wymiana paska klinowego |
Autor |
Wiadomość |
Zoya
Bywalec

Dołączyła: 08 Sie 2012 Posty: 92 Skąd: ?widnica
|
Wysłany: 29-09-2012, 11:48 wymiana paska klinowego
Bolid: seicento young '99 silnik 900 |
|
|
Ponieważ ja zawsze muszę wszystko wiedzieć, to przed oddaniem auta do warsztatu napiszcie mi jaki może być koszt wymiany i co ewentualnie musi być wymienione dodatkowo oprócz paska klinowego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2012, 11:51
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Nie musisz wymieniać nic oprócz paska klinowego. Jego wymiana to dla mechanika kilkanaście minut więc i koszt nie może być wygórowany. |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 29-09-2012, 11:54
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Po co płacić w warsztacie? To prosta czynność. Klucz 17 nasadowy i chyba 8-ka do czujnika wału, zdejmujesz najlepiej nadkole przednie prawe by dostać się do śruby alternatora, odkręcasz czujnik położenia wału i po zluzowaniu alternatora pasek jest Twój. Montaż w kolejności odwrotnej. Mechanik pewnie ze 20 złotych skasuje |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2012, 13:37
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
Do nadkola klucz nr 7,dobry śrubokręt i (przynajmniej tak u mnie jest) 13 do rozłączenia nadkola i przedniej ( tą pod chłodnicą) osłony silnika. |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
|