FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap z mpi na 1.4 16v
Autor Wiadomość
dj-BRYLANT 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 333
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-01-2018, 19:28   swap z mpi na 1.4 16v
   Bolid: Seicento Abarth


Siemano mam do was kilka pytań odnośnie swapa

Kupiłem silnik ze stilo na 4 cewkach i chciał bym go uruchomić, lecz nie wiem na jakim kompie. mam dwie opcje

Komp 1.1 mpi ten duży plus det (najlepsza opcja dla mnie, słyszałem że bez problemu na tym chodzi)
komp z punto 1 16V
Która była by lepsza?

Drugie pytanie dotyczy wiązki, która wybrać. Posiadam trzy
ori mpi
mpi przerobioną na dużego kompa pod 1.2 8v
wiązka ze stilo

trzecie pytanie. Wałki
Myślałem by wymienić na jakieś ostre, lecz zauważyłem, że trzeba frezować tłoki. Są jakieś które tego nie wymagają?
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=363767
 
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 25-01-2018, 15:33   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Jak bym proponował obojętnie jaki komp + Det w trybie FI
A co do wałków to Rewary, chyba że masz sporo kaski to coś lepszego ;)
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
addyzpl 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 3
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25-01-2018, 17:56   
   Bolid: SC 1.2 8v


jak masz tyle siana, żeby wrzucić DET-a i ma Ci to kto wystroić to jest chyba najlepsza opcja zostawiając ori wiązkę z mpi

w przeciwnym wypadku wiązka przerobiona pod 1.2 8v i komp MM z P1 1.2 16v z mapą pod 1.4

co do wałków to spoko opcja jest z 1.2 16v z P1, późnej tak jak proshotter pisał - Rewar pod bardziej hardcorowy zestaw, no i po grubości to jakieś CatCamsy :-P
 
 
dj-BRYLANT 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 333
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-01-2018, 21:33   
   Bolid: Seicento Abarth


Oki dzięki za odpowiedź, a co do tych wałków np z rewara to trzeba te tłoki podcinać? Nie ukrywam że wolałbym tego uniknąć
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=363767
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-01-2018, 22:57   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Co do wałków z rewara,musisz się dogadać,ale pod większe wziosy trzeba pogłębić frezy w tłokach,a te których teoretycznie nie trzeba dadzą bardzo małe przyrosty.
Podaj symbole wałków rewara,czy parametry to Ci odpowiem,czy trzeba czy nie,generalnie w każdym 16v po zmianie wałków na jakiekolwiek inne niż fiatowskie zalecał bym podcięcie.
 
 
 
dj-BRYLANT 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 333
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-01-2018, 07:46   
   Bolid: Seicento Abarth


Spoko rozumiem. :)) W takim razie narazie zostaną oryginalne :wink:
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=363767
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum