FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PRZERÓBKA OBROTOMIERZA NA 2 CYLINDRY-POMOCY!!!
Autor Wiadomość
SeicoMotorSport 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-06-2011, 17:33   PRZERÓBKA OBROTOMIERZA NA 2 CYLINDRY-POMOCY!!!
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


CZESC ZAKUPILEM DUZY OBROTOMIERZ JOM Z SHIFT LIGHTEM COS W STYLU AUTOGAUGE ALE PRACUJE ON TYLKO 3/4/6 CYLINDRÓW. SŁYSZALEM ZE DA SIE PRZEROBIC TAKI OBROTOMIERZ ALBO JAKOS GO PODLACZYC ZEBY NIE OSZUKIWAL....JEST W STANIE POWIEDZIEC MI KTOS JAK TO WYKONAC???

Z GÓRY DZIEKUJE!
 
 
 
marcelmax 
Bywalec

Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: CNA/CB lub CB/CNA
Wysłany: 08-06-2011, 22:39   
   Bolid: Seicento


a pod co go podłączyłeś że źle wskazuje?? bo jak ma opcje 2/4/6 to raczej błąd połączenia
_________________
SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo :)
 
 
 
SeicoMotorSport 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2011, 08:11   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


podłączony jest po kabel od cewki i 3/4/6 nie 2 w tym tkwi problem
 
 
 
marcelmax 
Bywalec

Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: CNA/CB lub CB/CNA
Wysłany: 09-06-2011, 10:32   
   Bolid: Seicento


SeicoMotorSport napisał/a:
podłączony jest po kabel od cewki i 3/4/6 nie 2 w tym tkwi problem


jeżeli masz 1.1 jak widzę w opisie podłącz go pod kompa lub przekaźnik pompy wtedy na ustawieniu 4 będzie chodził prawidłowo, czyli tak jak w originale

łącząc pod jedną z cewek zaniżać ci będzie o polowe na ustawieniu 4
_________________
SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo :)
 
 
 
SeicoMotorSport 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2011, 12:45   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


tak zrobiłem, jest pod pompe ale objaw jest taki ze dodajesz gazu a wskazówka powoli leci do góry, nie reaguje płynnie na gaz...co mam zrobic???
 
 
 
joki 
Bywalec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: wawa zone
Wysłany: 09-06-2011, 13:12   
   Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed


SeicoMotorSport napisał/a:
tak zrobiłem, jest pod pompe ale objaw jest taki ze dodajesz gazu a wskazówka powoli leci do góry, nie reaguje płynnie na gaz...co mam zrobic???

pod kompa go pod kompa
_________________
Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy
 
 
SeicoMotorSport 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2011, 13:14   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


pod kompa i zostawic na 4??? a cos dokładniej 1.1 spi jaki kabel gdzie szukac??
 
 
 
SeicoMotorSport 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2011, 15:38   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


jesli dobrze kumam to wpiac sie w kabel ten "od pompy"...tak tez próbowałem:(
 
 
 
joki 
Bywalec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: wawa zone
Wysłany: 09-06-2011, 15:39   
   Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed


z kótrego roku jest buda?
_________________
Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy
 
 
SeicoMotorSport 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2011, 15:57   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


2000
 
 
 
joki 
Bywalec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: wawa zone
Wysłany: 09-06-2011, 18:28   
   Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed


jak masz orginalna instalację to w dziale manuale masz opisane jak podłączyc obrotka

i wez sie podepniej do tego kabelka z żołtej kostki przy drzwiach tam jest prosto sygnał z kompa
_________________
Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy
 
 
korass 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 362
Skąd: Czyżowice
Wysłany: 09-06-2011, 21:15   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r.


Polecam dział "manuale". Poza tym jak masz SPI musisz się wpiąć do przekaźnika pod maską a nie kostki w progu.
_________________
Moje Seicento
 
 
 
pecek 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 10-06-2011, 20:23   
   Bolid: Fiat Seicento


a w który pin z kompa podłączyć obrotek? dokładniej chodzi mi o kompa z 1.2 16v
_________________
pecek
 
 
SeicoMotorSport 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-06-2011, 20:33   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


podpięty i nic to nie daje nadal wolno reaguje na gaz , przykladowo jak mamy odcinke przy 6500, to na obrotku to pokaze ale zanim strzalka dojdzie do 6,5 to mijaja z3-4s.
 
 
 
joki 
Bywalec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: wawa zone
Wysłany: 11-06-2011, 08:21   
   Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed


trezba było tak od razu
znaczy sie obrotek cos nie teges
skoro pokazuje (po czasie) własciwe rpm
_________________
Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum