Coś wali z tyłu po wymianie amortyzatorów |
Autor |
Wiadomość |
ernest58
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 241 Skąd: Płock
|
Wysłany: 06-12-2015, 14:00
Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002 |
|
|
Ku przestrodze wstawiam jeszcze fotę tych amorów, które tak waliły. Nie kupujcie - SZAJS.
 |
|
|
|
 |
krzycho506
Nałogowiec Krzycho

Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 620 Skąd: Wadowice
|
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 06-12-2015, 15:51
Bolid: Seicento 900 |
|
|
nie jestem wcale zdziwiony widząc "markę" |
|
|
|
 |
michu1978
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: koło
|
Wysłany: 08-12-2015, 12:36
Bolid: seivcento 1.1mpi |
|
|
jak pisałem wczesniej miałęm to samo i szkoda było wyrzuconych pienedzy na szajsowe amory i wymianę tuleji |
|
|
|
 |
mimlok-33
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Kwi 2015 Posty: 1 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 12-12-2015, 19:52
Bolid: seicento sporting 1100 |
|
|
Mam ten sam problem z tymi amortyzatorami tej firmy,po wymianie wali strasznie,być moze że to to tuleje ale do tego jeszcze nie doszedłem.Przy zakupie sprawdzałem na miejscu i nie podobała mi sie ich miękkość,no ale jak nowe to tak musi być.Wymontowałem stare i były lepsze niż te nowe,zobaczymy na przeglądzie |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 12-12-2015, 20:14
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Panowie mam identyczny problem, tylko w moim przypadku wymieniłem na amorki firmy MM i trzaska z tyłu tak jak by miała zaraz cała belka odpaść. |
|
|
|
 |
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 12-12-2015, 21:45
Bolid: fiat seicento |
|
|
nie ma co wierzyc w % z wykresu jezeli chodzi o zawieche, mialem wczesniej clio i tam amorki to jak zyd po pustym sklepie lataly a na nie rownosciach to oswietlalem niebo tak sie bujala dupa, a na przegladzie i tak pokazalo po 48% wiec to nie dziala w tych procentach dobrze.
jezeli po zmianie amorkow na nowe bez zadnej kombinacji uwazam ze sa jakies luzy na belce,
zawieszenie w seju jest prosciutkie wiec albo na wachaczach sa jakies luzy a przy nowym amorku sie nabija albo amorki sa kiepskiej jakosci i tuleje w nich sa za miekkie przez co ich tuleja dochodzi na dziurze do blachy zewnetrznej i przez to jest trzask, jeszcze ewentalnie amorki sa tak miekkie ze przy dziurze skladaja sie na maksa i reszte uderzenia przenosi na bude przez co slychac glosny trzask choc to troche dziwne ze nic takiego nie mieliscie przed zmiana |
|
|
|
 |
|