swap głowica 1.2 75km |
Autor |
Wiadomość |
junioras7
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 23 Kwi 2016 Posty: 503 Skąd: Bath
|
Wysłany: 09-10-2018, 20:24 swap głowica 1.2 75km
Bolid: Seicento 1.1 mpi |
|
|
Witam mam możliwość kupić głowicę 1.2 75km z wałkiem 866 po planowaniu, zrobione gniazda zaworów, nowe uszczelniacze zaworów, sprawdzona szczelność. Głowica z kolektorem ssącym, przepustnicą, listwą wtryskową. Do tego uszczelka pod głowicę Erling oraz uszczelki pod kolektory. W komplecie również nowy rozrząd z pompą wody. Mój sejo to 1.1 mpi. Moje pytanie co do tego będę jeszcze potrzebował z góry dziękuję |
_________________ https://www.youtube.com/c...4KbL5pXiMRvsv0Q
https://www.facebook.com/CentoPassion/
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-10-2018, 20:39
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Kompa 1.2.75km , know how w przeróbce wiązki, i pompę z punta 3 bary z powrotem(Twoja mpi nie ma powrotu). Dla większych przyrostów niż z 5-7km i 5 nm to przydało by się to wystroić na kompie z 1.2 i trochę wydech rozluźnić. Szczerze, bez obróbki kompleksowej takiej głowicy ,zmian w wydechu i strojenia na hamowni w Mpi jest to nieopłacalne do kosztów i efektów, można z tego zrobić i pod 80 km ,ale potrzeba i zmiana wałka i wydechu i strojenie, może nawet przepustnica home made 42mm. Jak masz swoją zdrową to zostaw w spokoju, przeświadczenie, że głowica z 1.2.75 taka tylko posadzona na blok 1.1 da radość jest zgubna-seryjna z dolotami wydechami, nie da więcej niż 62-67km-85-95nm, ta są tylko kanały szersze i i ciut większe zawory;-) |
|
|
|
 |
junioras7
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 23 Kwi 2016 Posty: 503 Skąd: Bath
|
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-10-2018, 14:57
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Za podobną kasę, możesz swoją z MPI dać do obróbki, wstawić sprawny wałek 866 i mieć 10-12km-i 5-7nm , wszystko na oryginalnej elektronice i wydechu z niepopsutą krzywą mocy i momentu-poprawa główie od połowy skali obrotomierza do odcinki w mpi. Wady-może ciut słabszy dół,troszkę inna praca na jałowym i czasami zapalający i gasnący check na b. wysokich obrotach. I taka głowica z mpi po tuningowej obróbce, czy tam gt jak nazwali ma dużo większy air flow niż seryjna 1.2.75. |
|
|
|
 |
junioras7
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 23 Kwi 2016 Posty: 503 Skąd: Bath
|
|
|
|
 |
|