swap z mpi na 1.4 16v |
Autor |
Wiadomość |
dj-BRYLANT
Nałogowiec
Wiek: 35 Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 333 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-01-2018, 19:28 swap z mpi na 1.4 16v
Bolid: Seicento Abarth |
|
|
Siemano mam do was kilka pytań odnośnie swapa
Kupiłem silnik ze stilo na 4 cewkach i chciał bym go uruchomić, lecz nie wiem na jakim kompie. mam dwie opcje
Komp 1.1 mpi ten duży plus det (najlepsza opcja dla mnie, słyszałem że bez problemu na tym chodzi)
komp z punto 1 16V
Która była by lepsza?
Drugie pytanie dotyczy wiązki, która wybrać. Posiadam trzy
ori mpi
mpi przerobioną na dużego kompa pod 1.2 8v
wiązka ze stilo
trzecie pytanie. Wałki
Myślałem by wymienić na jakieś ostre, lecz zauważyłem, że trzeba frezować tłoki. Są jakieś które tego nie wymagają? |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=363767
|
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 25-01-2018, 15:33
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Jak bym proponował obojętnie jaki komp + Det w trybie FI
A co do wałków to Rewary, chyba że masz sporo kaski to coś lepszego |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
addyzpl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 25-01-2018, 17:56
Bolid: SC 1.2 8v |
|
|
jak masz tyle siana, żeby wrzucić DET-a i ma Ci to kto wystroić to jest chyba najlepsza opcja zostawiając ori wiązkę z mpi
w przeciwnym wypadku wiązka przerobiona pod 1.2 8v i komp MM z P1 1.2 16v z mapą pod 1.4
co do wałków to spoko opcja jest z 1.2 16v z P1, późnej tak jak proshotter pisał - Rewar pod bardziej hardcorowy zestaw, no i po grubości to jakieś CatCamsy |
|
|
|
|
dj-BRYLANT
Nałogowiec
Wiek: 35 Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 333 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-01-2018, 21:33
Bolid: Seicento Abarth |
|
|
Oki dzięki za odpowiedź, a co do tych wałków np z rewara to trzeba te tłoki podcinać? Nie ukrywam że wolałbym tego uniknąć |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=363767
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-01-2018, 22:57
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Co do wałków z rewara,musisz się dogadać,ale pod większe wziosy trzeba pogłębić frezy w tłokach,a te których teoretycznie nie trzeba dadzą bardzo małe przyrosty.
Podaj symbole wałków rewara,czy parametry to Ci odpowiem,czy trzeba czy nie,generalnie w każdym 16v po zmianie wałków na jakiekolwiek inne niż fiatowskie zalecał bym podcięcie. |
|
|
|
|
dj-BRYLANT
Nałogowiec
Wiek: 35 Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 333 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
|