MichalKsz
nówka sztuka ;)
Wiek: 23 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-10-2017, 07:44 N-kowe mody
Bolid: Fiat Seicento 1.1 SPI |
|
|
Witam, temat tworzę po to by mogło być tu zawarte samo "mięso" dla osób które potrzebują konkretów co do modyfikacji silnika seicento 1.1 spi w zgodzie z homologacją grupy N, posta robie głównie dla potrzeb własnych by mieć "pewniaka" uwzględniając moje małe doświadczenie. A więc podawajcie najlepsze mody silnika zgodne z homologacją Gr. N |
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-10-2017, 01:09
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Typowe mody czy takie o których nawet pijany kierowca N-ki Ci nie powie?
N-ka z zał.J silnika była robiona metodą selekcji-tłoki wał,korbowody,zamach,wałek-wszystko to co do ułamków mg i mm wyselekcjonowane i spasowane,bardzo często panewki dokręcane były siłą 5-7nm mniejszą.Luzy zaworowe,tak aby silnik w miarę najszybciej się napełnił-przy wałku 176 0,3s/0,4w.Komory i gniazda polerowane,zdejmowane też 10-12% z zamachukolektor żeliwniak polerowany,mapa z dużym wyprzedzeniem zapłonu/inna dawką paliwa,czasem wtrysku-takie sc 12lat temu się ganiało na vivo 155/65/13.Dochodziła też wkaładka-k&n/kingdragon i wydech.-Od obecnych 5-7 lat N-ki maja już dużo zmian nawet a-grupowe tyle,że nikt o tym nie mówi/pisze.:-) Najbliżej serii były N-ki MPI,chociaż to też nie reguła. |
|