podświetlenie zegarów oraz tablicy sterujące nagrzewnicy |
Autor |
Wiadomość |
tfor
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-01-2008, 07:30 podświetlenie zegarów oraz tablicy sterujące nagrzewnicy
Bolid: seicento 900 |
|
|
Witam,
mam prośbę o pomoc, a chodzi o sposób wymiany żarówek (bo się popaliły co poniektóre) w zegarze i wskaźnikach. W jaki sposób odkręca się zegar, żeby dostać się do żarówek. Czytałem w jakies ksiązce to podają, ż etrzeba odkręcic aż kierownicę. W seju nie mam poduszki (od urodzenia). A dokłądnie nei świeci wskaźnik akumulatora.
Co wystarczy odkręcić, żeby wymienic żarówkę,.
I druga sprawa, podświelenie tablicy sterującej nagrzewaniem,. wydaje mi się, że jedną żarówka nie świeci od strony ogrzewania. Co trzeba zrobic, ze się tam dostac. czytałem, z ewystarczy odkręcić dwie śruby, ale jak wyjmuje sie pokretła od dmuchawy i ogrzewania?
I ogólne pytanie jaki rodzaj żarówek i ile sztuk wchodzi w oba zespoły (bo jak odkręcę to juz może wymienić wszystkie?
Z góry dziekuje za pomoc.
P.S. była żonka z tym probleme wczoraj w ASO (bo to jej sej) i podciagnąl pasek i wmówił , że to była tego wina i zgarnął 30 pln. . A jak pokaząłą, ze dalej nie świeci to powiedział wreszcie żarówka ale wymyślił, ze 3 godziny pracy przy tym. |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 11-01-2008, 08:08
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Było o tym na pewno ale jeśli nie znajdziesz to :
-do odkręcenia wskaźników nie potrzeba zdejmowania kierownicy. Trochę ekwilibrystyki i uda si e na pewno . Są trzy śruby imbusowe. Jedna na górze wskaźników i dwie na dole. Do tych na dole musisz wykręcić 4 wkręty osłony stacyjki. Są pod spodem .
-panel centralny wykręcasz w sposób następujący:. Dwie śruby imbusowe po bokach na dole panelu i wyciągasz pokrętło wentylatora(pociągajac do siebie). Pod nim masz trzecią śrubę. Wykręcasz i ruchem od spodu panelu pociągasz i wychodzi . Zarówki dostępne. Wracając do prędkościomierza odłączasz linkę pociągając za kołnierz, odpinasz trzy kostki (nie pomyliszprzy zakładaniu) i masz wskaźniki w reku. Od spodu są zarówki do wymiany w oprawkach. Wykręcasz i wymieniasz. Ale na pewno o tym było na forum . |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
tfor
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-01-2008, 11:39
Bolid: seicento 900 |
|
|
dzięi za podpowiedź. Szukałem własnie ale nie byo o tym.
A jakie i ile żarówek wchodzi (ok)? Czy nei czasem W5W? |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 11-01-2008, 12:35
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
żarówki W5W to są takie co w pozycyjnych masz z przodu pojazdu. Mają 5 wat . A tamte to są chyba 1.2 lub max 2 waty wyjmij je i podjedź na każdej stacji paliw dostaniesz. Groiszowe sprawy . Kup na zapas . sej ma to do siebie że nieraz pali zarówki |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
tfor
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-01-2008, 14:07
Bolid: seicento 900 |
|
|
każdy pali żarówki. Czyli te 1,2 to są mniejsze od W5W, ale podobnie wygladają? |
|
|
|
 |
marcin'ek
nówka sztuka ;)

Pomógł: 10 razy Wiek: 43 Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 43 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 11-01-2008, 21:00
Bolid: SC 1,1 Sporting |
|
|
tfor bylo o tym i jest nawet manual http://www.seicento.pl/te...erzu-vt6256.htm a jesli chodzi o konsole srodkowa to masz 2 srubki (imbus) na wierzchu i jedna pod srodkowym pokretlem (pociag pokretlo to zejdzie), w jednym i drugim sa te same zarowki. |
_________________ Pozdrawiam
marcin'ek
SF itak bedzie mistrzem
 |
|
|
|
 |
|