FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc - jakie różnice???
Autor Wiadomość
4dominik4 
Bywalec

Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 94
Skąd: Leszno
Wysłany: 29-09-2019, 15:54   Pomoc - jakie różnice???
   Bolid: fiat seicento 1,4 16V


Panowie kilka lat temu w 2012r. miałm w posiadaniu seicento z silnikiem 1,4 16V z fiata 500. Wyglądało to tak:





Teraz zakupiłem też silnik 1.4 16V .. Jakie są zmiany w stosunku do poprzedniej?





Jakie przeróbki mnie czekają z wiązką? Jaki komp dac do tego? Czy cewki zostają? A pompa paliwa?
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 03-10-2019, 14:52   
   Bolid: Seicento


TO t-jet ? tez będę chyba kupował 1.4 ale z t-jet....czyli kupiłeś taki sam silnik co poprzedni ? tylko tamten miałeś odpalony na osprzęcie z MM tak widzę...
_________________

 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 16-10-2019, 21:49   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


roach napisał/a:
TO t-jet ? tez będę chyba kupował 1.4 ale z t-jet....czyli kupiłeś taki sam silnik co poprzedni ? tylko tamten miałeś odpalony na osprzęcie z MM tak widzę...


T-jet ma filtr oleju(wkład) z wymiennikiem ciepła, zupełnie inaczej to wygląda niż w N/A. Na foto jest N/A raczej.
_________________
Moje Seicento
 
 
Guzon 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 29 Sie 2018
Posty: 7
Skąd: Chojnice
Wysłany: 13-11-2019, 19:03   
   Bolid: Seicento Active 1108 MPi


ir3n3usz napisał/a:
roach napisał/a:
TO t-jet ? tez będę chyba kupował 1.4 ale z t-jet....czyli kupiłeś taki sam silnik co poprzedni ? tylko tamten miałeś odpalony na osprzęcie z MM tak widzę...


T-jet ma filtr oleju(wkład) z wymiennikiem ciepła, zupełnie inaczej to wygląda niż w N/A. Na foto jest N/A raczej.


I jeszcze zupełnie inny kolektor ssący.
Co do swapu - szukasz osprzętu z Punto 1 16 v + remap
Lub DET
Na oryginalnym osprzęcie też odpalisz. Aczkolwiek to wyższa szkoła jazdy 😁
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum