Problem z ciepłym nawiewem |
Autor |
Wiadomość |
dzikitadzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 15 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-01-2016, 13:59 Problem z ciepłym nawiewem
Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900 |
|
|
Witam
Od razu mówię że przekopałem masę tematów na temat braku ciepłego nawiewu.
Pacjent Seicento 900 kupiłem w wakacje więc ciepłego nawiewu nie sprawdzałem aż do czasu kiedy przyszła zima okazało że się że go nie ma. Pokrętło odbijało na środek po przekręceniu na ciepło, myślałem że może być to. Ale nie po wymianie linki pokrętło już dobrze działała( cięgło zaworu nagrzewnicy działa sprawnie), a ciepła jak nie było tak nie ma. Zabrałem się za drugą rzecz czyli termostat był cały czas otwarty no i znów myślałem że odgadłem że to jego wina lecz się rozczarowałem. Układ chłodnicy odpowietrzony wszystkie przewody jednakowo gorące, zaś nie mogę odpowietrzyć układu nagrzewnicy robiłem to może z 6 razy(Nagrzanie samochodu aż włączy się wentylator, wyłączenie silnika odkręcenie odpowietrznika aż przestanie lecieć płyn) i za każdym razem lecą bąble co lepsze po każdym odpowietrzaniu odpalam samochód i jest ciepło nawet mogę powiedzieć że gorące lecz na parę sekund potem znów leci zimne. Żadnych wycieków też nie widzę i nie wiem o co mu kur.. chodzi. Ręce już mi opadają nie mam do niego sił co może być nie tak |
|
|
|
 |
Sebastian_M26
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 21-01-2016, 14:43
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Jak wpadłeś na ten pomysł, za każdym razem zapowietrzałeś układ. Zacznij od odpowietrzania, ale to tyle da co modlitwa przy nim bo nie ma obiegu. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-01-2016, 15:06
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Ja bym zaczął od poczytania paru tematów na forum. Połowa działu warsztat to te same pytania i wysyp tych samych odpowiedzi na kwestie grzania. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
dzikitadzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 15 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-01-2016, 15:52
Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900 |
|
|
Sebastian_M26 napisał/a: | Jak wpadłeś na ten pomysł, za każdym razem zapowietrzałeś układ. Zacznij od odpowietrzania, ale to tyle da co modlitwa przy nim bo nie ma obiegu. |
Na jaki pomysł ?
Niby jakim sposobem zapowietrzałem układ za każdym razem ?. Układ chłodzenia jest odpowietrzony i robiłem taką samą metodą odpowietrzałem nagrzewnice ale nie widać efektów
Niby czemu wnioskujesz że nie ma obiegu ?, gdyby nie było by obiegu to chyba któryś z przewodów byłby zimny |
|
|
|
 |
dzikitadzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 15 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-01-2016, 15:56
Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900 |
|
|
X-raT napisał/a: | Ja bym zaczął od poczytania paru tematów na forum. Połowa działu warsztat to te same pytania i wysyp tych samych odpowiedzi na kwestie grzania. |
Czytałem No i z moim problemem się nie spotkałem cały czas wieje zimne jak spuszczę bąble z odpowietrznika tego od nagrzewnicy na moment wieje gorące powietrze 5-10 sekund i potem cały czas zimne
Układ chłodzenie odpowietrznik przy reflektorze cały czas leci płyn bez bąbelków |
|
|
|
 |
Sebastian_M26
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 21-01-2016, 19:35
Bolid: Seicento 900 |
|
|
No dobra, skąd wiesz że ten chiński produkt (termostat) jest dobry, a poza tym odpowietrza się na pracującej pompie (jeśli w ogóle jeszcze istnieje). |
|
|
|
 |
Wiki 78
nówka sztuka ;)
Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 23 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 21-01-2016, 20:41
Bolid: seicento 900 |
|
|
a odpowietrzyłes drugi jeden jest przy leflektorze a drugi przy szybie |
|
|
|
 |
dzikitadzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 15 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-01-2016, 20:55
Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900 |
|
|
Sebastian_M26 napisał/a: | No dobra, skąd wiesz że ten chiński produkt (termostat) jest dobry, a poza tym odpowietrza się na pracującej pompie (jeśli w ogóle jeszcze istnieje). |
No ja to nie jestem osobą która montuje chiński produkt, chyba że Ty należysz do takich osób . Kupiony oryginalny termostat dla Twojej nie wiedzy. Patrzę że się nie znasz więc może oszczędzisz sobie wypowiedzi, bo chyba nie znasz zasady działania pompy w seicento. Tam nie ma co się popsuć, chyba że by się połamały łopatki co graniczy z cudem |
|
|
|
 |
dzikitadzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 15 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-01-2016, 20:57
Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900 |
|
|
Wiki 78 napisał/a: | a odpowietrzyłes drugi jeden jest przy leflektorze a drugi przy szybie |
Witaj bystrzaku gdybyś czytał uważnie wiedział byś że już to zrobiłem |
|
|
|
 |
dzikitadzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 15 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-01-2016, 20:59
Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900 |
|
|
Jeśli ktoś ma się wypowiadać tak jak wyżej lepiej niech się nie wypowiada
Pytanie skierowane do osób które mają o tym pojęcie |
|
|
|
 |
wojtek12321
Nałogowiec
Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 443 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 21-01-2016, 21:08
Bolid: Fiat seicento 900 SX |
|
|
dzikitadzik napisał/a: | No ja to nie jestem osobą która montuje chiński produkt, chyba że Ty należysz do takich osób . Kupiony oryginalny termostat dla Twojej nie wiedzy. Patrzę że się nie znasz więc może oszczędzisz sobie wypowiedzi, bo chyba nie znasz zasady działania pompy w seicento. Tam nie ma co się popsuć, chyba że by się połamały łopatki co graniczy z cudem |
dzikitadzik napisał/a: | Witaj bystrzaku gdybyś czytał uważnie wiedział byś że już to zrobiłem |
No kurcze, w odpowiedziach taki "bystrzak" i tak obeznany z konstrukcją i budową a nie wie co zrobić aby było dobrze? |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-01-2016, 23:17
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
dzikitadzik napisał/a: | Jeśli ktoś ma się wypowiadać tak jak wyżej lepiej niech się nie wypowiada
Pytanie skierowane do osób które mają o tym pojęcie | A ile lat ma auto? Była kiedykolwiek wymieniana nagrzewnica?? Podejrzewam że masz zabitą syfem tak że prześwitu nima Jak swoją zmieniłem to przy max ustawieniu powietrze parzyło dłonie na środkowych kratkach.
jeśli reszt układu jest relatywnie pewna w działaniu to w ciemno można obstawiać nagrzewnicę. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
dzikitadzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 15 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 22-01-2016, 02:12
Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900 |
|
|
wojtek12321 napisał/a: | No kurcze, w odpowiedziach taki "bystrzak" i tak obeznany z konstrukcją i budową a nie wie co zrobić aby było dobrze? |
Interesuje się mechaniką, a wszystkiego nie wiem. Cały czas uczę się czegoś nowego i co nie co wiem ale mechanikiem nie jestem. Wolę sam dojść naprawić niż dawać komuś za to pieniądze
Ale to nie jest żaden portal randkowy szukam problemu którego nie mogę rozwiązać |
Ostatnio zmieniony przez dzikitadzik 22-01-2016, 04:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dzikitadzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 15 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 22-01-2016, 02:21
Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900 |
|
|
X-raT napisał/a: | A ile lat ma auto? Była kiedykolwiek wymieniana nagrzewnica?? Podejrzewam że masz zabitą syfem tak że prześwitu nima Jak swoją zmieniłem to przy max ustawieniu powietrze parzyło dłonie na środkowych kratkach.
jeśli reszt układu jest relatywnie pewna w działaniu to w ciemno można obstawiać nagrzewnicę. |
Sejek produkcji 2000r.
Tego nie wiem czy była wymieniana, ale obieg płynu jest. Tylko czy aby poprawny(ciśnienie)? to tego nie wiem, można jakoś to sprawdzić ?
No ale jakby była znowu przytkana to dlaczego się tak dzieje że po odkręceniu odpowietrznika lecą bąble z płynem i przez chwile leci gorące powietrze, a potem już same zimne ?. Powinno wiać lekko ciepłe lub wcale nie powinno ciepłe lecieć ale chyba zabiorę się jutro za tą nagrzewnice bo innego pomysłu nie mam na to
No i takiego ziomeczka z forum to rozumiem |
|
|
|
 |
korek33
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 22-01-2016, 07:14
Bolid: seicento 900 sx |
|
|
... Obstawiam uszczelkę pod głowicą,delikatny przedmuch,żadnych objawòw poza słabym grzaniem i minimalnym ubytkiem płynu...(takie mam objawy w swoim-zmieniałem termostat,nagrzewnice i.t.d.),niestety to normalne w kilkunastoletnim sc 900. |
_________________ korek33 |
|
|
|
 |
|