Kilka pytań odnośnie UPG |
Autor |
Wiadomość |
zegarek900
Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 54 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 03-01-2016, 23:30 Kilka pytań odnośnie UPG
Bolid: SC 1.2 8v LPG |
|
|
Witam.
Przymierzam się za wymianę UPG w swoim sc 1.2 8v.
Czy panujące warunki na zewnątrz nie mają nic przeciwko zabieraniu sie za takie rzeczy ( mróz itd) ?
Bez oba mozna robić że coś pęknie itd ?
Czym mógłbym wyczyścić blok i tłoki ?
Jakim momentem mam dokrecić głowice, bo na necie i w książkach sprzeczne ze soba informacje typu: 20nm,40nm i 90 stopni; 20nm, 30nm, i 90stopni; 20nm i 2x po 90 stopni. ( Silnik fiat siena 1.2 8v MPI ). I już zgłupiałem pod tym względem.
Z czego upg najlepiej ?
Sory za może głupie i banalne pytania lecz mnie nurtują a nie mam kogo spytać i tez dlatego napisałem tu a nie na warsztacie. |
_________________
899->1242->? |
|
|
|
 |
KrzychuB
Nałogowiec

Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 293 Skąd: Nowy Sącz
|
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 04-01-2016, 15:17
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Lepiej nie robić na mrozie, bo marzną dłonie i pękają plastiki. Zdrapać starą uszczelkę ostrym nożem i przelecieć blog papierem ściernym, takim drobniejszym. Dokręcić 30Nm 2x90st. wystarczy tyle. Uszczelkę można dać z G. Punto metalową będzie wytrzymalsza. i dopręży się trochę silnik, bo warunekiem, że masz ładny i równy blok. A jak chcesz zwykłą, to daj elringa. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|