| podłaczenie głosnikow - polaryzacja | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | maxx   nówka sztuka ;)
 
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 07 Sie 2007
 Posty: 9
 Skąd: slask, siemce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-02-2008, 17:25   podłaczenie głosnikow - polaryzacja Bolid: 206
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 mam pytanie poniewaz montuje glosniki i juz jestem na koncowym etapie niestety nie wiem  który adapter jest plusowy a który minusowy
  jeden adapter jest cienki a drugi chudszy    czy moze mi ktos podpowiedziec cos na ten temat ?   
 pozdrawiam
 |  
				| _________________ był sej 1.1 MPI jest  206 GTI 2.0 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | virus   nówka sztuka ;)
 
  
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 13 Sty 2008
 Posty: 35
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-02-2008, 20:18 Bolid: Seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | szerszy jest plusowy   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | przemek82   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 20 razy
 Wiek: 43
 Dołączył: 21 Lut 2008
 Posty: 137
 Skąd: Brunatna Stolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-02-2008, 20:26 Bolid: ZFA187 | SUF178 | KLAS T200 1.4 16V
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Czytałem gdzieś o prostym sposobie sprawdzenia biegunowości głośnika: do konektorków podłączyć trzeba baterię, np. 1,5V - jeżeli membrana wychyli się na zewnątrz to podłączenie jest prawidłowe ("+" głośnika tam gdzie "+" baterii). |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maxx   nówka sztuka ;)
 
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 07 Sie 2007
 Posty: 9
 Skąd: slask, siemce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-02-2008, 20:31 Bolid: 206
 | 
 |  
               | 
 |  
               | super  dzieki za pomoc  sposob z bateria dobry   
 pozdrawiam
   |  
				| _________________ był sej 1.1 MPI jest  206 GTI 2.0 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | przemek82   Nałogowiec
 
  
 Pomógł: 20 razy
 Wiek: 43
 Dołączył: 21 Lut 2008
 Posty: 137
 Skąd: Brunatna Stolica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-02-2008, 20:47 Bolid: ZFA187 | SUF178 | KLAS T200 1.4 16V
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie za ma co  . Sam też ostatnio podłączałem głośniczki i coś tam gdzieś mi się rzuciło w oczy. 
 PZDR
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | niemiec   Centrum Wypędzonych "Stein Bach"
 
  
 Pomógł: 62 razy
 Dołączył: 10 Paź 2007
 Posty: 222
 Skąd: LHR/WWE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2008, 19:04 Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00
 | 
 |  
               | 
 |  
               | A jak sprawdzić, którym przewodem idzie plus?? (jak się nie ma na przewodzie oznaczeń...) |  
				| _________________ Nie ma mnie na forum
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | snoopi_lubin   Nałogowiec
 
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 09 Wrz 2006
 Posty: 265
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2008, 21:50 Bolid: SC
 | 
 |  
               | 
 |  
               | najlatwiej jest tak zeby podloaczyc wszystko i zobaczyc jak gra a pozniej w jednym z dwuch glosnikow zamienic kabelki i wtedy tez zobaczyc jak gra. roznica jest wyczuwalna uchem i gdzie jest lepszy dzwiek tam jest prawidlowe polaczenie. |  
				| _________________ Sprzedam:
 
 Gwint FK Konigsport - 2500
 
 puszke filtra powietrza MPI - 60
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Martin   nówka sztuka ;)
 
 Pomógł: 1 raz
 Wiek: 39
 Dołączył: 08 Sty 2008
 Posty: 7
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-02-2008, 20:44 Bolid: ztm.waw.pl
 | 
 |  
               | 
 |  
               | i konektorki w głośniku też są jeden szerszy a drugi węższy... więc jak nie chce wejść to znaczy, że źle podłączasz. 	  | maxx napisał/a: |  	  | jeden adapter jest cienki a drugi chudszy | 
 
 Generalnie zasada jest taka, ze kabelek z paskiem (czarnym, czerwonym lub jakimkolwiek innym) jest kabelkiem oznaczanym jako MINUS (-)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |