FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
padajace pompki paliwa sejko 0.9
Autor Wiadomość
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-01-2016, 17:38   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


ul7855 napisał/a:
Chyba że ma ktoś przerdzewiały bak, co się zdarza i nie chce ryzykować łatwopalnej plamy na asfalcie. :grin:
U mnie już zaczyna śmierdzieć paliwem obok auta. :shock:
to się bak zmienia a nie leje w niego 5l bo więcej w asfalt idzie :wstyd:
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Sebastian_M26 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Bytom
Wysłany: 16-01-2016, 18:10   
   Bolid: Seicento 900


I na przeglądzie powinni takie padliny kierować na złom.
Ale to polska gdzie każdy chętnie weźmie do łapy.
 
 
mati2468 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16-01-2016, 20:04   
   Bolid: seicento 900


Dzis rano odpslil normalnie pompke bylo slychac pochodzil, zgasl i juz pompka znow cisza zero reakcji
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 16-01-2016, 22:40   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


X-raT napisał/a:
Łuka napisał/a:
Dlatego u siebie w MPI miałem odcięcie pompy zrobione po przejściu na Lpg i spokój święty
Proste :ok: I wtryski jakoś się nie stopiły bez przepływu benzyny? :mg:

Przecież w 1,1 Mpi paliwo i tak nie krąży przez listwę wtryskową bo zawór ciśnienia jest w baku
Zrobiłem z tym patentem prawie 30 tys km żadnych problemów
Zamontowałem po tym jak zatarłem pompę a wskaźnik pokazywał 1/4 baku i było w nim sucho,później pilnowałem żeby zawsze mieć 1/2 wachy
Chodzą słuchy że po nagłym przełączeniu na benzynę możne zgasnąć ,nie będzie chciał odpalić -ależ nic podobnego
Lpg miałem 2 gen.
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 16-01-2016, 22:52   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Jeżeli ktoś z obsługi odblokuje mój temat w dziale nasze auta moge opisać więcej modyfikacji jakie dokonałem w tym wozie-a było ich trochę
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-01-2016, 09:36   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Łuka napisał/a:
X-raT napisał/a:
Łuka napisał/a:
Dlatego u siebie w MPI miałem odcięcie pompy zrobione po przejściu na Lpg i spokój święty
Proste :ok: I wtryski jakoś się nie stopiły bez przepływu benzyny? :mg:

Przecież w 1,1 Mpi paliwo i tak nie krąży przez listwę wtryskową bo zawór ciśnienia jest w baku...
Przecież się napierdzielałem z masakrycznych teorii ;P
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 17-01-2016, 11:31   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Ja nie wyłapuje żartu więc tak wyszło
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 17-01-2016, 16:02   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Niektóre osoby muszą zrozumieć że nie wszyscy jesteśmy mechanikami pojazdów samochodowych. ...
A forum jest raczej dla amatorów hobbystów (jak ja).Kolega pewnie wie rze ma zbiornik paliwa do wymiany,ale może czeka na lepszą pogodę i liczy się z strata paru zł, więc szanujmy się wzajemnie......To tylko forum internetowe i nikt nikomu "chleba "nie odbiera. ...
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-01-2016, 17:45   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


MichałFIAT napisał/a:
Kolega pewnie wie rze ma zbiornik paliwa do wymiany,ale może czeka na lepszą pogodę
Pewnie tak, tylko zbiornik nie rdzewieje w przeciągu miesiąca. I tutaj czekanie na lepszą pogodę a potem wymyślanie kolejnych wymówek to igranie z ogniem, dosłownie.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
mati2468 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-01-2016, 18:09   
   Bolid: seicento 900


Zbiornik dzis wyciagnalem a nowy juz do mnie idzie poczta. Nie potrzebuje czekac na lepsza pogode.mamy warsztat prywatny. Fakt byl juz nieszczelny zbiornik ale watpie jesli cos by to mialo do padajacych pompek jesli uzupelnialem poziom paliwa.
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-01-2016, 10:14   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


To teraz kup wallbro za ciężki hajs albo typowy włoski zamiennik za ~100zł. A nie kager, fast, czy inne typu 'pompuj z nami'.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 18-01-2016, 17:58   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Pewnie kupi z firmy maxger lub hart bo to w końcu na licencji bosch-a
{Tak usłyszałem od gościa który u nas w firmie nie kupił aku varty bo jakiś nie specjalny producent ]
Pojechał do konkurencji i nie dość że ''lepszy'' to na dodatek tańszy]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum