Pomoc - jakie różnice??? |
Autor |
Wiadomość |
4dominik4
Bywalec
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 94 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 29-09-2019, 15:54 Pomoc - jakie różnice???
Bolid: fiat seicento 1,4 16V |
|
|
Panowie kilka lat temu w 2012r. miałm w posiadaniu seicento z silnikiem 1,4 16V z fiata 500. Wyglądało to tak:
Teraz zakupiłem też silnik 1.4 16V .. Jakie są zmiany w stosunku do poprzedniej?
Jakie przeróbki mnie czekają z wiązką? Jaki komp dac do tego? Czy cewki zostają? A pompa paliwa? |
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 03-10-2019, 14:52
Bolid: Seicento |
|
|
TO t-jet ? tez będę chyba kupował 1.4 ale z t-jet....czyli kupiłeś taki sam silnik co poprzedni ? tylko tamten miałeś odpalony na osprzęcie z MM tak widzę... |
_________________
|
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 16-10-2019, 21:49
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
roach napisał/a: | TO t-jet ? tez będę chyba kupował 1.4 ale z t-jet....czyli kupiłeś taki sam silnik co poprzedni ? tylko tamten miałeś odpalony na osprzęcie z MM tak widzę... |
T-jet ma filtr oleju(wkład) z wymiennikiem ciepła, zupełnie inaczej to wygląda niż w N/A. Na foto jest N/A raczej. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Guzon
nówka sztuka ;)
Dołączył: 29 Sie 2018 Posty: 7 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 13-11-2019, 19:03
Bolid: Seicento Active 1108 MPi |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | roach napisał/a: | TO t-jet ? tez będę chyba kupował 1.4 ale z t-jet....czyli kupiłeś taki sam silnik co poprzedni ? tylko tamten miałeś odpalony na osprzęcie z MM tak widzę... |
T-jet ma filtr oleju(wkład) z wymiennikiem ciepła, zupełnie inaczej to wygląda niż w N/A. Na foto jest N/A raczej. |
I jeszcze zupełnie inny kolektor ssący.
Co do swapu - szukasz osprzętu z Punto 1 16 v + remap
Lub DET
Na oryginalnym osprzęcie też odpalisz. Aczkolwiek to wyższa szkoła jazdy 😁 |
|
|
|
|
|