, 97r.
17. Renault Clio I 94r. 1.2
18. Golf III 1.6 benzyna 95r.
19. Fiat 126p EL czerwony z 95r.
20. Ford Fiesta 1.8D, 91r.
21. Fiat seicento 900 (niebieski)
22. BMW E36 Compact 97r. 1.6
23. Lublin model bodajże 3 (blaszak), diesel.
24. Mazda 323C 94r. 1.3 benz.+gaz
24. Rover 420 bodajże 98r. 2.0 diesel.
Inne pojazdy:
1. Łódź motorowa (jako pasażer oczywiście- świetna przygoda).
2. Buggy Yamaha 4x4 nówka salonówka 2014r.- aktualnie na dotarciu;-)
http://www.seicento.pl/vi...er=asc&start=60
PS: w ostatnim czasie czyli od około roku doleciały takie pojazdy jak:
wózek widłowy nissan bodajże
mercedes ML 2000 albo 2001r. diesel,
Porsche Caymann S 2009r. automat
Fiat Punto 1.1 GAZ niebieski 95r., 5D
Peugeot 206 srebrny 3d 1.4 75KM, 2002r. benzyna
Volkswagen Polo 1.4 60KM, 2001r. 3D benzyna
Fiat Punto II 2002r. 1.2 B+G czarny po przekładce z anglika
Opel Astra G 99r. 2.0 DTi 101KM
od razu mówią że nie są to jakieś przejaźdżki jak niektóry że pracują na myjni wyjadą 10 metrów i uznają to że jechali tym autem, ok 70% z tych aut co mam wymienione użytkuję co jakiś czas do dzisiejszego dnia tak więc nie jest to jakaś jedna przejeżdżka po placu czy coś w tym stylu.
nie mogę czytać tego : 106, 206 bez kitu ogarnijcie się??? czy ty naprawdę udajesz taką osobę czy naprawdę nie widzisz że się pogrążasz??? wszystkie te auta (o ile są w dobym stanie BYŁY SĄ i BĘDĄ lepsze od seja bo to są auta o klasę wyżej lepsze prowadzenie, zawieszenie, itp itd etc iiiiiiii mogę tak wiecznie pisać bo to prawda!!! i nie gadaj głupot!!!
Teraz przeprosiny:D
koledzy z forum jeśli macie dystans do siebie i do swoich aut to przeczytajcie to na luzie i nie bierzcie nic do siebie bo jak zauważyliście to moją odpowiedź do użytkownika adriank3 jest tylko opowiedzią na jego "według niego" najlepszą opinię fachowca i w żaden sposób moje słowa nie urażają naszych fajnych autek które kupuje się w jednym celu jak to już jeden z użytkowników nadmienił żeby mało paliły były tanie w utrzymaniu i bylo ciepło oraz nei padało nam na głowę i za to je kochamy bo się sprawdzają doskonale w tym.
Jeszcze jedno słowo wyjaśnienia: tamat dotyczył kupna auta a nie jakiegoś przekzykiwania się w tym że jeden to uważa że by wziął za swojego tyle a drugi tyle - prawda jest taka ja już kolejny użytkownik nadmienił że nigdy kasy włożonej się nie odzyska bo auto to nie jest inwestycja tylko albo środek transportu albo pasja aut się nie kupuje po to by ich tuningować i na nich zarabiać, tak więc są 3 opcje a jedna specjalna dla kolegi [b]adriank3 (ta ostatnia).
1) nie inwestujemy dużo w auto bo się nie opłaca (tak robi oszczedni i tacy którym auto służy do przemieszczania się z A do B i to wszystko
2) inwestujemy bo kochamy to co robimy i cię cieszymy z tego nawet jak na tym tracimy za jakiś czas przy sprzedaży
3) opcja specjalna jak już wspomniałem: kolego przykryj go kocem i nadal uważaj że jest wart milion dolarów (czyt. twoje wymarzone 10 tys.) :D:D
PS: nie ładnie tak "wyrzucać kolegów z forum i mówić o zalogowaniu się z dwóch powodów po pierwsze jak będziesz miał tyle lat co ja (jeszcze kilka ładnych latek Ci brakuje) to wtedy porozmawiamy może nie będziesz już taki przywiązany do seja
po drugie jestem na forum już od kilku ładnych lat i to ty pojawiłeś się tu dużo póżniej- bo jesteś dopiero lekko ponad rok bodajże {śmiech na sali }więc trochę pokory życzę Ci w następnych postach i przemyśl to co piszesz...
KOLEDZY FORUMOWICZE JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM- ALE MUSIAŁEM :D:D
POZDRO DLA WSZYSTKICH:)[/b] |
_________________ Kupujesz auto, ale nie do końca ogarniasz temat? Chętnie pomogę w mojej okolicy. Mogę dojechać. Info na pw. |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 30-11-2015, 17:00
Bolid: Seicento 900 |
|
|
automaniak126 |
|
|
|
 |
Adrian4828
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 33 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 30-11-2015, 18:32
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
A ja chciałem tylko kupić seicento |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 30-11-2015, 20:11
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Najpierw jest fascynacja, następnie modyfikacje a na końcu obojętność i wraz z wzbogaceniem przychodzi czas na lepszy samochód ale zwykle do cento się powraca jako samochodu zlotowego/wyścigowego/zabawki lub zakupowego
Jedni chcą odzyskać co włożyli inni chcą zarobić a kolejni tylko pozbyć się gruza
Dla mnie seicento samo w sobie jest zupełnie niczym ciekawym ale to pewnie dla tego że wszystkie seryjne dupowozy nie robią na mnie wrażenia |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Steffan
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
adrian
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 728 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 01-12-2015, 19:21
Bolid: Seicento 1.1 MPI Abarth |
|
|
Oj chłopie... spinasz sie od razu
chodziło jedynie o to, że dla mnie porównywanie SC do 206, czy też 323F czy jakiegoś golfa - czy coś.. jest delikatnie mowiąc nietrafione.. to auta innej klasy.. kolega chciał kupić 1.2 albo 1.4 .. mniemam, że 8/16v jak również TURBO. Rozumiesz? TURBO w kwocie do 8 tysi. Nie da rady kupić ZADBANEGO 1.4 TURBO w kwocie do 8 tysięcy. Zmieniłeś totalnie temat i sedno tego, z czego się śmiałem
czytając ten Twój post to się zastanawiam czy się chciałeś pochwalić, czy udowodnić swoją wyższość czy co ale po przeczytaniu go dwukrotnie nie wiem o co tutaj chodzi, bo jak dla mnie spisywanie aut, ktorymi sie jezdzilo na kartce numeracja to niezbyt normalne zachowanie. Wiesz, możesz mieć większe doświadczenie, ja tego nie neguję, po prostu jeździłem 206 i dla mnie to sypiące się padło. i nie jeździłem zajechanym egzemplarzem, ale też nie był może jakoś mocno doinwestowany. Taki, ot - zwyczajny. Kupno takiego auta wiąże się niestety z większymi kosztami niż SC. to fakt. ot co. Trzeba pamiętać, że te auta mają dużo nafukane jednak, a zakup + remont wyjdzie dużo drożej. Swoją drogą - gość pisze o SC 1.2/1.4/turbo czyli typowo nastawia się o wysoki współczynnik przyspieszenia a tu jest mowa o 206 czy 323 Wygoda? 206? SC? przestań. 206 to wyznacznik komfortu? leżę (SC tymbardziej nie jestem wyznacznkiem)
a to ile moje auto jest warte, ile kasy w niego włożyłem, ile ktoś mi da itp to moja sprawa, a nie Twoja, bo jeśli tylko znajdzie się ktoś, kto szuka odpowiedniego stanu egzemplarza to i nawet Ci większe pieniądze, niż te o których było pisane da. jeśli nie da - to nie musi być sprzedane.
kocem nie muszę okrywać, bo nie jestem chory psychicznie, wystarczy, że będzie stało w garażu i będzie o nie dbane tak, jak jest
Dawid ma racje. Na początku jest zafascynowanie, później mody, być może później obojętność i nawet lekka pogarda - widzę to po rozmowach ze Steffanem np. Ok, ale to właśnie polega na tym zafascynowaniu. Mechanikiem nie jestem.
Chyba, że w tej całej sytuacji porównasz sobie komfort jazdy SC w gazie, 900-tce w wersji z szybami na korbkę do 206 w skórach i z klimą. To sie zgodzę.
PS: tak na podsumowanie...
do 10.000 nie kupi się lepszego małęgo gruzka, taniego w utrzymaniu, do wożenia dupy, dobrze doposażonego, do pokazywania się na zlotach i uczenia pewnych ludzi, że Seicento nie koniecznie musi kojarzyć się z padaczką, która sie rozlatuje i jest niewygodna. Chyba, że cały czas porównujesz 206 czy jakieś inne z tych co proponujesz do zwykłej seryjnej 900-tki, wtedy to ma sens. Bo jak już jesteś taki dokładny to napisz ile zrobienie takiej 206 na gwincie, dobrym kole, dobrym silniku (z jakimś przyspieszeniem) kosztuje. Wtedy temat będzie wadził o 20 koła, czyli 2x tyle co za doyebanego seja. jak dla mnie to nie zrozumiałeś ani autora tematu, ani mnie.
Cytat: | https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/408624-seicento-14-16v-gaz-półsekwencja-6-biegowa-skrzynia-klimatyzacja-wspomaganie/ |
gość za dość ubogą wersję, w której jest tylko klima i nawet nie ma obrotka chce 9 koła. Czyli co? Full opcja na skórach, poduszkach, wysokich boczkach, z konkretnym nagłośnieniem (np. B&O) i 1.4 pod maską nie jest warte 10k? Dla mnie jest. i na tym temat skończe, panie doświadczony fachowcu |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 01-12-2015, 20:35
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
adriank3 napisał/a: |
Wiesz, możesz mieć większe doświadczenie, ja tego nie neguję, po prostu jeździłem 206 i dla mnie to sypiące się padło. i nie jeździłem zajechanym egzemplarzem, ale też nie był może jakoś mocno doinwestowany. Taki, ot - zwyczajny. Kupno takiego auta wiąże się niestety z większymi kosztami niż SC. to fakt. ot co. Trzeba pamiętać, że te auta mają dużo nafukane jednak, a zakup + remont wyjdzie dużo drożej. Swoją drogą - gość pisze o SC 1.2/1.4/turbo czyli typowo nastawia się o wysoki współczynnik przyspieszenia a tu jest mowa o 206 czy 323 Wygoda? 206? SC? przestań. 206 to wyznacznik komfortu? leżę (SC tymbardziej nie jestem wyznacznkiem)
|
Ja jeździłem w swoim życiu niewieloma samochodami, ale akurat tak wyszło że miałem 2x Peugeota 206 i 2xSeicento. Pugi to zupełnie inna liga, nie wiem co za paździerzem jeździłeś, ale 206 to naprawdę świetny samochód, ma seryjnie świetne zawieszenia, tylko nieudaną konstrukcją jest ta tylna belka która się sypie na potęgę. Części są tak tanie jak do seicento. Ostatni mój Peugeot to GTI 2.0 135KM (poniżej 9s do setki), dałem za niego 5tys, przejeździłem nim sezon w rallysprintach, i nie zainwestowałem w niego ani złotówki jeśli chodzi o jakieś naprawy. Sprzedałem go tylko dlatego, że nic nie trzeba było przy nim dłubać (bo niczego mu nie brakowało), a że ja lubię dłubać może bardziej niż jeździć to wróciłem do Seicento
Generalnie uważam, że seicento to jest tylko jakaś namiastka samochodu, nie ma tu ani wygody czy komfortu, ani przestrzeni, ani bezpieczeństwa, ani przyspieszenia, ani prestiżu, ani niczego:) Nigdy bym go nie kupił tylko z myślą o jeździe na co dzień. A że ten samochód jest tak kijowy, to jest co poprawiać i ulepszać i jeśli ktoś odnajduje w tym przyjemność tak jak ja to jeszcze można zrozumieć:) |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
adrian
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 728 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 01-12-2015, 20:42
Bolid: Seicento 1.1 MPI Abarth |
|
|
barkor napisał/a: | adriank3 napisał/a: |
Wiesz, możesz mieć większe doświadczenie, ja tego nie neguję, po prostu jeździłem 206 i dla mnie to sypiące się padło. i nie jeździłem zajechanym egzemplarzem, ale też nie był może jakoś mocno doinwestowany. Taki, ot - zwyczajny. Kupno takiego auta wiąże się niestety z większymi kosztami niż SC. to fakt. ot co. Trzeba pamiętać, że te auta mają dużo nafukane jednak, a zakup + remont wyjdzie dużo drożej. Swoją drogą - gość pisze o SC 1.2/1.4/turbo czyli typowo nastawia się o wysoki współczynnik przyspieszenia a tu jest mowa o 206 czy 323 Wygoda? 206? SC? przestań. 206 to wyznacznik komfortu? leżę (SC tymbardziej nie jestem wyznacznkiem)
|
Ja jeździłem w swoim życiu niewieloma samochodami, ale akurat tak wyszło że miałem 2x Peugeota 206 i 2xSeicento. Pugi to zupełnie inna liga, nie wiem co za paździerzem jeździłeś, ale 206 to naprawdę świetny samochód, ma seryjnie świetne zawieszenia, tylko nieudaną konstrukcją jest ta tylna belka która się sypie na potęgę. Części są tak tanie jak do seicento. Ostatni mój Peugeot to GTI 2.0 135KM (poniżej 9s do setki), dałem za niego 5tys, przejeździłem nim sezon w rallysprintach, i nie zainwestowałem w niego ani złotówki jeśli chodzi o jakieś naprawy. Sprzedałem go tylko dlatego, że nic nie trzeba było przy nim dłubać (bo niczego mu nie brakowało), a że ja lubię dłubać może bardziej niż jeździć to wróciłem do Seicento
Generalnie uważam, że seicento to jest tylko jakaś namiastka samochodu, nie ma tu ani wygody czy komfortu, ani przestrzeni, ani bezpieczeństwa, ani przyspieszenia, ani prestiżu, ani niczego:) Nigdy bym go nie kupił tylko z myślą o jeździe na co dzień. A że ten samochód jest tak kijowy, to jest co poprawiać i ulepszać i jeśli ktoś odnajduje w tym przyjemność tak jak ja to jeszcze można zrozumieć:) |
No spoko, to jest jakaś rozsądna wypowiedź kogoś kto jeździł. Być może ten egzemplarz był felerny, z resztą jak większość francuzów jakich się tknąłem. Ogólnie mi się nie podobają. O tych GTi słyszałem, dość fajna sprawa, ale czy oby na pewno serwisowanie i przeróbki są tak tanie jak w seju? To sprawa dość dyskusyjna.
Nie zgodzę się również, że to auto nie nadaje się do użytku na
codzień. Dla mnie jest rewelacyjne w swej prostocie i stosunku frajdy przy w miare dynamicznej jeździe po mieście do niskich kosztów eksploatacji.
Z reszta... sejo to sejo i koniec możecie mnie zjechać, napisać, że sie nie znam, mam to gdzieś - mi się podoba jak będę chciał wygodę to sobie za jakiś czas kupie e60 i będę miał auto do jazdy na codzień, a sejacz zostanie typowo jako upalarka i na zloty. Taka moja filozofia
Ale widzę, że ciężko mi przegadać trwajcie przy swoim, a my robimy swoje
PS: Autor miał na myśli 1.2/1.4 Turbo - czy te propozycje z linków powyżej są proporcjonalne osiągami..? |
|
|
|
 |
Majk-l
Nałogowiec Przyjaciel SC.PL

Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 904 Skąd: WZY
|
Wysłany: 02-12-2015, 00:34
Bolid: Peugeot 406 |
|
|
wg sejak to samochod idealny jak dla mnie, szczegolnie VAN, patrzac na profil mojej dzialalnosci. Pakowny, tani i tyle. wsadze sprzet do prania, jakies floki, przywioze, odwioze. Ale nie zeby stawiac go ponad zycie jak Adrian... |
_________________
|
|
|
|
 |
Steffan
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 868 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-12-2015, 07:51
Bolid: e91 |
|
|
Majk-l napisał/a: | wg sejak to samochod idealny jak dla mnie, szczegolnie VAN, patrzac na profil mojej dzialalnosci. Pakowny, tani i tyle. wsadze sprzet do prania, jakies floki, przywioze, odwioze. Ale nie zeby stawiac go ponad zycie jak Adrian... |
Jako zwykłe auto do roboty bez żadnego fapania to proste że idealny, ale do jeżdżenia 24/7 jeszcze takimi 'upośledzonymi' to już niestety nie jest za ciekawie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adrian4828
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 33 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 02-12-2015, 18:57
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
No ogółem fajne te cinquecento tylko szkoda że zielone ;d Przez co nie podoba mi sie za bardzo Jak by było zółte,czerwone albo czarne to bym brał |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 02-12-2015, 19:50
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
W każdej chwili można zmienić lakier lub okleić
Najlepiej kup zdrową blacharsko serię za tysiaka a całą mechanikę sobie ogarnij czyli swap na t-jet, hample, zawias i styling a przekonasz się dlaczego nikt tanio nie sprzedaję w całości cento tylko na graty |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Adrian4828
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 33 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 02-12-2015, 21:16
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Wiem coś o tym bo miałem już sejaka 1.2 którego kupiłem w zapłakanym stanie z silnikiem 1.1 i od podstaw go odbudowałem i wyszedł mnie 6,5-7 tyś. a to i tak mało bo większość rzeczy ogarniał mi dobry kumpel mechanik Nie stety go sprzedałem co teraz zaczynam żałować ale cóż.
Na szybko znalezione 2 fajne auta i za dobrą cene
http://olx.pl/oferta/fiat...html#9fa33ae2d7
http://olx.pl/oferta/rajd...html#9fa33ae2d7 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|