FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento 1.1 SPI 2000 r. gaśnie
Autor Wiadomość
mazur.grz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 3
Skąd: Książenice
Wysłany: 30-06-2018, 18:42   Seicento 1.1 SPI 2000 r. gaśnie
   Bolid: Seicento 1.1 2000 r.


Seicento 1.1 SPI 2000 r. gaśnie przy dojeździe do skrzyżowań czy czasem przy wciśnięciu sprzęgła i na przykład hamowaniu przed poprzedzającym autem.

Filtr powietrza nowy, silniczek krokowy taki sam, sterownik przepustnicy sprawny.

Pytanie do Was w czym może leżeć problem?

Pozdrawiam
 
 
Miecho 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 80
Skąd: Tarnów/Kraków
Wysłany: 01-07-2018, 08:47   
   Bolid: SC 1.1 SPI Schumacher


U mnie wymieniłem świece, przewody i wyregulowałem gaz i wszystko śmiga jak nowe.
 
 
mazur.grz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 3
Skąd: Książenice
Wysłany: 04-07-2018, 05:06   
   Bolid: Seicento 1.1 2000 r.


Samochód po wymianie przewodów zapłonowych i świec jednak problem nadal wystepuje.
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 04-07-2018, 18:06   
   Bolid: seicento 899


W tym przypadku pomogło szlifowanie wspornika czujnika położenia wału http://seicento.com.pl/to...00-vt364923.htm a gdzie indziej wymiana MAP-sensor-u.
 
 
mazur.grz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 3
Skąd: Książenice
Wysłany: 10-07-2018, 19:57   
   Bolid: Seicento 1.1 2000 r.


Zgodnie z poradami i linkiem do podobnego tematu, pokusiłem się na wymianę czujnika położenia wału korbowego oraz map sensora, oczywiście przeszlifowałem gniazdo zgodnie z tym co było napisane. Jednak samochód nadal od czasu do czasu gaśnie, może ktoś ma jakiś inny pomysł co może być powodem takiego zachowania samochodu.
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 10-07-2018, 21:12   
   Bolid: seicento 899


Jeszcze takie coś było w necie, skopiowałem tekst.
Nie wiem jak u Ciebie jest ze wspomaganie układu hamulcowego. Ale w przypadku pompy hamulcowej podłączonej do podciśnienia tak jak parownik mogą wystąpić problemy przy nieszczelności przewodu łączącego pompę jak również nieszczelności samej pompy. Wtedy podobno zasysane jest lewe powietrze i występują wymienione objawy czyli nierówna praca na wolnych obrotach oraz przy hamowaniu w skrajności gaśnięcie silnika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum