Wężyk podciśnienia z serwa. |
Autor |
Wiadomość |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 21-05-2016, 22:09
Bolid: Seicento |
|
|
X-raT napisał/a: | Chłopie kup normalny wąż w metrażu, z fagum'u i zapnij na dwóch opaskach, a nie kombinuj. |
kupiłem oryginalny i co dalej to samo.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-05-2016, 23:21
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Ja dałem węża ogrodniczego z OBI. Wzmocniony, opaski na to i śmiga cały czas |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-05-2016, 09:41
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
roach napisał/a: | X-raT napisał/a: | Chłopie kup normalny wąż w metrażu, z fagum'u i zapnij na dwóch opaskach, a nie kombinuj. |
kupiłem oryginalny i co dalej to samo.... |
Gdzie dostałeś ten oryginał, nowy?
Jak chcesz to dalej szukaj cudów na kiju. Względnie zaślep króciec serwa na kolektorze, choćby palcem, zobaczysz czy nadal silnik ma podniesione obr czy nie. Jeśli tak, to masz problem na dolocie a nie przy serwie hamulcowym.
Jeśli nie to po drodze oprócz węża jest zawór zwrotny no i samo serwo. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 22-05-2016, 10:00
Bolid: Seicento 900 |
|
|
właśnie chciałem napisać że zawór zwrotny słabo już trzyma |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 22-05-2016, 10:35
Bolid: Seicento |
|
|
X-raT, widzisz problem leży w tym ze opisałem problem ...pisałem który waz będzie dobry ten co kupiłem był taki sam jak miałem wcześniej....( dopiero teraz piszecie o zaworze o którym nie miałem pojęcia)...
....wcześniej miałem taki sam przewód....nie przypominam sobie bym w mpi na przodzie od serwa miał zawór zwrotny....
X-raT napisał/a: | zaślep króciec serwa na kolektorze, | to zrobiłem i chodził dobrze dlatego szukam problemu tu na tym zasłanym przewodzie...
chodzi o te żółte to coś na przewodzie ??
wychodzi na to ze były rożne te przewody |
_________________
 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-05-2016, 11:40
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Zależy.
Najczęściej zawór jest na wejściu przewodu czyli patrząc na powyższe foty biały, kątowy grzybek, wciskany bezpośrednio w serwo. Ale są też wersjae gdzie ten pierdzielnik jest pusty w środku a zawór jest na przewodzie.
A najlepiej sprawdzasz zawór tak, że odpalasz silnik, przegazujesz po czym zaraz gasisz, jeszcze na obr. Wtedy pod maską próbujesz w palcach delikatnie odchylić ten króciec w serwie. Im więcej odchylasz tym bardziej powinno syczeć - serwo jest na podciśnieniu więc do wewnątrz pcha się powietrze. Jeśli jest walnięty zawór to będzie słychać jak syczy bez jego dotykania. A jeśli zakładamy że w ogóle nie masz zaworu, to oczywiście po zgaszeniu nic nie usłyszysz nawet jak wytargasz przewód z serwa.
Co do usterek w tym miejscu auta, rzadko zawór pada, prędzej gumowe uszczelnienie przewodu między obudową serwa a samym przewodem. To tylko guma. Z czasem traci elastyczność i przestaje uszczelniać. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|