Styki na wtyczce zasilającej pompę paliwa |
Autor |
Wiadomość |
matysek101
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 13 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 18-05-2016, 20:44 Styki na wtyczce zasilającej pompę paliwa
Bolid: Fiat Seicento 1.1 Mpi |
|
|
Witam. Czy może mi ktoś wytłumaczyć na których stykach od wtyczki zasilania pompy paliwa powinno pojawić się napięcie 12 V? Ogólnie rzecz biorąc żeby pompa ruszyła muszę przyłożyć minusa do styku nr 3 a plusa do styku nr 4. Jednakże mi po przekręceniu stacyjki napięcie na wtyczce(pomarańczowa) pojawia się na 2 i 4. Jednak w tej kombinacji pompa mi nie startuje. Co mam rozumieć przez ten układ? |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-05-2016, 14:29
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Dwa grube kable to plus i masa. 3 cienkie lub 2 to układ wskaźnika poziomu paliwa. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
matysek101
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 13 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 19-05-2016, 14:35
Bolid: Fiat Seicento 1.1 Mpi |
|
|
Dokładnie tak. Pierwsze 2 styki lecą do wskaźnika pompy paliwa a kolejne 2 grube to zasilanie pompy. Moje pytanie związane jest z tym na których stykach wtyczki zasilającej do pompy powinno pojawiać się napiecie. |
|
|
|
 |
matysek101
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 13 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 21-05-2016, 10:28
Bolid: Fiat Seicento 1.1 Mpi |
|
|
Bump |
|
|
|
 |
Cyb0rg
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 57 Skąd: Polska Centralna ;)
|
Wysłany: 25-05-2016, 21:51
Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r. |
|
|
Sprawdź który z grubych jest masą, ten drugi będzie plusem zasilającym (czarno/zielony pewnie). |
|
|
|
 |
|