FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik się dusi
Autor Wiadomość
rafal.lysik 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 1
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 05-09-2017, 18:19   Silnik się dusi
   Bolid: Seicento 1.1 2001r.


Witam,
auto od 5 lat naprawiam u tego samego mechanika z jednego powodu: to ojciem kumpla.Jednak zawsze z nim jest problem: nie ma czasu, czasami coś niesolidnie zrobi.
Przez ostatni rok ciekł mi olej z silnika. Po 2 poprawce ten mechanik niby to uszczelnił, pojeżdżę to zobaczę. W każdym razie miał też zrobić mi filtr paliwa i sprawdzić wtrysk, bo auto się dusi.Jednak mimo że łaskawie czekałem 2 miesiące na wjazd na kanał to naprawił mi tylko olej (zobaczymy) i wygonił mnie na drugi dzień mówiąc że nie ma miejsca na kanale.
Auto dalej mi się dusi i właściwie jeździć się nie da. Musze coś z tym zrobić, bo na niego nie mogę liczyć, a auto sprawia duże problemy w prowadzeniu i jest powodem nieprzyjemnych sytuacji na drodze.Na zimnym silniku nie da się właściwie ruszyć.Trzeba go odpalić aby sobie 2 min na luźnych obrotach pracował, potem muszę przejechać 2 km zanim mogę właczyć 3 bieg.Jakbym chciał wcześniej wrzucić 3 bieg i rozpędzam go na 2, to go nie rozpędzę bo jak wciskam gaz to silnik przerywa i szarpie, a przyspieszenia nie ma.Zauważyłem że jak przejadę 3 km to potem muszę mocno przygazować na 2 biegu, i wtedy wskakuje 3.
Pomóżcie co robić, czy to zanieczyszczony filtr paliwa, czy może coś z wtryskiem lub zaworami? Jestem gotowy to sam zrobić lub znaleźć innego mechanika, bo prędzej to auto mnie wykończy.
PS. auto zaczęło się dusić parę miesięcy temu jak zabrakło mi paliwa i musiałem dotankować z karnistrem.
Pozdrawiam
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 05-09-2017, 20:01   
   Bolid: seicento 899


Po pierwsze niezwłocznie zmień mechanika bo gość który robi łaskę że naprawi auto to może tylko pompować taczki.Filtr koło zbiornika to nie wszystko bo w baku a dokładnie w koszu pompy jest siatkowy filtr, on zbiera większe paprochy i potrafi się zatkać.
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 06-09-2017, 20:57   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Cześć, wszystkie cylindry pracują? Świece przewody?cewki?wtryskiwacze [/i]
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 06-09-2017, 21:02   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


To jeszcze spi czy mpi?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-09-2017, 00:40   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Auto z podpisu-1.1 2001 r- mpi-filtra paliwa jako takiego te wersje nie miały zewnętrznego i jego założenie pomijając, że będzie to drut mija się z celem.
Mogęgę Ci wymienić 20 powodów takiego zachowania, ale nie na tym to polega-podjedź do kogoś podłącz silnik pod komp. odczytaj błędy-jak się dusi pali się check engine.
Przyczyn może być jak napisałem...ma to lpg?
Zmień druciarza to na wstępie:-)
Jak zabrakło paliwa mogła pompa się przytrzeć i nie daje już optymalnego ciśnienia-to mpi czy jakieś spi bo już zgłupiałem,
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum