FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Łatanie dziur wewnętrznych
Autor Wiadomość
dre123 
Nałogowiec

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 275
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-04-2016, 12:04   Łatanie dziur wewnętrznych
   Bolid: Seicento 900 LPG


Po wymianie rury od wlewu paliwa zauważyłem, że w nadkolu od wewnątrz jest spora dziura. Rozchodzi się przy krawędzi zewnętrznej od tej osłony plastykowej do samego tyłu, czyli jakieś 30cm..

Pod kanapą widzę znów początki korozji, ale dziury jeszcze nie ma. Myślę, że jeśli to się zostawi to zaraz będzie lała się woda pod kanapę.

Czy taką dziurę wewnętrzną łata się siatką szklaną na żywicy, czy coś trzeba napchać do środka i dopiero wtedy szpachla ?

Macie może jakiś link do fajnego manuale jak się obchodzić do rdzy w aucie w różnych przypadkach i jakie preparaty się stosuje do nich ?
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 03-04-2016, 14:29   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Na rdzę oprócz piaskowania nic lepszego nie ma, kolejnym sposobem jest wycięcie rudzielca i zrobienia łatek i oczywiście epoksyd. Filmy z łatania domowymi sposobami są na youtube np. czerwony opel corsa czy czarne bmw e39 oraz na kanałach użytkowników co się stało po roku po naprawie :arrow: opcja raczej żeby opchnąć auto bo nic to nie daje i a rudzielec postępuje nieubłaganie :wink:
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-04-2016, 14:56   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


ja bym wywalil ile da sie rdzy mechanicznie pozniej jakis odrdzewiacz najlepiej fertan :wink: i mata z zywica pokleil na 2 lata starczy a przeciez to seicento i to wiekowe juz twoje wiec duzo tu nie wymyslisz chyba ze masz spawarke i dobre warunki to mozesz sie bawic :sad:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
dre123 
Nałogowiec

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 275
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-04-2016, 18:05   
   Bolid: Seicento 900 LPG


Spawarki nie mam niestety, ani warunków, robię go najczęściej w takim fajnym zaułku na ulicy.

Na dwa lata mi właśnie wystarczy. Musze połatać tą dużą dziurę pod prawym tylnym błotnikiem i z lewej strony podłogę wzdłuż progu. Tam sporo tej maty trzeba nałożyć. Nie uda mi się pewnie tego dobrze oczyścić, bo tylko tyle ile ręcznie szczotką drucianą się uda, no i odrdzewiaczem trochę. Sam jestem ciekawy efektów..
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-04-2016, 18:14   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


Wyczysc jak najwiecej sie tylko da i lataj najlepiej kup sobie taka grubsza mate i laduj kilka warstw porzadnie a dlugo wytrzyma, wazne zeby woda do srodka nie leciala i dalej nie gnila podloga i progi :lol:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 05-04-2016, 11:43   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


ja u siebie miałem dziur na potęgę, spawarka i naprzód potem epoksyd i porządna konserwacja od sierpnia przejeździłem nic póki co nie wychodzi, matą i żywicą można to zrobić ale z doświadczenia wiem że to tak naprawdę rozwiązanie tylko do sprzedaży bo na rudzielca nie ma rady jak tylko wycięcie jej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum