Żarówki na przód / jasno święcące! |
Autor |
Wiadomość |
MC Grzechu
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-11-2015, 01:14
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
Praktycznych teorii to też mogę podać kilka. Mam w domu jeszcze kilka innych sprzętów, które od dłuższego czasu jeżdżą na Philips White/Blue Vision i kilku znajomych, którzy też na takich jeżdżą i problemu nie mam ani ja ani oni. Nie mam zamiaru się w tej kwestii licytować, zwyczajnie nie zgadzam się z Twoją teorią |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
|
|
|
|
|
bazylia
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Paź 2013 Posty: 16 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-12-2015, 18:11
Bolid: seicento 1,1 suite+LPG |
|
|
Zapomniałem dodać,że przekaźniki to była pierwsza rzecz jaką zrobiłem w samochodzie.
Jak również wymiana reflektorów. |
_________________ Seicento Suite 1,1 małe co nieco
|
|
|
|
|
wianSC
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 19 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 17-02-2016, 15:35
Bolid: Seicento 900 XS |
|
|
Trochę odkopuje..ale sam poszukuje żaróweczek i co polecacie?
Warto w to inwenstować?:
TUNGSRAM H4 MEGALIGHT ULTRA +90%
TUNGSRAM H4 MEGALIGHT ULTRA +120%
czy raczej jakieś bosh,osram, philips ? |
_________________ Wianek |
|
|
|
|
ziggy
Bywalec
Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 80 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 15-05-2016, 10:10
Bolid: Seicento |
|
|
Potrzebowałbym jakieś dobrze świecącej h1. Dobrze świecącej i żywotnej. Osram, Philips? Czy coś innego? |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-05-2016, 23:22
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
ziggy napisał/a: | Potrzebowałbym jakieś dobrze świecącej h1. Dobrze świecącej i żywotnej. Osram, Philips? Czy coś innego? |
Jedno ciut przeczy drugiemu...ale w Type R do drogowych miałem H1- Tungsram sportlight +50%-świecą na biało, dalej h1 osram silverstar 2.0 +60%-świecą mocniej od standardowych, ale nie na biało-coś jak byś do zwykłej żarówki dał więcej votl....
Osram nightbreacker plus 110%-mocno, z lekką poświatą niebieskiego-jako drogowe bdb, ale trwałość nie koniecznie, jako H4 w Pandzie rok siedzą...
Polecam Tungsram sportlight +50%- kompromis-jakość(jasność), trwałość i cena.-nie ma co przepłacać szczególnie za philipsy czy bosche w wersji h1 bo b. dużo płacisz za markę i marketing, a h1 za 70zł + się nie opłaca też są żarówki Tungsrama za połowę tej ceny co świecą podobnie jak nie lepiej(od boscha na bank)-seria megalight + 90% i + 120%.-masz 2pack w cenie 30zł.
A jak chcesz jeszcze więcej to h1 Ring-mocniejszej z homologacją nie spotkałem o mocy 55w-tylko cena i trwałość niewiadowe-pewnie jak każde + 120% niska. |
|
|
|
|
ziggy
Bywalec
Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 80 Skąd: Wawa
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-05-2016, 00:17
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Ciężarówki oprócz tego, że są na 24v to stosują to w poganiaczach, w offroad'ie moc i rozkład światła się nie liczy tylko moc i zasięg szperacza-w normalnym samochodzie typu sc przy 75w żarówce czy 100w popalisz koski i odbłyśniki-o braku homologacji drogowej nie wspomnę.
Tungsram w każdej wersji + cos tam jest ok robiony na Węgrzech- sportlight to kompromis między zasięgiem, najbielszym światłem i niezłą jak na +50% trwałościa-do tego jak jest mokro widać asfalt i pobocze w przeciwieństwie do droższej markowej konkurencji czyli Osram cool blue czy philips white vision- pierwsze szybko padają do tego i na czarnym mokrym asfalcie widać gorzej jak ze zwykłą żarówką markową.
Narva zwykła to lipa, narva range oprócz tego, że nie ma homologacji nie oswietli Ci dalej lepiej bo nie kostruowano je na punty świetlne tylko jak nazwa wskazuje.
Na sam koniec-o dobrym świetle decyduje stan odbłysnika, lampa i ustawienie |
|
|
|
|
|