SuperSej odszedł w wielkim stylu na zawsze |
Autor |
Wiadomość |
Bandzior
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
roach
spamer team
Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 05-05-2016, 22:02
Bolid: Seicento |
|
|
ważne ze żyjesz każde auto jak się dobrze w nie uderzy robi się kupa.... |
_________________
|
|
|
|
|
barkor
spamer team
Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 05-05-2016, 22:31
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Niezły strzał, dobrze, że się źle nie skończyło. A co do samego seja to niezłą robotę ktoś odwalił, cały w szpachli:D No ale w 2001r to jeszcze była nówka z salonu sporo warta, więc opłacało się bawić zamiast złomować. Z kolei jeśli cały był szpachlowany i malowany i to wszystko przetrwało w niezłym stanie aż 15lat to chyba jednak solidną robotę ktoś wykonał |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 05-05-2016, 22:37
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Szkoda sejka z ciekawą historią
ps. przed kolizją było widać pękającą szpachlę itp. czy wszystko przetrwało tyle lat bez widocznych np. pęknięć, rdzy? |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
Bandzior
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-05-2016, 06:39
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Jedyne pęknięcia były na słupku środkowym przy dolnej krawędzi szyby. Tak więcej nic się nie działo. Tak więc jak daje się auto do blacharza to trzeba brać urlop i siedzieć przy nim i patrzeć na ręce. Prawy bok przy środkowym słupku po kolizji parkingowej udało się wyklepać bez szpachlowania i malowania. Heh akurat tam betonu nie było |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-05-2016, 08:08
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Bandzior napisał/a: | P.S. Tak to było wcześniej szpachlowane a dokładnie w 2001 roku po dachowaniu. Ku...wa tak się naprawia blacharsko samochody w Polsce . Jedynie dach nie ma szpachli bo był wymieniony. | Przykre ale niestety inaczej nie wyprowadzisz szczepa jak dachował. Zelaszcze tak miękkiego jak sey
A ogólnie nie becz o auto bo to tylko kupa żelaza. Ważne że ty jesteś cały i że nikt nie szedł chodnikiem w tamtej chwili. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
Nowaczek
Bywalec
Wiek: 32 Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 55 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 07-05-2016, 21:57
Bolid: Fiat Seicento S 900cc SPI '99 |
|
|
Tak z ciekawości zapytam, co się dzieje w takiej sytuacji? Wina nie jest Twoja, a auta już nie ma. Dostaniesz jakieś śmieszne pieniądze z ubezpieczenia, czy jak? |
_________________ Moja Błękitna Strzała
Sej(czento) You Love Me |
|
|
|
|
marcinekwld
Nałogowiec
Wiek: 34 Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-05-2016, 13:46
Bolid: seicento 900 |
|
|
Wydaje mi sie ze dostaje rownowartosc auta na rynku wtornym |
_________________ Cała Polska zna nasz kibicowski świat, cała Polska wie jak Kolejorz bawi się! |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-05-2016, 13:56
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Za pięknie by było.
Dostanie tyle na ile wycenia eurotax, minus tzw udział własny .
Znajomej pande wycenili na 7.5 tyś kiedy jej odpowiednik rynkowi stał w widełkach 9-11. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
Bandzior
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 08-05-2016, 21:28
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Jednak ze mną nie wszystko ok. Na drugi dzień ledwo wstałem z łóżka. Mam uraz więzadłowy szyi i ogólnie od przeciążeń wszystko boli. Najgorzej to kręgosłup w części lędźwiowej. Trzeba będzie chodzić z kołnierzem na szyi. Szok i adrenalina zrobił swoje, że w dniu wypadku nic nie bolało. Dopiero pod wieczór zaczęły wychodzić skutki.
Jutro przyjeżdża rzeczoznawca oglądać auto.
Pewnie wyjdzie tak, że wyceni wartość auta z przed wypadku wg. eurotaxu tak jak pisze X-raT, i od tego odejmie wartość wraku. Różnica będzie wysokością odszkodowania. Znając politykę firm ubezpieczeniowych wartość wraku będzie zawyżona. Firma ubezpieczeniowa auta nie odkupi i będę musiał sam je sprzedać za wartość określoną w wycenie, a że nikt tego nie kupi za tą wartość wtedy zacznie się jazda z odwołaniami... to tak działa w większości przypadków. |
|
|
|
|
MC Grzechu
Nałogowiec
Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-05-2016, 01:35
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
Ciekawe na ile wycenią wrak. Mi wyliczyli na 800zł, ale Sej śmiga dalej jako upalarka |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
|
|
|
|
|
Nowaczek
Bywalec
Wiek: 32 Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 55 Skąd: WLKP
|
|
|
|
|
Bandzior
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 11-05-2016, 19:13
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Przyszła wycena. Przed wypadkiem był wart 2300 a po wypadku 435. SC 1.1S 1999 rok. Przebieg 199745km. |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 11-05-2016, 20:37
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
ŁAdna kpina, ciekawe ile policzyli by za cienkiego z początku produkcji |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
Bandzior
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 12-05-2016, 07:12
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | ŁAdna kpina, ciekawe ile policzyli by za cienkiego z początku produkcji |
Może więcej bo to prawie zabytek
No cóż nie ma co oczekiwać od 17 letniego samochodu klasy A, że będzie wart kupę kasy. Na allegro średnia cena waha się w tych granicach. Wiadomo, że tabele firm ubezpieczeniowych są tak skonfigurowane aby cena była zaniżona. Tutaj myślę, że jakbym miał go sprzedać przed wypadkiem to na więcej niż 2500 nie mógłbym liczyć, ze względu na naprawę blacharską w przeszłości. Auto było zadbane ale to korekta 40 zł na plus. |
|
|
|
|
|