 |
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
Swap z 900 na 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
mefju
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-09-2013, 14:35 Swap z 900 na 1.1
Bolid: Aktualnie brak. |
|
|
Witam. Planuje swapa w moim seicento z silnika 900 na 1.1. Moje pytanie jest nastepujace: jakie czesci musze kupic z wyjatkiem silnika? Z gory dzieki za pomoc. |
|
|
|
 |
hansi14
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 164 Skąd: Żywiec
|
|
|
|
 |
mefju
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-09-2013, 14:44
Bolid: Aktualnie brak. |
|
|
Auto jest przeznaczone do sportu i regulamin nakazuje 1.1, ale dzieki za rade. |
|
|
|
 |
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-09-2013, 16:16
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
Do swapa z 900 na 1.1 potrzebujesz dokładnie to samo co do swapa z 900 na 1.2 więc:
silnik z osprzętem (kolektory, przepustnica, cewki, rozrząd itp.)
skrzynię
lewarek zmiany biegów wraz z całym mechanizmem
sprzęgło
komputer
elektryka
poduszki pod silnik i skrzynię
i mnóstwo pierdołów, które wyjdą w trakcie
Najtaniej i najszybciej wyjdzie kupić 1.1 i przystosować go do sportu za pomocą części z 900, którą zapewne już trochę przygotowałeś. |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
 |
hołek
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 563 Skąd: ?wiebodzin
|
Wysłany: 18-09-2013, 16:22
Bolid: samochód krzak |
|
|
o to samo pytałem chłopaków ad zmiany na 1.2. podam Ci kosztorys Stefana, na 1.1 róznice nie wielkie, łątwo wypatrzysz co i jak sie różni. a więc Steffano napisał mi tak:
Skrzynia-300-350,-
suche półosie- 100,-/kpl.
lewarek biegow- 100-120,-
łapa od strony silnika z blacha do podluznicy-120-140,-
łapa tylna z poduszka-30-40,-
łapa boczna zależy czy banan czy stalowa - 30-150,-
altek - 50-100,-
rozrusznik- 50,-
silnik 700-1000,- (pewnie z wydechowym i portkami z sondą w zestawie)
pompa paliwa nowka zamiennik ok. 50,-
olej 10w40 4l castrol magnatec -80-90,- a możesz równie dobrze zajechać lotosa za 50,-
filtr oleju- 15,-
rozrząd zależy na jakich gratach, na ruvillu i hepu myślę z 250,-
płyn możesz kupić koncentrat za 30,- i sobie zrobić
sprzęgło lepsze z 300,-
komp bez immo 150-200,-
na początku możesz to spiąć na seryjnym wydechu
na swapa musisz liczyć minimum 2.5-3k
do tego robocizna z odpaleniem jakieś 500-600,-
i Santa napisal jeszcze:
A do tego uszczelki kolektorów, UPG, świece, kable, wydech odpowiedniej średnicy, linka prędkościomierza, linka sprzęgła i inne "pierdółki", które pojedynczo wiele nie kosztują, ale w kupie zrobią jakąś dodatkową sumkę
widzisz, 900 to wszystko trzeba mieniać |
_________________ http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
OL3K2
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 21 Skąd: Maków
|
Wysłany: 18-09-2013, 16:59
Bolid: SCS |
|
|
Klego jezeli jestes zainteresowany swapem to mam kompletny zestaw w bdb cenie |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 18-09-2013, 20:45
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
czyli już wszystko jasne?
Jakby nie można tego wynaleźć w postach o swapie |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|