Seiceno 900 rocznik 2001 - co z rozrzadem. |
Autor |
Wiadomość |
zgf1
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2019 Posty: 53 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 29-08-2019, 22:11 Seiceno 900 rocznik 2001 - co z rozrzadem.
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Witam, mechanik na pytanie o rozrzad w tym seju twierdzi, ze jest na lancuch i jest to rozwiazanie praktycznie wieczne. Samochod ma juz ponad 114k, nie wiem czy rozrzad byl kiedys robiony, warto zrobic? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-08-2019, 00:44
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Dopóki nie będzie słychać brzęczenia łańcucha nic się nie robi-114tys km to nic,jak prawidłowo serwisowany-łańcuch potrafi w tym silniku wytrzymać i 300tys,czy min. wiece tyle ile jego życie.To nie BMW 320d n57-,że 300tys na 3 łańcuchach mu niekiedy mało |
|
|
|
 |
zgf1
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2019 Posty: 53 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 30-08-2019, 06:29
Bolid: Seicento 900 |
|
|
A jak nalezy prawidlowo serwisowac lancuch?
W silniku na razie nic nie slychac tylko jak jest zimny cyka, ponoc to hydrauliczne popychacze. |
|
|
|
 |
Sebastian_M26
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 30-08-2019, 09:46
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Cyka to zegarek a to coś to klekocze na 200m. Pora na 5W-40 lub 0W-40. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-08-2019, 00:56
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
zgf1 napisał/a: | A jak nalezy prawidlowo serwisowac lancuch?
W silniku na razie nic nie slychac tylko jak jest zimny cyka, ponoc to hydrauliczne popychacze. |
Olej nie mineralny tylko min. 10w40 dobrej marki i nie obciążanie niskimi obrotami..Chwilę cyka bo ma hydraulikę jak wiesz,jak będzie cykała na ciepło wtedy wymiana.Tak to silnik bezobsługowy. |
|
|
|
 |
mario91
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 550 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-08-2019, 01:26
Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD |
|
|
Tak się składa że mam pod ręką również dziewięćsetkę. Kilka sekund pukania po odpaleniu to normalka, hydropopychacze muszą mieć czas by napełnić się olejem. Zauważyłem, że trwa to o wiele krócej po wymianie filtra oleju. Jak jest brudny to pewnie trwa chwilę dłużej zanim olej się przebije do górnej magistrali. |
|
|
|
 |
Sebastian_M26
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 31-08-2019, 10:30
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Do +5C nie ma prawa nawet sekundy trzaskać na 5W-40. |
|
|
|
 |
|