FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Na cieplym odpala za 3-4 razem , brak polaczenia do ECU
Autor Wiadomość
gatman 
nówka sztuka ;)

Wiek: 49
Dołączył: 17 Sie 2020
Posty: 2
Skąd: Gliwice
  Wysłany: 17-08-2020, 10:11   Na cieplym odpala za 3-4 razem , brak polaczenia do ECU
   Bolid: Ferrari


witam
proszę o pomoc , kupiłem mojej kobiecie autko z silnikiem 900 , 2001 rok
i zaczęło się
wszystko super autko kupione od 1 wlasciciela przejechane 72 ty km dziadek od 2 lat juz nie jeździł
ale
standardowo od razu wymiana oleju filtra swiec kabli
silnik na zimnym pali bez problemu od strzalu , pracuje rowno siwtnie sie jezdzi
jak silnik sie zagrzeje zaczyna sie , odpala dopiero za 2,3,5, razem
podpialem sie do ECU zlaczem OBD2 i nie da sie do mojego autka bez problemu
podjechałem do kumpla laptop plus zlacze w momnecie podlaczenia sie wyglada jak by wszystko bylo zawieszone nie można zobaczyć nic ani nawet obrotow silnika temp silnika itp na poziomie plus 5 stopni , jest 17 alarmow ktorych nie da sie skasowac
chcialem zdiagnozowac co jest powodem nie zapalania na cieplym silniku
decyzja wymiana komputera - kupilem naallegro zamontowałem i nadal to samo
co jest grane czy Ferrari ma jeszcze inna pamieć gdzie sa zapisywane dane
wdlug tego co widać to auto nie powinno jeździć

myslalem ze to proste autko a tu takie zdziwienie
moim zestawem bez problemu podlaczylem sioe do sieicento 1.1 kumpla
prosze o pomoc
autko jest w codziennym uzytkowaniu ale te odpalanie jest straszne
_________________
Pozdrawiam
 
 
mario91 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 551
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-08-2020, 04:25   
   Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD


Interfejs VAG KKL oraz darmowy program IAW Scan 2 podłączy się do każdej dziewięćsetki. No chyba że masz gniazdo OBD uwalone w kabinie, bo i tak może być.

Natomiast problemy z opalaniem na ciepłym to w 99,9999999999% uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Przerabiałem to sam w dziewięćsetce ojca. Kup na pałę używany czujnik na allegro, kosztują najwyżej 20zł.

Wymiana:
- odkręć prawe przednie koło
- zlokalizuj czujnik przy kole fonicznym (takie kółko zębate napędzające pasek klinowy).
- odkręć dwie śrubki trzymające czujnik, na górze wypnij od niego wtyczkę
- załóż nowy w odwrotnej kolejności
- ciesz się autem odpalającym w każdych warunkach ;)
 
 
gatman 
nówka sztuka ;)

Wiek: 49
Dołączył: 17 Sie 2020
Posty: 2
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18-08-2020, 12:59   
   Bolid: Ferrari


mario91 napisał/a:
Interfejs VAG KKL oraz darmowy program IAW Scan 2 podłączy się do każdej dziewięćsetki. No chyba że masz gniazdo OBD uwalone w kabinie, bo i tak może być.

Natomiast problemy z opalaniem na ciepłym to w 99,9999999999% uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Przerabiałem to sam w dziewięćsetce ojca. Kup na pałę używany czujnik na allegro, kosztują najwyżej 20zł.

Wymiana:
- odkręć prawe przednie koło
- zlokalizuj czujnik przy kole fonicznym (takie kółko zębate napędzające pasek klinowy).
- odkręć dwie śrubki trzymające czujnik, na górze wypnij od niego wtyczkę
- załóż nowy w odwrotnej kolejności
- ciesz się autem odpalającym w każdych warunkach ;)




Super wielkie dzięki ....:-)
_________________
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum