Pomiar ciśnienia sprężania. |
Autor |
Wiadomość |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 04-01-2016, 15:19 Pomiar ciśnienia sprężania.
Bolid: seicento 899 |
|
|
Dzisiaj u znajomego mechanika robiłem pomiar ciśnienia sprężania na garach i wynik otrzymałem taki.
Cylinder 1; 11.5 bar.
Cylinder 2; 13 bar
Cylinder 3; 12.5 bar
Cylinder 4; 12.5 bar
No i teraz pytanko, dobry wynik
Pomiar na zimnym silniku, ponoć tak ma być robiony pomiar.Aktualny przebieg 187 kkm. |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 05-01-2016, 11:03
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Dobrze jest, całkiem zdrowy silnik. Ja bym sobie głowy nie zawracał tym. Możesz jeździć spokojnie. Słabszy jeden cylinder to się zdarza, blisko pompy wody i jest niedogrzany przez praktycznie cały czas eksploatacji, normalne. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 05-01-2016, 11:23
Bolid: seicento 899 |
|
|
No raczej bym się nie brał za pierścienie na jednym tłoku szkoda hajsu, byłem ciekaw czy mieści się w normie Dzięki za odpowiedź |
|
|
|
 |
ul7855
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 171 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 05-01-2016, 11:27
Bolid: 1.1 MPI LPG |
|
|
Może to też zawory? Próbę olejową zrób. |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 05-01-2016, 13:23
Bolid: seicento 899 |
|
|
ul7855 napisał/a: | Może to też zawory? Próbę olejową zrób. |
Dla zaspokojenia ciekawości to pewnie bliżej wiosny |
|
|
|
 |
Maro96
Nałogowiec

Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 136 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 05-01-2016, 16:54
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Przy jakim ciśnieniu jest już wymagany remont? Silnik 1.1. |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 05-01-2016, 17:00
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Jak będzie zużywał więcej oleju niż paliwa Słaba kompresja, to niska moc, zużyte pierścienie, branie oleju albo nierówna praca przez zawory. Zobaczysz po pracy silnika, że jest do remontu albo czas na swap |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|