odchudzanie seja |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 09-12-2007, 12:17 odchudzanie seja
|
|
|
Macie jakieś sposoby na zmniejszenie wagi seja??? może coś można wyrzucić, zamienić itp? dobre każde pare kilo... |
|
|
|
 |
ulmi
Centomania Podkarpacie Przyjaciel

Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 1545 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 09-12-2007, 12:36
Bolid: seicento 1,1 MPI |
|
|
niko,
1.koło zapasowe OUT ( ale ja wole go jednak miec )
2.jak z tyłu nikogo nie wozisz to kanapa i oparcie OUT
( tak u Nas na Podkarpaciu citus ma zrobione ) |
_________________ BORKI 2010 # 105
A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 |
|
|
|
 |
Ciacho
Skoda Lover
Wiek: 39 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2755 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 09-12-2007, 12:38
Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline |
|
|
a jak jeździsz sam to możesz też wywalić fotel pasażera |
_________________
 |
|
|
|
 |
ulmi
Centomania Podkarpacie Przyjaciel

Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 1545 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 09-12-2007, 12:40
Bolid: seicento 1,1 MPI |
|
|
niko, no i Ty sam musisz nie wiele ważyć
( siłownia - dietka i te rzeczy ) |
_________________ BORKI 2010 # 105
A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 |
Ostatnio zmieniony przez ulmi 09-12-2007, 12:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pepel
I live here!

Wiek: 35 Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 172 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-12-2007, 12:48
Bolid: Fiat Seicento 1.2 8V |
|
|
W SC (jak i w sumie każdym aucie) można wyjąć tylną kanapę, jak nie boisz się kapcia to i zapas zostaw w garazu. Ponadto odkręć pasy z tyłu. To taki STAGE 1.
Dalej możesz zamienić tylne szybki na plexi. Szczególnie z tylnej powinno zejść troche balastu bo jest poprostu duża. Pozbądź się wszelkich wygłuszeń z komory silnika oraz wnętrza, wypsikaj cały płyn do spryskiwaczy by zbiornik był pusty. Maskę można wymienić na jakieś włókno ( np. szklane). Generalnie wszystko zależy od tego, w jakim celu będzie auto używane, sport czy jazda na codzień. Aha, i jeszcze można pomyśleć o lekkich obręczach i nawierceniu tarcz hamulcowych, zmniejszysz wage mas wirujących w aucie, a to też powinno wpłynąć pozytywnie na przyspieszenie. Jeśli nie zależy Ci na otwieraniu okien to wyjmij ten cały mechanizm opuszczania szyb. |
_________________ 1.2 8V
 |
|
|
|
 |
Gomez
Nałogowiec
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 110 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-12-2007, 13:03
Bolid: Seicento sporting '98 |
|
|
W sumie to sam silnik też dużo waży. Też mozesz wywalić |
_________________ Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 |
|
|
|
 |
ulmi
Centomania Podkarpacie Przyjaciel

Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 1545 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 09-12-2007, 13:04
Bolid: seicento 1,1 MPI |
|
|
Gomez, ale zes doradzil
ale jakieś lzejsze częsci można by założyć |
_________________ BORKI 2010 # 105
A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 |
|
|
|
 |
muchasso
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 19 Skąd: Orzesze
|
Wysłany: 09-12-2007, 19:52
Bolid: SC 1.1 SPI + LPG |
|
|
a ja jeszcze ostatnio na allegro widzialem dzwi do sejczka z tworzywa to takie tez sobie mozesz sprawic |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:03
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
ja jezdze bez kanapy, kola i w sumie calego tylniego badziewia, jest glosno ale zajebiscie to zawsze te 50/60kg mniej |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
ADAMSKY
Nocny zwiadowca Nadworny Akustyk

Wiek: 51 Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 547 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: 09-12-2007, 21:05
Bolid: SC 1.1 SPI |
|
|
TVC napisał/a: | 50/60kg mniej |
przy normalnej jezdzie to prawie litr paliwa mniej na 100lm
TVC jak masz okazje to zmien to "slowko" - dzieci czytaja |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maniak115
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-02-2009, 15:20 odchudzenie seja
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Mam takie pytanie
czy dało by się odchudzić seja żeby ważył 550 lub mniej ? |
|
|
|
 |
GrzegorzW
Bywalec
Wiek: 42 Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 68 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 08-02-2009, 15:32
Bolid: Fiat Seicento 0.9 & Wartburg 1,3 z LPG |
|
|
Kolejny chce się załapać na B1. |
_________________
Czerwone są piękne |
|
|
|
 |
zejk
śnieżna felga

Wiek: 43 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 54 Skąd: ETM
|
Wysłany: 08-02-2009, 15:51
Bolid: SC 1.2 16v hybryda club |
|
|
Proponuję wykonanie dwumiejscowego kabrioletu z konstrukcją z rur ze stopów lekkich i wymienić całe poszycie na laminat lub włókno węglowe, dach z tkaniny i szyby z poliwęglanu, lekkie felgi, silnik wstawić od motoru - może się uda te 200 kg zrzucić |
_________________ www.centomania.tm44.pl
www.zalbart.pl
Felg lakierowanie proszkowe i piaskowanie PW
Borki 2009 numer boczny 53
Borki 2010 numer boczny 53
Borki 2011 placówka zamiejscowa Sypniewo numer boczny 53 |
|
|
|
 |
RazorS
Bywalec

Wiek: 34 Dołączył: 29 Wrz 2008 Posty: 50 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 08-02-2009, 15:57
Bolid: Daewoo Lanos 1.5 SE |
|
|
Stary, jest to nie opłacalne.
Lepiej poczekać te 3 latka |
_________________
 |
|
|
|
 |
MRodz
Nałogowiec

Wiek: 40 Dołączył: 01 Cze 2006 Posty: 178 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2009, 19:15
Bolid: Clio 1.8 16V, Lancia Y10 |
|
|
ulmi napisał/a: | Gomez, ale zes doradzil
ale jakieś lzejsze częsci można by założyć |
Mialo byc lzej! Nigdzie nie pisze, ze ma jezdzic...
Silnik 899 jest lzejszy od innych sejowych/swapowych z tego co wiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
|