FORUM SEICENTO Strona G³ówna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
P³yn ch³odniczy
Autor Wiadomo¶æ
junioras7 
Na³ogowiec


Pomóg³: 3 razy
Wiek: 47
Do³±czy³: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Sk±d: Bath
Wys³any: 05-01-2018, 18:47   P³yn ch³odniczy
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


Witam mam takie nietypowe pytanie. W zbiorniku wyrównawczym p³ynu ch³odniczego jak uzupe³niam p³yn do górnej kreski max to po pierwszej przeja¿d¿ce ubywa mi p³yn tak do po³owy miarki kresek max i minimum i ani kropli wiêcej i jak znów doleje to sytuacja siê powtarza
 
 
jêdrek 
Na³ogowiec

Pomóg³: 57 razy
Wiek: 42
Do³±czy³: 03 Cze 2014
Posty: 702
Sk±d: tarnów
Wys³any: 05-01-2018, 19:46   
   Bolid: seicento 899


Jak nie ma widaæ ¿adnych wycieków na zewn±trz to najwyra¼niej silnik bierze mo¿e UPG. Wiadomo ¿e p³yn mo¿e odparowaæ ale nie tyle.
 
 
junioras7 
Na³ogowiec


Pomóg³: 3 razy
Wiek: 47
Do³±czy³: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Sk±d: Bath
Wys³any: 05-01-2018, 20:24   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


Uszczelka by³a robiona g³owica planowana to jest ciekawe ¿e p³yn w zbiorniku jest na ¶rodku pomiêdzy minimum a maximum i ju¿ nie ubywa wiêcej ale jak dolejê pod kreskê max to po je¼dzie sprawdzam i znów jest w po³owie tak wiêc nie dolewam ju¿ drugi tydzieñ i jak narazie nic nie uby³o ale zauwa¿y³em jeszcze ¿e przez korek p³yn siê wydostawa³, korek wymieni³em na nowy i po dolaniu p³ynu to samo. Mam jeszcze jedno pytanie ch³odnica mi siê za³±cza przy 97 'C a wy³±cza 93'C chod¼ na termostacie jest 89'C
_________________
https://www.youtube.com/c...4KbL5pXiMRvsv0Q


https://www.facebook.com/CentoPassion/
 
 
jêdrek 
Na³ogowiec

Pomóg³: 57 razy
Wiek: 42
Do³±czy³: 03 Cze 2014
Posty: 702
Sk±d: tarnów
Wys³any: 05-01-2018, 20:53   
   Bolid: seicento 899


Co do temp. p³ynu to nawet nie wiem kiedy termostat puszcza i wentylator w³±cza gdy¿ nie posiadam wska¼nika temp. :roll:
 
 
wojtek12321 
Na³ogowiec

Pomóg³: 65 razy
Do³±czy³: 17 Maj 2010
Posty: 443
Sk±d: wielkopolska
Wys³any: 05-01-2018, 21:58   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


junioras7 napisa³/a:
Mam jeszcze jedno pytanie ch³odnica mi siê za³±cza przy 97 'C a wy³±cza 93'C chod¼ na termostacie jest 89'C

No i prawid³owo.
 
 
junioras7 
Na³ogowiec


Pomóg³: 3 razy
Wiek: 47
Do³±czy³: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Sk±d: Bath
Wys³any: 05-01-2018, 22:12   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


wojtek12321, dziêki
 
 
X-raT 
Na³ogowiec


Pomóg³: 53 razy
Wiek: 44
Do³±czy³: 10 Sie 2007
Posty: 827
Sk±d: Bielsko-Bia³a
Wys³any: 06-01-2018, 11:20   
   Bolid: sey 1.2 16v [by³] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


junioras7 napisa³/a:
... jak uzupe³niam p³yn do górnej kreski max to po pierwszej przeja¿d¿ce ubywa mi p³yn tak do po³owy miarki kresek max i minimum i ani kropli wiêcej...

junioras7, korek zamieñ na zbiorniku. Zobaczysz ¿e problem zniknie.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
junioras7 
Na³ogowiec


Pomóg³: 3 razy
Wiek: 47
Do³±czy³: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Sk±d: Bath
Wys³any: 06-01-2018, 23:39   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


X-raT, Witaj korek ju¿ zmieni³em najpierw na u¿ywany potem na nowy obawiam siê ¿e to mo¿e byæ jednak po raz trzeci UPG bo s± kolejne objawy tzn dymi na bia³o na zimnym jak i rozgrzanym i zwiêkszy³o siê zdecydowanie spalanie oraz koñcówka wydechu osmolona na czarno chod¼ to te¿ mo¿e byæ niedogrzany silnik bo robiê tylko krótkie odcinki
_________________
https://www.youtube.com/c...4KbL5pXiMRvsv0Q


https://www.facebook.com/CentoPassion/
 
 
jêdrek 
Na³ogowiec

Pomóg³: 57 razy
Wiek: 42
Do³±czy³: 03 Cze 2014
Posty: 702
Sk±d: tarnów
Wys³any: 07-01-2018, 08:49   
   Bolid: seicento 899


junioras7 napisa³/a:
koñcówka wydechu osmolona na czarno chod¼ to te¿ mo¿e byæ niedogrzany silnik bo robiê tylko krótkie odcinki

Osmolon± koñcówk± nie ma co siê sugerowaæ do koñca bo u mnie to samo a UPG zdrowa tyle ¿e mam wybebeszony katalizator jak wiêkszo¶æ samochodów. Dla pewno¶ci mo¿esz zrobiæ test na obecno¶æ CO2 w p³ynie ch³odniczym.
Dawno temu wymienia³e¶ UPG :?:
 
 
Micha³FIAT 
Na³ogowiec

Pomóg³: 7 razy
Do³±czy³: 13 Lut 2015
Posty: 165
Sk±d: mazowsze
Wys³any: 07-01-2018, 11:19   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Witam, u mnie objawy z ubytkiem cieczy takie same , latem to zlekcewa¿y³em dopiero w ch³odne dni zaczyna³ silnik przerywaæ w trakcie dogrzewania. Dopiero po pod³±czeniu rejestratora parametrów skojarzy³em obydwa objawy..😦
 
 
junioras7 
Na³ogowiec


Pomóg³: 3 razy
Wiek: 47
Do³±czy³: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Sk±d: Bath
Wys³any: 07-01-2018, 20:59   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


jêdrek, upg robiona by³a w marcu 2017 zauwa¿y³em ¿e asiory mi za¶lepili odpowietrznik ch³odnicy oraz mokro jest przy termostacie
_________________
https://www.youtube.com/c...4KbL5pXiMRvsv0Q


https://www.facebook.com/CentoPassion/
 
 
Pawe³1984 
spamer team
Jasper84

Pomóg³: 160 razy
Wiek: 40
Do³±czy³: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Sk±d: £ód¼
Wys³any: 07-01-2018, 22:08   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Poszukaj nieszczelno¶ci, dla pewno¶ci zrób test na co2. Do momentu jak p³ynu ubywa do pewnej granicy to zazwyczaj korek(uk³ad ma 1,4 bara) niebieski zastosowa³e¶?, ale jak masz wycieki to usuñ je(pod termostatem pewnie uszczelka, a w najgorszym przypadku UPG-zabielali g³owicê? Temp. masz prawid³owe-97-93 wentyl 89 na termostacie to temp. ca³kowitego otwarcia/co za termostat?
 
 
 
junioras7 
Na³ogowiec


Pomóg³: 3 razy
Wiek: 47
Do³±czy³: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Sk±d: Bath
Wys³any: 07-01-2018, 22:50   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


Pawe³1984, Witaj termostat oryginalny fiatowski przynajmniej by³ kupiony u dilera fiata i by³ w opakowaniu fiata co do korka to mam 1.4 bar niebieski te¿ orygina³ by³ razem ze zbiornikiem. Zmienie uszczelkê termostatu mo¿e faktycznie to mo¿e byæ przyczyn±. Co do g³owicy to by³a splanowana podobno bo tego nie jestem w stanie sprawdziæ
_________________
https://www.youtube.com/c...4KbL5pXiMRvsv0Q


https://www.facebook.com/CentoPassion/
 
 
X-raT 
Na³ogowiec


Pomóg³: 53 razy
Wiek: 44
Do³±czy³: 10 Sie 2007
Posty: 827
Sk±d: Bielsko-Bia³a
Wys³any: 10-01-2018, 09:12   
   Bolid: sey 1.2 16v [by³] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Korek nowy a nie u¿ywkê.
Dwa, robi±c krótkie dystanse nie rozgrzejesz wydechu na tyle, ¿eby zniknê³a para ze spalin. Jest zimno to pary jest sporo. Dopóki nie.zagrzeje siê porz±dnie.ca³y wydech to bêdzie dymi³ na bia³o.
A upg weryfikujesz pomiarem ci¶nienia kompresji. 10bar to min zdrowego cylindra. A dopuszczalna ró¿nica pomiedzy garami to 0.5-0.7bar. Zak³adaj±c ¿e dó³ masz relatywnie sprawny i nie ma lpg.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
junioras7 
Na³ogowiec


Pomóg³: 3 razy
Wiek: 47
Do³±czy³: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Sk±d: Bath
Wys³any: 10-01-2018, 12:35   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


X-raT, Witaj korek oczywi¶cie nowy za³o¿y³em co do rozgrzania silnika to masz racjê robiê niestety krótkie dystanse w ci±gu dnia s± to minimum 6 krótkich dystansów dojazdy do moich prac. Kompresja jest w po¼±dku to musi byæ jaka¶ nieszczelno¶æ podjadê na kana³ to siê dobrze przyjrzê ale obstawiam nieszczelno¶ci przy termostacie dziêkujê za wszelk± pomoc
 
 
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum