SPI vs MPI |
Autor |
Wiadomość |
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 06-12-2015, 20:10
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | Mpi + ostre wałki, , ITB, kolektor wydechowy 4-2-1, wydech fi45, program pod to, krótka skrzynia 13/64, lekki zamach zapewni moc ponad 100km i super przyspieszenie ok. 7sek-100km/h o ile samochód będzie wybebeszony |
1,1 mpi i z tego 100 koni? |
|
|
|
|
pablito
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lis 2015 Posty: 7 Skąd: kielce
|
Wysłany: 06-12-2015, 20:13
Bolid: seicento sporting |
|
|
to MPI lepeiej czy SPI do walka rewar?
wieksza przepustnica, dolot i moze wydech, tyle mam zamiar po zmieniac w silniku? |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 06-12-2015, 20:34
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Dawidowi chyba chodziło o 1.4 albo przynajmniej 1.2 16V. A żeby robić swap to lepiej jest mieć seryjnie 1.1spi. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 06-12-2015, 21:04
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Chodzi mi o 1.1 po grubych modach Z dołem z 1.2 jeszcze większe możliwości nie wspominając o obrotach rzędu 10tys. ale to wszystko kosztuje mega dużo ale jeżeli samochód ma się mieścić w klasie do 1200 to musi być na dobrych koksach
pablito, do takich podstawowych modów spi bo tańsze w zakupie ale lepiej dozbierać i swapować a nie bawić się w półśrodki po których będzie miał może 65km
W obecnych czasach z seryjnego 1.2 75km da się wycisnąć 140km bez turbo ale wszystko kosztuje |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-12-2015, 20:01
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Rozwiń temat bo pierwszy i drugi przypadek jest dla mnie ciekawy ? |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-12-2015, 22:28
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Nie napisałem,że się nie da temat opisany tak jak by w Polsce dać do firmy , wymienić 5 rzeczy i mieć gwarantowane 140km-droga do tego jest dużo bardziej kręta, długa i pełna wyrzeczeń, a koszt nieograniczony
Ps. na dole z 1.2 nie zakręcisz efektywnie do 10000tys. jak to opisane na pewnym forum,
do tego potrzebny jest dół 1.1,allbo 1.0 fire do 1.1 można wstawic tłoki 1.2+reszta zabawy high ligt's, wiem ile potrzeba było pracy przy uzyskaniu 78,7km/96nm z 1.1spi, z zachowaniem zdrowej charakterystyki momentu, spalania i bezawaryjności.
Znana firma z Nadarzyna chwaliła się wykresem z v-techowskiej hamowni na poziomie 72km/95nm za 4650zł(z tym samy wałkiem co ja mam cat-cums street). |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-12-2015, 15:37
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Do tego jeszcze know-how/parts i podejście bo bez tego żadna kasa na nic
Własi czy Holendrzy robią to z pasji, nie z musu i chęci zarobku jak u nas w kraju, a to co robisz z pasją w każdej dziedzinie zawsze wychodzi najlepiej. |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
|
|