Kat zapłonu 1.4 16v |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 21-02-2016, 13:59 Kat zapłonu 1.4 16v
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Czy sprawdzał ktos jaki jest kat zapłonu po swapie. 1.4 16v bez strojenia??:(sprawa dosc pilna.
Pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
wesul
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Cze 2014 Posty: 7 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 21-02-2016, 22:30 Re: Kat zapłonu 1.4 16v
Bolid: Zaklatkowane 1.2 16V |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | Czy sprawdzał ktos jaki jest kat zapłonu po swapie. 1.4 16v bez strojenia??:(sprawa dosc pilna.
Pozdrawiam |
Ja świeżo po swapie na kompie z P1 mam w 1.2 16V ok 38-42st |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 22-02-2016, 15:13
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
ok dzieki:)) A czy ktoś wie jakie jest odpowiedni Kąt zaplonu przy 1.4?:P |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-02-2016, 21:56
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
A Kolega wie co to jest do końca kąt zapłonu i wie , że nie jest wartością stałą ani stechiometryczną? |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 23-02-2016, 14:25
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Pawel:))) tak myslalem ze cos napiszesz:))). Nie łap mnie za teorie:pppp. Ogólnie wartosc zapłonu na biegu jałowym w zakresie hm...+/- jak kolega wyżej pisał nie jest "chyba"odpowiednia. Jesli jest inaczej i mógłby ktos podpowiedzieć w przybliżeniu wartość na biegu jałowym lub ewentualnie jaka +/- jest przy max otw. Przepustnicy..silnik s/a.bede wdzięczny:pp
P.s.Doktoratu nie bedziemy pisać:)) )))Paweł z Toba nie mozna dyskutować:)) tylko słuchać
Pozdro |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
Bartu
Bywalec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 23-02-2016, 14:52
Bolid: Sei, Subaru STI |
|
|
Przy wolnych obrotach powinno być w granicach 6-12 stopni. Przy WOT dołem 10 górą około 30-35. To wartości w przybliżeniu ale nie powinny mocno odstawać od tego co być powinno. Jak zrobiłeś swapa to sprawdź lampą czy zapłon zgadza się z tym co komputer próbuje dać na cewki. |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 23-02-2016, 20:42
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Dziekuje ci bardzo za ta informacje. ))) pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
wesul
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Cze 2014 Posty: 7 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 23-02-2016, 21:44 Re: Kat zapłonu 1.4 16v
Bolid: Zaklatkowane 1.2 16V |
|
|
wesul napisał/a: | dyzio_abarth napisał/a: | Czy sprawdzał ktos jaki jest kat zapłonu po swapie. 1.4 16v bez strojenia??:(sprawa dosc pilna.
Pozdrawiam |
Ja świeżo po swapie na kompie z P1 mam w 1.2 16V ok 38-42st |
Z tego co znalazłem na jakims forum to iaw/komp przeklamuje ok.20st.
Koło weekendu sprawdze lampa bo cos mnie sie nie wydaje co by byly to poprawne wartości. |
|
|
|
|
|