wałek 866 |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 25-08-2013, 11:13 wałek 866
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam , czy jest może temat opisujący wymiany na "wałek 866" w silniki 1.1 MPI (sporting abarth)Czy jest jakieś względne odczucie różnicy? (Nie mam tu namyśli odczucia takiego jak swapa silnikowego) Czy oprócz tej wymiany jest wskazana dodatkowa czynność do zrobienia lub rzecz która należy wymienić??
p.s.
Jaki koszt wymiany + zakup wałka może wynieść i ewentualnie to co jest jeszcze potrzebne a nie wiem:D
Dziękuje za odpowiedź . Pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 25-08-2013, 11:33
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Dziękuję ci Bardzo:))
Po nie dużym oczytaniu różnicy niby aż tak dużej nie ma , no ale to kwestia sporu dla jednych i drugich hehe:D
Im bardziej się człowiek wdraża w temat doczytuje różnych możliwości związanych z silnikiem 1.1 MPI. Szkoda że wiedz jest mała na ten temat no ale kto pyta nie błądzi.:))
Czy dolot ssacy od Punto I np 75KM + ten wałek 866 sprawdzi się?:))Tzn bieg jałowy - falowanie itp, błeby check engine itp.?
Może jest temat od A do B opisujący w prosty sposób możliwości wykonania zmian w silniku 1.1MPI na częściach od silnika 1.2 8V?
Czy są rodzaje oznaczeń silników 1.2 w Punto ( Troch się czyta o 60,75KM i hm.. nie wiem czy sa wieksze ale nie 16V!!)
Pozdro i dziękuje za zainteresowanie tematem.. |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 25-08-2013, 11:41
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
każdy silnik z PI to 176 xxxxxx
nas interesują silniki FIRE 8v:
1.1 55: 176 A6.000 176 B2.000
1.2 60: 176 A7.000 176 B1.000 176 B4.0000
1.2 75: 176 A8.000
86KM to już 16v, a reszta to już nie FIRE.
Ogólnie 60KM w Punto I to były silniki SPI
Także nie ma takiego problemu z rozpoznaniem jak jest kompletny silnik - jak ma listwę to to będzie raczej 75KM
Co do modzenia serii 1.1 jest też trochę tematów - trzeba pogrzebać w tym dziale |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 30-08-2013, 12:56
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | Dziękuję ci Bardzo:))
Po nie dużym oczytaniu różnicy niby aż tak dużej nie ma , no ale to kwestia sporu dla jednych i drugich hehe:D
Im bardziej się człowiek wdraża w temat doczytuje różnych możliwości związanych z silnikiem 1.1 MPI. Szkoda że wiedz jest mała na ten temat no ale kto pyta nie błądzi.:))
Czy dolot ssacy od Punto I np 75KM + ten wałek 866 sprawdzi się?:))Tzn bieg jałowy - falowanie itp, błeby check engine itp.?
Może jest temat od A do B opisujący w prosty sposób możliwości wykonania zmian w silniku 1.1MPI na częściach od silnika 1.2 8V?
Czy są rodzaje oznaczeń silników 1.2 w Punto ( Troch się czyta o 60,75KM i hm.. nie wiem czy sa wieksze ale nie 16V!!)
Pozdro i dziękuje za zainteresowanie tematem.. |
heh..
jestes kolejnym poszukiwaczem taniego tuningu ale to jak z jednorożcem -nie istnieje
w fajerkach jest prosty przelicznik
1 KM dodatkowo kosztuje 150-200 zł
ile wydasz tyle dostaiesz
sam wałek do 1.1 MPI nic nie daje poza notorycznym zapalaniem checka |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
 |
|