Jak rozpoznac czy 16v jest na boschu czy MM? |
Autor |
Wiadomość |
Neon161usm
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 28-03-2016, 22:28 Jak rozpoznac czy 16v jest na boschu czy MM?
Bolid: 2004 Seicento 1.1mpi |
|
|
Witam wszystkich. Szybkie pytanie jak w temacie. Mam do kupienia seja z 1.2 16v ale nie ma kompa i nie wiem po czym to poznac. Najbardziej zalezy mi wlasnie na przerobionej wiazce bo silnik i tak kupuje osobno na MM ale oszczedzilo by mi to duzo zabawy z drutowaniem bo mam 1.1 mpi.
Przepraszam ze tak bez przedstawienia ani nic ale to szybka akcja a dopiero zaczynam przygode z sejem. O postepie prac bede informowal na bierzaco
Pozdrawiam i prosze o wyrozumialosc. |
|
|
|
 |
MC Grzechu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-03-2016, 02:50
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
Jak dla mnie tak trochę logicznie myśląc... Po sterowniku silnika...? |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 |
|
|
|
 |
Neon161usm
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 29-03-2016, 03:53
Bolid: 2004 Seicento 1.1mpi |
|
|
Tylko napisalem ze nie ma kompa/sterownika, moze zle to nazwalem. Gdyby to bylo tak banalne to glowy bym nie zawracal. Jak tylko ogarne dodawanie zdjec to wrzuce bo mam jedno zdjecie tego silnika. Gosc ze szroti twierdzi ze to 900, a na zywo nie widzialem nawet.
Nie moge dodac zdjecia... |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 29-03-2016, 14:22
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
MM z Punto 1 był sterowany linką
Bosch w tym motorze jest na elektronicznej przepustnicy.
edit. i coś mi się kojarzy, że 16ka @mm z P1 miała metalowy ssący, boschowska z P2 plastikowy
Oczywiście mówię jak to w oryginale było / powinno być jak ktoś porzeźbił to cholera wie
edit 2. szukałem szukałem i znalazłem:
Tak jak mówiłem odnośnie rzeźby - dawno temu się sam interesowałem tematem i pytałem mądrzejszych od siebie - na podstawie tych foto dostałem odpowiedź, że to jest wysterowane boschem
Widzę, że cewkami się różnią też
 |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
Neon161usm
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 29-03-2016, 15:51
Bolid: 2004 Seicento 1.1mpi |
|
|
Czyli to co pokazales to bosch? Mam zdjecie tego silnika ale nie moge dodac przez zalacznik...
Z tego co widze na zdjeciu to cewki nie sa od boku tylko z gory w lini obok siebie. Sterownik na jedna szeroka wtyczke.
Patrzac na Twoje zdjecia z boschem to komp jest na dwoch wtyczkach a tym co chce na jednej szerokiej, cewki tez sa rozne, kolektor wyglada tak samo ale przepustnica juz inaczej.
Wnioskuje wiec ze ten po ktory jade to MM.
Dzieki za zdjecia. Bardzo mi to rozjasnilo sprawe. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-03-2016, 17:50
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Akurat pojedyncza cewka z czasów uno to bardzo dobra sprawa. O niebo lepiej działa niż te dwa dziady z MM. Sam ją miałem w 1.2 8v i od tamtej pory zniknęły problemy z wiecznymi przebiciami kabli. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 29-03-2016, 19:27
Bolid: Seicento |
|
|
Neon161usm napisał/a: | szybka akcja a dopiero zaczynam przygode z sejem | ...im szybsza akcja tym krótszy film kupujesz sc z okolicy gdzieś |
_________________
 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 29-03-2016, 22:04
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
X-raT napisał/a: | Akurat pojedyncza cewka z czasów uno to bardzo dobra sprawa. O niebo lepiej działa niż te dwa dziady z MM. Sam ją miałem w 1.2 8v i od tamtej pory zniknęły problemy z wiecznymi przebiciami kabli. |
abstrahując - podwójna cewka mnie nie zawiodła nigdy - pojedyncza w 16v, w dzień kiedy miałem auto sprzedać nie dojechałem na miejsce spota i facet zadowolony nie był
to jak masz szeroką wtyczkę pojedynczą to MM powinno być |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
Neon161usm
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 30-03-2016, 00:24
Bolid: 2004 Seicento 1.1mpi |
|
|
Seja mam z w piatek uwalonym silnikiem ktorego dostalem w rozliczeniu w niedziele poprzednia. A po tego z 1.2 jade rano tj. w srode bo stoi 40 km od domu. Dlatego szybka akcja i dopiero poczatek z sejem na raz |
|
|
|
 |
Neon161usm
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 24 Mar 2016 Posty: 15 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 30-03-2016, 13:10
Bolid: 2004 Seicento 1.1mpi |
|
|
Misja zakonczona niepowodzeniem... Sej okazal sie zajechany jak piety jezusa silnik nie do odpalenia, jak cos to tylko po konkretne czesci bede jezdzil. Ale za to z innego wyrwalem duze boczki SX, elektryczne szyby z centralnym i cala wiazka kabinowa, uchylne szybki i czerwone pasy. Do tego wiadro srub i roznych plastikow wiec na darmo nie pojechalem.
Dziekuje wszyatkim za pomoc i zapraszam do tematu o moim bolidzie |
|
|
|
 |
|