FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kat zapłonu 1.4 16v
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 21-02-2016, 13:59   Kat zapłonu 1.4 16v
   Bolid: Abarth 1.1


Czy sprawdzał ktos jaki jest kat zapłonu po swapie. 1.4 16v bez strojenia??:(sprawa dosc pilna.


Pozdrawiam
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
wesul 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: 21-02-2016, 22:30   Re: Kat zapłonu 1.4 16v
   Bolid: Zaklatkowane 1.2 16V


dyzio_abarth napisał/a:
Czy sprawdzał ktos jaki jest kat zapłonu po swapie. 1.4 16v bez strojenia??:(sprawa dosc pilna.


Pozdrawiam


Ja świeżo po swapie na kompie z P1 mam w 1.2 16V ok 38-42st
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 22-02-2016, 15:13   
   Bolid: Abarth 1.1


ok dzieki:)) A czy ktoś wie jakie jest odpowiedni Kąt zaplonu przy 1.4?:P
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-02-2016, 21:56   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


A Kolega wie co to jest do końca kąt zapłonu i wie , że nie jest wartością stałą ani stechiometryczną? :-)
 
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 23-02-2016, 14:25   
   Bolid: Abarth 1.1


Pawel:))) tak myslalem ze cos napiszesz:))). Nie łap mnie za teorie:pppp. Ogólnie wartosc zapłonu na biegu jałowym w zakresie hm...+/- jak kolega wyżej pisał nie jest "chyba"odpowiednia. Jesli jest inaczej i mógłby ktos podpowiedzieć w przybliżeniu wartość na biegu jałowym lub ewentualnie jaka +/- jest przy max otw. Przepustnicy..silnik s/a.bede wdzięczny:pp

P.s.Doktoratu nie bedziemy pisać:)) :)) )))Paweł z Toba nie mozna dyskutować:)) tylko słuchać :))
Pozdro
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Bartu 
Bywalec

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 70
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 23-02-2016, 14:52   
   Bolid: Sei, Subaru STI


Przy wolnych obrotach powinno być w granicach 6-12 stopni. Przy WOT dołem 10 górą około 30-35. To wartości w przybliżeniu ale nie powinny mocno odstawać od tego co być powinno. Jak zrobiłeś swapa to sprawdź lampą czy zapłon zgadza się z tym co komputer próbuje dać na cewki.
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 23-02-2016, 20:42   
   Bolid: Abarth 1.1


Dziekuje ci bardzo za ta informacje. :)) ))) pozdrawiam
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
wesul 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: 23-02-2016, 21:44   Re: Kat zapłonu 1.4 16v
   Bolid: Zaklatkowane 1.2 16V


wesul napisał/a:
dyzio_abarth napisał/a:
Czy sprawdzał ktos jaki jest kat zapłonu po swapie. 1.4 16v bez strojenia??:(sprawa dosc pilna.


Pozdrawiam


Ja świeżo po swapie na kompie z P1 mam w 1.2 16V ok 38-42st


Z tego co znalazłem na jakims forum to iaw/komp przeklamuje ok.20st.
Koło weekendu sprawdze lampa bo cos mnie sie nie wydaje co by byly to poprawne wartości.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum