FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z ciepłym nawiewem
Autor Wiadomość
dzikitadzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-01-2016, 13:59   Problem z ciepłym nawiewem
   Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900


Witam
Od razu mówię że przekopałem masę tematów na temat braku ciepłego nawiewu.
Pacjent Seicento 900 kupiłem w wakacje więc ciepłego nawiewu nie sprawdzałem aż do czasu kiedy przyszła zima okazało że się że go nie ma. Pokrętło odbijało na środek po przekręceniu na ciepło, myślałem że może być to. Ale nie po wymianie linki pokrętło już dobrze działała( cięgło zaworu nagrzewnicy działa sprawnie), a ciepła jak nie było tak nie ma. Zabrałem się za drugą rzecz czyli termostat był cały czas otwarty no i znów myślałem że odgadłem że to jego wina lecz się rozczarowałem. Układ chłodnicy odpowietrzony wszystkie przewody jednakowo gorące, zaś nie mogę odpowietrzyć układu nagrzewnicy robiłem to może z 6 razy(Nagrzanie samochodu aż włączy się wentylator, wyłączenie silnika odkręcenie odpowietrznika aż przestanie lecieć płyn) i za każdym razem lecą bąble co lepsze po każdym odpowietrzaniu odpalam samochód i jest ciepło nawet mogę powiedzieć że gorące lecz na parę sekund potem znów leci zimne. Żadnych wycieków też nie widzę i nie wiem o co mu kur.. chodzi. Ręce już mi opadają nie mam do niego sił co może być nie tak ??? ;( ;(
 
 
Sebastian_M26 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Bytom
Wysłany: 21-01-2016, 14:43   
   Bolid: Seicento 900


Jak wpadłeś na ten pomysł, za każdym razem zapowietrzałeś układ. Zacznij od odpowietrzania, ale to tyle da co modlitwa przy nim bo nie ma obiegu.
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-01-2016, 15:06   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Ja bym zaczął od poczytania paru tematów na forum. Połowa działu warsztat to te same pytania i wysyp tych samych odpowiedzi na kwestie grzania.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
dzikitadzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-01-2016, 15:52   
   Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900


Sebastian_M26 napisał/a:
Jak wpadłeś na ten pomysł, za każdym razem zapowietrzałeś układ. Zacznij od odpowietrzania, ale to tyle da co modlitwa przy nim bo nie ma obiegu.


Na jaki pomysł ?

Niby jakim sposobem zapowietrzałem układ za każdym razem ?. Układ chłodzenia jest odpowietrzony i robiłem taką samą metodą odpowietrzałem nagrzewnice ale nie widać efektów

Niby czemu wnioskujesz że nie ma obiegu ?, gdyby nie było by obiegu to chyba któryś z przewodów byłby zimny
 
 
dzikitadzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-01-2016, 15:56   
   Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900


X-raT napisał/a:
Ja bym zaczął od poczytania paru tematów na forum. Połowa działu warsztat to te same pytania i wysyp tych samych odpowiedzi na kwestie grzania.


Czytałem No i z moim problemem się nie spotkałem cały czas wieje zimne jak spuszczę bąble z odpowietrznika tego od nagrzewnicy na moment wieje gorące powietrze 5-10 sekund i potem cały czas zimne

Układ chłodzenie odpowietrznik przy reflektorze cały czas leci płyn bez bąbelków
 
 
Sebastian_M26 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Bytom
Wysłany: 21-01-2016, 19:35   
   Bolid: Seicento 900


No dobra, skąd wiesz że ten chiński produkt (termostat) jest dobry, a poza tym odpowietrza się na pracującej pompie (jeśli w ogóle jeszcze istnieje).
 
 
Wiki 78 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 23
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-01-2016, 20:41   
   Bolid: seicento 900


a odpowietrzyłes drugi jeden jest przy leflektorze a drugi przy szybie
 
 
dzikitadzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-01-2016, 20:55   
   Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900


Sebastian_M26 napisał/a:
No dobra, skąd wiesz że ten chiński produkt (termostat) jest dobry, a poza tym odpowietrza się na pracującej pompie (jeśli w ogóle jeszcze istnieje).


No ja to nie jestem osobą która montuje chiński produkt, chyba że Ty należysz do takich osób :wink: . Kupiony oryginalny termostat dla Twojej nie wiedzy. Patrzę że się nie znasz więc może oszczędzisz sobie wypowiedzi, bo chyba nie znasz zasady działania pompy w seicento. Tam nie ma co się popsuć, chyba że by się połamały łopatki co graniczy z cudem :lol:
 
 
dzikitadzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-01-2016, 20:57   
   Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900


Wiki 78 napisał/a:
a odpowietrzyłes drugi jeden jest przy leflektorze a drugi przy szybie


Witaj bystrzaku :] gdybyś czytał uważnie wiedział byś że już to zrobiłem :roll:
 
 
dzikitadzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-01-2016, 20:59   
   Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900


Jeśli ktoś ma się wypowiadać tak jak wyżej lepiej niech się nie wypowiada
Pytanie skierowane do osób które mają o tym pojęcie
 
 
wojtek12321 
Nałogowiec

Pomógł: 65 razy
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 443
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 21-01-2016, 21:08   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


dzikitadzik napisał/a:
No ja to nie jestem osobą która montuje chiński produkt, chyba że Ty należysz do takich osób :wink: . Kupiony oryginalny termostat dla Twojej nie wiedzy. Patrzę że się nie znasz więc może oszczędzisz sobie wypowiedzi, bo chyba nie znasz zasady działania pompy w seicento. Tam nie ma co się popsuć, chyba że by się połamały łopatki co graniczy z cudem :lol:

dzikitadzik napisał/a:
Witaj bystrzaku :] gdybyś czytał uważnie wiedział byś że już to zrobiłem :roll:

No kurcze, w odpowiedziach taki "bystrzak" i tak obeznany z konstrukcją i budową a nie wie co zrobić aby było dobrze?
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-01-2016, 23:17   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


dzikitadzik napisał/a:
Jeśli ktoś ma się wypowiadać tak jak wyżej lepiej niech się nie wypowiada
Pytanie skierowane do osób które mają o tym pojęcie
A ile lat ma auto? Była kiedykolwiek wymieniana nagrzewnica?? Podejrzewam że masz zabitą syfem tak że prześwitu nima :)) Jak swoją zmieniłem to przy max ustawieniu powietrze parzyło dłonie na środkowych kratkach.
jeśli reszt układu jest relatywnie pewna w działaniu to w ciemno można obstawiać nagrzewnicę.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
dzikitadzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 22-01-2016, 02:12   
   Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900


wojtek12321 napisał/a:
No kurcze, w odpowiedziach taki "bystrzak" i tak obeznany z konstrukcją i budową a nie wie co zrobić aby było dobrze?

Interesuje się mechaniką, a wszystkiego nie wiem. Cały czas uczę się czegoś nowego i co nie co wiem ale mechanikiem nie jestem. Wolę sam dojść naprawić niż dawać komuś za to pieniądze
Ale to nie jest żaden portal randkowy ;/ szukam problemu którego nie mogę rozwiązać :]
Ostatnio zmieniony przez dzikitadzik 22-01-2016, 04:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dzikitadzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 22-01-2016, 02:21   
   Bolid: Bmw E30 2.5, Nissan 200sx 1.8T, Seicento 900


X-raT napisał/a:
A ile lat ma auto? Była kiedykolwiek wymieniana nagrzewnica?? Podejrzewam że masz zabitą syfem tak że prześwitu nima :)) Jak swoją zmieniłem to przy max ustawieniu powietrze parzyło dłonie na środkowych kratkach.
jeśli reszt układu jest relatywnie pewna w działaniu to w ciemno można obstawiać nagrzewnicę.

Sejek produkcji 2000r.
Tego nie wiem czy była wymieniana, ale obieg płynu jest. Tylko czy aby poprawny(ciśnienie)? to tego nie wiem, można jakoś to sprawdzić ?
No ale jakby była znowu przytkana to dlaczego się tak dzieje że po odkręceniu odpowietrznika lecą bąble z płynem i przez chwile leci gorące powietrze, a potem już same zimne ?. Powinno wiać lekko ciepłe lub wcale nie powinno ciepłe lecieć ale chyba zabiorę się jutro za tą nagrzewnice bo innego pomysłu nie mam na to

No i takiego ziomeczka z forum to rozumiem :cool:
 
 
korek33 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 11
Skąd: W-wa
Wysłany: 22-01-2016, 07:14   
   Bolid: seicento 900 sx


... Obstawiam uszczelkę pod głowicą,delikatny przedmuch,żadnych objawòw poza słabym grzaniem i minimalnym ubytkiem płynu...(takie mam objawy w swoim-zmieniałem termostat,nagrzewnice i.t.d.),niestety to normalne w kilkunastoletnim sc 900.
_________________
korek33
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum