 |
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
Na cieplym odpala za 3-4 razem , brak polaczenia do ECU |
Autor |
Wiadomość |
gatman
nówka sztuka ;)
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2020 Posty: 2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17-08-2020, 10:11 Na cieplym odpala za 3-4 razem , brak polaczenia do ECU
Bolid: Ferrari |
|
|
witam
proszę o pomoc , kupiłem mojej kobiecie autko z silnikiem 900 , 2001 rok
i zaczęło się
wszystko super autko kupione od 1 wlasciciela przejechane 72 ty km dziadek od 2 lat juz nie jeździł
ale
standardowo od razu wymiana oleju filtra swiec kabli
silnik na zimnym pali bez problemu od strzalu , pracuje rowno siwtnie sie jezdzi
jak silnik sie zagrzeje zaczyna sie , odpala dopiero za 2,3,5, razem
podpialem sie do ECU zlaczem OBD2 i nie da sie do mojego autka bez problemu
podjechałem do kumpla laptop plus zlacze w momnecie podlaczenia sie wyglada jak by wszystko bylo zawieszone nie można zobaczyć nic ani nawet obrotow silnika temp silnika itp na poziomie plus 5 stopni , jest 17 alarmow ktorych nie da sie skasowac
chcialem zdiagnozowac co jest powodem nie zapalania na cieplym silniku
decyzja wymiana komputera - kupilem naallegro zamontowałem i nadal to samo
co jest grane czy Ferrari ma jeszcze inna pamieć gdzie sa zapisywane dane
wdlug tego co widać to auto nie powinno jeździć
myslalem ze to proste autko a tu takie zdziwienie
moim zestawem bez problemu podlaczylem sioe do sieicento 1.1 kumpla
prosze o pomoc
autko jest w codziennym uzytkowaniu ale te odpalanie jest straszne |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mario91
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 550 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-08-2020, 04:25
Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD |
|
|
Interfejs VAG KKL oraz darmowy program IAW Scan 2 podłączy się do każdej dziewięćsetki. No chyba że masz gniazdo OBD uwalone w kabinie, bo i tak może być.
Natomiast problemy z opalaniem na ciepłym to w 99,9999999999% uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Przerabiałem to sam w dziewięćsetce ojca. Kup na pałę używany czujnik na allegro, kosztują najwyżej 20zł.
Wymiana:
- odkręć prawe przednie koło
- zlokalizuj czujnik przy kole fonicznym (takie kółko zębate napędzające pasek klinowy).
- odkręć dwie śrubki trzymające czujnik, na górze wypnij od niego wtyczkę
- załóż nowy w odwrotnej kolejności
- ciesz się autem odpalającym w każdych warunkach |
|
|
|
 |
gatman
nówka sztuka ;)
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2020 Posty: 2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 18-08-2020, 12:59
Bolid: Ferrari |
|
|
mario91 napisał/a: | Interfejs VAG KKL oraz darmowy program IAW Scan 2 podłączy się do każdej dziewięćsetki. No chyba że masz gniazdo OBD uwalone w kabinie, bo i tak może być.
Natomiast problemy z opalaniem na ciepłym to w 99,9999999999% uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Przerabiałem to sam w dziewięćsetce ojca. Kup na pałę używany czujnik na allegro, kosztują najwyżej 20zł.
Wymiana:
- odkręć prawe przednie koło
- zlokalizuj czujnik przy kole fonicznym (takie kółko zębate napędzające pasek klinowy).
- odkręć dwie śrubki trzymające czujnik, na górze wypnij od niego wtyczkę
- załóż nowy w odwrotnej kolejności
- ciesz się autem odpalającym w każdych warunkach |
Super wielkie dzięki ....:-) |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|