Pompka spryskiwacza tylnej szyby |
Autor |
Wiadomość |
s2art
nówka sztuka ;)
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 2 Skąd: Wioska Cudów
|
Wysłany: 14-02-2008, 22:57 Pompka spryskiwacza tylnej szyby
Bolid: Seicento 1.1 aka "czerwone pędzidło" |
|
|
Witajcie
Wieczorowa pora, temat bynajmniej nie oświetleniowy.
Spotkałem się ostatnio z ciekawą przypadłością seicento 1.1 SPI (najprawdopodobniej przeróbka VAN Osobowy). Otóż:
Działa jedynie spryskiwacz przedni.
Odkręciłem koło, zdemontowałem nadkole, a tam?... Ze zbiornika płynu sterczy tylko jeden silniczek, podłączony do niego wężyk zasila spryskiwacz przedni. Luzem wisi i merda się drugi wężyk - po zamianie z tym podłączonym do pompki, okazało się, ze jest to spryskiwacz tylnej szyby. Drożny.
Do silniczka dochodzi jedna wiązka, z dwóch przewodów. Więcej przewodów - nie widać.
Co zrobić, żeby w tej maszynie było spryskiwanie tylnej szyby? Nawet nie wiem od czego zacząć, w sensie czy w manetkach przy kierownicy też będę musiał grzebać? Jakieś przekaźniki?
Co to ja miałem jeszcze....? .... Aaaa, tak!
POMÓŻCIE!!! |
_________________ Dzicz, cywilizacji nie ma. Trzeba się ratować surywalcem.... |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Pomógł: 23 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 14-02-2008, 23:01
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
były dwie opcje ze spryskiwczami albo jeden silniczek napedzajacy przód i tyl albo dwa silniczki mozliwe ze miałes opcje z 1 silniczkiem który sie popsuł a ktoś wymienił silniczek który napędzi tylko przód.
moze taki silniczek powinien byc jak tu http://allegro.pl/item309...icento_mpi.html |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
Ostatnio zmieniony przez ahamay 14-02-2008, 23:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
s2art
nówka sztuka ;)
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 2 Skąd: Wioska Cudów
|
Wysłany: 14-02-2008, 23:11
Bolid: Seicento 1.1 aka "czerwone pędzidło" |
|
|
Dziękuję.
Widziałem już wcześniej tę aukcję, ale ten silniczek jest opisany jako do modelu MPI, czyli od 2002 w górę. Sejuś o którym piszę jest z przełomu 99/00, SPI, czyli teoretycznie powinien mieć dwa silniczki (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę). Ale jak napisałem - nie widać przewodów do drugiego silniczka. Czy w tym Sejku mogłaby być opcja z jednym silnikiem?
Jutro chyba przestudiuję schematy instalacji elektrycznej.
Chyba, że jeszcze ktoś ma jakiś pomysł...? |
_________________ Dzicz, cywilizacji nie ma. Trzeba się ratować surywalcem.... |
|
|
|
 |
ahamay
Nałogowiec

Pomógł: 23 razy Wiek: 39 Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 128 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 14-02-2008, 23:13
Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd |
|
|
były cinquecento z jednym silniczkiem wiec nie patrz na to czy mpi czy spi
pozdro |
_________________ 1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD |
|
|
|
 |
|