FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BRC Blitz problem! ale z czym?
Autor Wiadomość
paablos 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: okolice Tarnowa
Wysłany: 02-02-2011, 12:35   BRC Blitz problem! ale z czym?
   Bolid: SEICENTO 900 99r


Witam! mam w moim SC900 instalacje II generacji BRC typ Blitz problem polega na tym że podczas uruchamiania silnika migają kontrolki od LPG zielona-czerwona tzn przełącza sie sam z benzyny na gaz i tak w kółko pod maską słychać pstrykania jakiegoś przekaźnika oraz elektrozaworu gazu finalnie jest tak że na czym silnik zapali na tym zostaje jak złapie na gazie to zostaje na gazie jak na benzynie to pracuje na benzynie i normalnie przy 2500rpm przeskoczy na gaz. na tym jednak nie koniec problemów z gazem jadąc na gazie w chwili naciśnięcia sprzęgła i puszczenia pedału gazu silnik nie schodzi z obrotów tylko natychmiast gaśnie ;/ wizyta w serwisie zakończyła sie tym ze pan fachowiec rozłożył bezradnie ręce;/ POMOCY
 
 
mrartur 
Bywalec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 02-02-2011, 23:10   
   Bolid: Opel Corsa D 2010 & Seicento0,9 2000+Lpg


Pewnie resetowania kompa próbowałeś... hmmm za takie coś odpowiedzialna jest raczej centralka to tam przebiega proces wykrywania obrotów i przejścia z benzyny na gaz i odwrotnie. Moim zdaniem adaptacja i tyle... ale widzę ze z Tarnowa jestes to podjedz do Pana Jacka :)) jednego z producentów BRC on na pewno będzie wiedział o co chodzi :))
_________________
www.imprez.org
Profesjonalna Organizacja Imprez !
 
 
 
paablos 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: okolice Tarnowa
Wysłany: 03-02-2011, 16:56   
   Bolid: SEICENTO 900 99r


Dziś właśnie odbyłem pielgrzymkę do Czakramu gdzie po około 1,5h dłubania przy instalacji zlokalizowano i usunięto problem :grin: który tkwił w zaśniedziałych/zardzewiałych połączeniach masy przepalonym jakimś kabelku i spapranej robocie poprzedniego gazownika który ustawił stałą dawkę gazu i odłączył sterowanie silnikiem krokowym :mad: za co nie omieszkam go opierniczyć!! koszt naprawy 50zł zadowolenie bezcenne :grin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum