FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Coś wali z tyłu po wymianie amortyzatorów
Autor Wiadomość
ernest58 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 241
Skąd: Płock
Wysłany: 06-12-2015, 14:00   
   Bolid: Seicento 0.9 SPI 39KM, 2002


Ku przestrodze wstawiam jeszcze fotę tych amorów, które tak waliły. Nie kupujcie - SZAJS.

 
 
krzycho506 
Nałogowiec
Krzycho


Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 620
Skąd: Wadowice
Wysłany: 06-12-2015, 14:12   
   Bolid: VAN MPI we GAZIE


to amory nowe się tak tłukły ?? :znudzony:
_________________
A mój roboczo-wóz spala tylko

Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 <<
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 06-12-2015, 15:51   
   Bolid: Seicento 900


nie jestem wcale zdziwiony widząc "markę"
 
 
michu1978 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 32
Skąd: koło
Wysłany: 08-12-2015, 12:36   
   Bolid: seivcento 1.1mpi


jak pisałem wczesniej miałęm to samo i szkoda było wyrzuconych pienedzy na szajsowe amory i wymianę tuleji
 
 
mimlok-33 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 1
Skąd: Chorzów
Wysłany: 12-12-2015, 19:52   
   Bolid: seicento sporting 1100


Mam ten sam problem z tymi amortyzatorami tej firmy,po wymianie wali strasznie,być moze że to to tuleje ale do tego jeszcze nie doszedłem.Przy zakupie sprawdzałem na miejscu i nie podobała mi sie ich miękkość,no ale jak nowe to tak musi być.Wymontowałem stare i były lepsze niż te nowe,zobaczymy na przeglądzie
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 12-12-2015, 20:14   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Panowie mam identyczny problem, tylko w moim przypadku wymieniłem na amorki firmy MM i trzaska z tyłu tak jak by miała zaraz cała belka odpaść.
 
 
siwucha170 
Bywalec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 12-12-2015, 21:45   
   Bolid: fiat seicento


nie ma co wierzyc w % z wykresu jezeli chodzi o zawieche, mialem wczesniej clio i tam amorki to jak zyd po pustym sklepie lataly a na nie rownosciach to oswietlalem niebo tak sie bujala dupa, a na przegladzie i tak pokazalo po 48% wiec to nie dziala w tych procentach dobrze.

jezeli po zmianie amorkow na nowe bez zadnej kombinacji uwazam ze sa jakies luzy na belce,

zawieszenie w seju jest prosciutkie wiec albo na wachaczach sa jakies luzy a przy nowym amorku sie nabija albo amorki sa kiepskiej jakosci i tuleje w nich sa za miekkie przez co ich tuleja dochodzi na dziurze do blachy zewnetrznej i przez to jest trzask, jeszcze ewentalnie amorki sa tak miekkie ze przy dziurze skladaja sie na maksa i reszte uderzenia przenosi na bude przez co slychac glosny trzask choc to troche dziwne ze nic takiego nie mieliscie przed zmiana
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum