Demontaż deski rozdzielczej |
Autor |
Wiadomość |
junioras7
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 23 Kwi 2016 Posty: 503 Skąd: Bath
|
Wysłany: 26-01-2021, 15:53
Bolid: Seicento 1.1 mpi |
|
|
mario91, jak mam doradzić to albo zrobić raz a dobrze albo wcale na podłogę 2mm jest za cienka ją możesz dać w drzwi lub na dach . Co do formowania to z matami nie ma problemu najlepiej robić to w lecie jak jest gorąco wtedy się fajnie i lekko formuje. Najlepiej zaopatrzyć się w taki gumowy wałeczek (dedykowany do takich mat) Kolejna sprawa jak nie dasz np na podlodze całej to potem wykladzina nie będzie dobrze leżeć |
_________________ https://www.youtube.com/c...4KbL5pXiMRvsv0Q
https://www.facebook.com/CentoPassion/
 |
|
|
|
 |
mario91
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 550 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-03-2021, 01:54
Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD |
|
|
Czy oryginalne wygłuszenie maski coś daje, jeśli chodzi o głośność silnika w kabinie? Widzę że można dostać za około 60 zł ale nie wiem czy nie lepiej dołożyć do mat. |
|
|
|
 |
MC Grzechu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-03-2021, 16:47
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
Kabinę wygłusza mata, która jest na ścianie grodziowej, a nie na masce |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 |
|
|
|
 |
mario91
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 550 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-03-2021, 23:36
Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD |
|
|
Widziałem że większość aut to ma, myślałem że coś daje. Czyżby chodziło tylko o lepsze warunki temperaturowe pod maską? |
|
|
|
 |
mario91
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 550 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-03-2021, 03:43
Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD |
|
|
Tak w ogóle, czy w waszych sejach też jest/było tak potwornie głośno, że już przy 70 km/h trzeba mówić bardzo głośno by pasażer na fotelu obok słyszał, a przy 90 i powyżej to już raczej tylko krzyczeć?
Poziom hałasu znacznie spada gdy się jedzie po "cichym" asfalcie, ale aż trudno mi uwierzyć że powodem są tylko opony. Zwłaszcza że mam niby chwalone za ciche toczenie się Vredesteiny Quatrac V 165/65/R13.
Podejrzewam łożyska w kołach, bo przy skręcie w prawo słyszę że któreś dość głośno pracuje. Ale chyba nie byłoby takiej różnicy w głośności jadąc po różnych rodzajach asfaltu, łożyska raczej hałasowałyby cały czas, dobrze myślę?
PS: Mam wersję Actual swojego 1.1 MPI czyli totalny golas (nie ma nawet "czujnika" przy drzwiach pasażera, który włączałby lampkę nad lusterkiem po ich otwarciu), może poskąpili w niej wszelkich wygłuszeń? W drugim 900 ojca aż tak głośno szumu opon nie słychać, albo wszystko zagłusza silnik... |
|
|
|
 |
MC Grzechu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-03-2021, 19:13
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
U mnie chyba aż tak głośno nie było. U kumpla za to były tylne łożyska do wymiany i nie szło w tym aucie usiedzieć. Po wymianie był cisza. Mój jest w tej chwili pozbawiony wszelkich wygłuszeń i ma dość głośny wydech, a dodatkowo ma krótką skrzynię biegów więc jest bardzo głośno. |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 |
|
|
|
 |
|