Wymiana silnika Seicento 1.1 2010r |
Autor |
Wiadomość |
drift_king
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 02-01-2018, 15:06
Bolid: Sc VAN 2010 |
|
|
Skoro masz poważniejsze zadania to rób je a nie piszesz bzdury po internecie
A jak to nie bzdury,to zwiozę Ci auto,dam silnik SPi a Ty mi go zamontujesz do mojego obecnego osprzętu i ma wsio grać.wchodzisz ? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-01-2018, 21:56
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
drift_king napisał/a: | To jeszcze pytanie pomocnicze....czy 1.2 8v z okrągłym korkiem z tych samych lat podejdzie mi do seja?W sensie czy goły słup podejdzie pod mój osprzęt bądź czy cały kpl podejdzie pod wiąchę i kompa mojego seja ?
Np taki ?
http://allegro.pl/fiat-50...72.html#thumb/1 |
Podejdzie, tylko komp z 1.2.8.v musi być bo nie będzie pracował prawidłowo i dolot inny niż seryjny bo maski będzie dotykał.
Ps.ale ja się nie znam,ja nie wiem są tu spece-faktycznie w seicento seryjnie nie było silnika pozmianowego z zakręcanym korkie,ale w 600 był,ale tak jak mówiłem ja się nie znam,mimo,że mam z tym do czynienia z 15lat
Dlaczego ma nie podejść fire są zamienne w każdą stronę prawie-zobacz tylko jak mocowana jest do twojego silnika łapa od strony rozrządu. |
|
|
|
 |
Kamil
Bywalec

Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 81 Skąd: S1 ABARTH
|
Wysłany: 02-01-2018, 21:56
Bolid: sc900 '01/ AR 147fl '05 1.9 jtdm 150+ :) |
|
|
Na początku to się dowiedz jaki masz u siebie kod silnik a potem takiego szukaj |
|
|
|
 |
drift_king
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 03-01-2018, 08:43
Bolid: Sc VAN 2010 |
|
|
Nie no Panowie to ma być wóz do pracy dla pracownika,czyli 100% seria bez modów więc odpadają większe motory,16v i niestandardowe doloty/wydechy/
Oznaczenie silnika?hmmm z tym fiatem kurka..skąd je wziąć ?Rozkodowałem VIN,wychodzi 187A1000 a jak to wbijam w google to są silnik i z wciskanym korkiem i z okrągłym.Musżę przyznać,ze trochę mnie to już wk*rvia |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-01-2018, 11:19
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
drift_king, PW a nie propozycje bez pokrycia na forum |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
drift_king
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 10-01-2018, 15:25
Bolid: Sc VAN 2010 |
|
|
Poszło PW |
|
|
|
 |
drift_king
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 18-01-2018, 12:12
Bolid: Sc VAN 2010 |
|
|
...na które nawet nie raczyłeś odpisać |
|
|
|
 |
drift_king
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 07-02-2018, 14:02
Bolid: Sc VAN 2010 |
|
|
Wymieniłem silnik i teraz to dopiero jestem w czarnej dupie.
Forumowicze pomocy....piec udało mi się zanabyć z Pandy.
Po przełozeniu osprzętu z seja okazało sie,ze nalezy wymienic pompę oleju(inne odsadzenie czujnika polozenia wału) i auto przestało odpalać.Winne temu jest inne wyprzedzenie punktu zapłonu(panda ma przesunięty punkt 0).Przełozyłem zatem spowrotem pompe oleju od pandy i koło pasowe.Niestety nie da sie zalozyc altka od Pandy,bo pasek będzie tarł o łapę.
Jak ten problem rozwiązać ?
Czy istnieje jakieś płaskie(odsadzone mało jak w seju) koło rozrządu które będzie miec zaplon jak panda ?Albo jakieś inne,alternatywne rozwiązanie... ?Będę wdzięczny za jakieś wskazówki. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-02-2018, 23:49
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
1. szlif łapy-wiem druciarstwo.
2.podkładki dystasowe pod altek denso 70A z Pandy.
Koło rozrządu inne nie podpasuje tu żadne,podkładki załatwiają problem przy alternatorze denso 70A. |
|
|
|
 |
drift_king
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 20-02-2018, 11:17
Bolid: Sc VAN 2010 |
|
|
Paweł1984 napisał/a: | 1. szlif łapy-wiem druciarstwo.
2.podkładki dystasowe pod altek denso 70A z Pandy.
Koło rozrządu inne nie podpasuje tu żadne,podkładki załatwiają problem przy alternatorze denso 70A. |
Niestety koło z Pandy nie podeszło więc zdecydowałem się jeszze raz rozebrać i przełozyć wszystko z seja bez kombinowania.Wiec drugi raz pompa oleju,micha i wkońcu auto jeździ tak jak powinno.
Rozebrałem ten motor z ułamaną łapą i bebechy jak nowe po 120kkm.Zadnych rys na panewkach,wale,na cylindrach piekne honowanie.Aż szkoda wywalić,ale spawał nie będę.
Pomyślałem sobie,ze trzeba na tych bebechach zbudować motor więc chętnie kupię blok silnika MPI..no ale właśnie...jaki ?
Czy wszystkie bloki mpi są takie same i mogę kupic obojętny rocznik a i tak go złoze z moimi bebechami 2010 ? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-02-2018, 20:30
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Bloki MPI 1.1/1.2 masz 2 rodzaje-stary jak w spi z małym otworem na pompę i ten 600/panda/500 z większym innymi tłokami,mniejszą miską oleju.
Do 2010 roku to ten pozmianowy, szczególnie jak masz zamiar modzić większa pompa wody jest bardzo wskazana-miskę oleju można wymienić na większą z sc spi/mpi, a tłoki poprawione też nie będą się kolebać, co w starych mpi po dużym przebiegu jest lekko irytujące. |
|
|
|
 |
|