Odpływ z Turbo |
Autor |
Wiadomość |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 14-04-2016, 23:30 Odpływ z Turbo
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Witam.
Od początku gdy kupiłem SC w którym było już T mam problem z kopceniem gdy silnik przechodzi na bj. Wynika to z źle zrobionego odpływu z turbiny.
Z tego co doczytałem to odpływ do miski olejowej powinien być powyżej lustra oleju tymczasem u mnie po odkręceniu wężyka przy misce wylewa się olej.
I tutaj pytanie:
O ile wyżej dać ten odpływ
Ile cm od górnej krawędzi wy maci?
i Gdzie dokopie taki króciec
Kolejna kwestia to kąd odpływu. Podobno max to 30stopni. Poza tym leje mi z niego bo to spawana samoróbka(przynajmniej tak wygląda) Gdzie mogę taki dokupić
Turbina to K03 z 1.8T
i Jeszcze jedna sprawa...
Jaki zastosować wężyk
 |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-04-2016, 05:57
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Moje fabryczne T ma odpływ w górnej połowie miski. Króciec jest 90 stopni do bloku. Wąż normalny na metry, gumowy, zbrojony, paliwowy . Z turbiny olej spływa delikatnie, nie ma żadnego ciśnienia. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
perimam
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 13 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 15-04-2016, 06:50
Bolid: sc |
|
|
Z samego T olej splywa grawitacyjnie. Rurka splywowa/waz musza miec nie mniejsza srednice niz otwor splywowy w turbo. Ponad lustro oleju w misce. |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 15-04-2016, 12:06
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Gdzie moge dostać mocowanie odpływu który montuje sie do turbo? |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-04-2016, 14:03
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Każde turbo ma swoje części zamienne. Wbijaj model w Google i szukaj. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
ar2rek
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 117 Skąd: WKZ / WN
|
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 15-04-2016, 19:00
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
ar2rek, Dzięki za linki:ok:
to jest odma a w zasadzie są dwie w misce.
Poprzedni właściciel pisał mi ,że dzięki nim Turbo mniej oleju zasysa. |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
perimam
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 13 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 15-04-2016, 19:39
Bolid: sc |
|
|
Wiekszasc turbo sprezarek ma taki sam otwor splywowy typowe garrett kkk czasmi sa wynalazki na jednej plaszczyznie z zasilaniem (toyota itd) albo ciezarowki lub maszyny. 90% typowek ma taka sama uszczelke pod splyw. Napisz mi pw to ci wysle jaka chcesz. |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 15-04-2016, 21:07
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
perimam napisał/a: | Wiekszasc turbo sprezarek ma taki sam otwor splywowy typowe garrett kkk czasmi sa wynalazki na jednej plaszczyznie z zasilaniem (toyota itd) albo ciezarowki lub maszyny. 90% typowek ma taka sama uszczelke pod splyw. Napisz mi pw to ci wysle jaka chcesz. |
pw poszło |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
|