FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Metaliczny pisk podczas skręcania seicento 900
Autor Wiadomość
czipsu 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Skarżysko-Kamienna
  Wysłany: 13-04-2016, 20:14   Metaliczny pisk podczas skręcania seicento 900
   Bolid: Seicento 900


Gdy ostatnio wybrałem się w dłuższą podróż po około 60km jazdy, podczas niewielkiego nawet skrętu kierownicą w prawo coś z przodu samochodu(wydaje się że bliżej prawego koła) zaczęło piszczeć. Pisk na początku można było usłyszeć tylko przy skręceniu kierownicy ale po jakimś czasie zaczynało piszczeć coraz głośniej nawet gdy jechałem prosto. Na postoju odczekałem jakieś 20 min i znowu wszystko normalnie na jakiś czas. Dodam, że felgi nie były nagrzane oraz w domu zdjąłem koło i sprawdzałem czy nie widać gdzieś jakiś przetarć ale nic nie znalazłem. :cry: Od niedawna mam seicento i do tej pory sprawował się idealnie liczę, że może ktoś z was miał podobny problem i doradzi mi co zrobić. :grin:
_________________
Nawet dobre zapalniczki są na benzynę.
 
 
patgaw 
Bywalec

Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 92
Skąd: wawa
Wysłany: 13-04-2016, 20:21   
   Bolid: Fiat 600 LPG


Mam to samo i wlasnie musze sie do tego zabrac ale sruby na kole nie moge odkrecic :D
 
 
pwwp 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 42
Skąd: stąd
Wysłany: 13-04-2016, 22:03   
   Bolid: Seicento 1.1


Zapieczone tłoczki najlepiej wymienić mogą też być przewody hamulcowe elastyczne sparciałe i nie cofa się płyn. Bo to piszczenie jest wywołane nagrzanymi tarczami
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 13-04-2016, 22:17   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


może być jak wyżej - aczkolwiek ja bym zaczął od odgięcia osłony tarczy hamulcowej, jeśli nie pomoże to patrzeć na powyższe
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
patgaw 
Bywalec

Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 92
Skąd: wawa
Wysłany: 13-04-2016, 23:41   
   Bolid: Fiat 600 LPG


u mnie tloki nie sa zapieczone bo normalnie reka je cofalem. a ta oslona to co? taka blaszka?
a moze byc wina tego ze plyn jest w slabym stanie?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-04-2016, 00:36   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Czarne blachy za tarczą, ale pis po jeździe ustepujący to klocek-tarcza.
Płyn w słabym stanie czyli nie wymieniany od fabryki? Wtedy 1 układ Ci zacznie korodować, a awaryjne hamowanie skończy się zagotowaniem płynu i pedał w podłodze a Ty jedziesz....
 
 
 
czipsu 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 14-04-2016, 17:44   
   Bolid: Seicento 900


Dzięki wielkie za pomoc. Sprawdzę te tłoczki i osłonę jak coś ustalę to dam znać. :grin:
_________________
Nawet dobre zapalniczki są na benzynę.
 
 
patgaw 
Bywalec

Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 92
Skąd: wawa
Wysłany: 20-04-2016, 20:14   
   Bolid: Fiat 600 LPG


usunalem calkowicie ta oslone za tarcza bo i tak byla skorodowana. zle zrobilem? czemu ona sluzy?
 
 
Tailor93 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 253
Skąd: Katowice
Wysłany: 20-04-2016, 20:29   
   Bolid: Fiat Seicento 900 "99


Ona chroni tarczę przez uszkodzeniami mechanicznymi, kamykami itp. Nie wiem jak wygląda jej skuteczność ale ja bym ją po prostu oczyścił, zamontował spowrotem i podoginał tak żeby o nic nie wadziła
_________________
Moje SC ^^
 
 
czipsu 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 4
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 08-05-2016, 19:38   
   Bolid: Seicento 900


Dzisiaj odebrałem samochodzik od mechanika i okazało się że tłoczki nie odbijały prawidłowo oraz z zaciskami było coś nie tak ale wszystko zostało wymienione i autko śmiga bez żadnego piszczenia :D :wesoly: :))
_________________
Nawet dobre zapalniczki są na benzynę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum