Od czego zaczac tuning mechaniczny...?? |
Autor |
Wiadomość |
pirelli0
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-09-2006, 16:08 Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: S klasa |
|
|
Witam. Zebralem pewna troche wieksza kwote pieniedzy i chcialbym zaczac przerabiac od strony mechaniki swojego seja. Czytalem wiele postow na ten temat, ale tak naprawde chcialbym wiedziec od czego najlepiej zaczac?? Myslalem nad wydechemm, ale doradzcie cos. Mam seja 1.1 SPI '99 i 800zl. na wydanie |
_________________ Powered by
|
|
|
|
|
DRIVER
Bywalec
Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 18-09-2006, 17:22 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
dozbieraj jeszcze tak 1200 i zrób sobie swap-a na 1.2 8v bo za 800zł wiele nie nakombinujesz |
_________________ ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-09-2006, 18:39 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: seicento |
|
|
SEICODRIVER napisał/a: | dozbieraj jeszcze tak 1200 i zrób sobie swap-a na 1.2 8v bo za 800zł wiele nie nakombinujesz |
nie zgadzam sie z toba akurat z ta jednostka mozna bardzo duzo zrobic
zacznij od calego wydechu zrobi ci radoche i odczujesz |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
DRIVER
Bywalec
Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 18-09-2006, 18:45 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
a co sugerujesz popatrz sobie chodźby na Mckena i jego n/a ile musiał włożyć w tego 1.1 żeby zaczeło odpowiednio jechać.a koszty założenia turbo jeśli sie ktoś niezna przewyższają swapa a moim zdaniem jest zeswap-ować najpeiej na 1.2 16 |
_________________ ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
|
|
|
|
pirelli0
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-09-2006, 19:31
Bolid: S klasa |
|
|
Raczej swap odpada, bo jeszcze sie ucze i nie mam stalych dochodow. Slyszalem wlasnie ze ten model silnika jest podatny na przerobki, wiec chcialbym cos z nim zrobic, zeby dalo sie odczuc, ale na 1/4 mili nie bede nim startowal. Wiec wydech. Lepiej poczekac jeszcze troche i kupic od razu caly razem z kolektorem, czy najpierw jedne, a za jakis czas doloze reszte. I czy dac to do roboty jakiejs firmie sie tym zajmujacej, czy kupic na Michasia. Dzieki za rady i pozdrawiam. |
_________________ Powered by
|
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-09-2006, 20:02 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: seicento |
|
|
SEICODRIVER napisał/a: | a co sugerujesz popatrz sobie chodźby na Mckena i jego n/a ile musiał włożyć w tego 1.1 żeby zaczeło odpowiednio jechać.a koszty założenia turbo jeśli sie ktoś niezna przewyższają swapa a moim zdaniem jest zeswap-ować najpeiej na 1.2 16 |
jest taka mala roznica pomiedzy turbo a N/A ze N/A mozesz robic powoli. McKen polecial z tematem po calosci i ma ponad 120km i mocno wyczynowe auto wiec nie za bardzo tutaj jego osoba jest dobra...
Mysle ze spokojnie powoli mozna dojsc do 70-80km i bedzie radosc z jazdy. Samym czipem Ngrupowym masz ponad 63km wiec nie mow ze nie warto robic tego silnika
zmiana kompa i kolektora ssacego od 1.2 i juz masz mpi, ostry walek wydech i naprawde autko fajnie smiga a nie bawisz sie w swapy i wiesz ze masz dobry silnik a nie niby 40kkm a tak naprawde smietnik.
Za 800zl mozna juz uklad zrobic ja bym zaczol od kolektora wydechowego i pelen przelot a na koniec katalizator jak w Ngrupach |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
pirelli0
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-09-2006, 20:47
Bolid: S klasa |
|
|
Dzieki. Wiec zaczne od tego kolektorka i wydeszku. A potem dalsza jazda... |
_________________ Powered by
|
|
|
|
|
DRIVER
Bywalec
Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 18-09-2006, 20:58 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
obyś sie Jataman nie mylił i żeby nie zamuliło chuopakowi fury na tym przelocie zobaczymy |
_________________ ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-09-2006, 21:05 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: seicento |
|
|
SEICODRIVER napisał/a: | obyś sie Jataman nie mylił i żeby nie zamuliło chuopakowi fury na tym przelocie zobaczymy |
przeciez mowie ze na koncu zamiast tlumika katalizator
w Ngrupach daja 45mm i soft nic wiecej do tego seryjny kolektor i daje rade nawet 70km i wiecej uzyskac |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
pirelli0
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2006, 14:13
Bolid: S klasa |
|
|
A to jak bedzie bez tlumika, to nie bedzie straszny huk?? |
_________________ Powered by
|
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-09-2006, 16:20
Bolid: seicento |
|
|
pirelli0 napisał/a: | A to jak bedzie bez tlumika, to nie bedzie straszny huk?? |
no wtedy jest glosno ale jak chcesz troche buczenia po kosztach to kup polishmugen czyli tlumik do fiata 125p |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
pirelli0
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2006, 16:23
Bolid: S klasa |
|
|
Wlasnie nie chce zeby bylo glosno, tylko zeby ladnie mruczal i dawal troche mocy. Wole sluchac przy jezdzie muzyczki. |
_________________ Powered by
|
|
|
|
|
szymonek
ĄĄĘĘĘ
Pomógł: 80 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 19-09-2006, 16:59 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: 1E 187 |
|
|
SEICODRIVER napisał/a: | dozbieraj jeszcze tak 1200 i zrób sobie swap-a na 1.2 8v bo za 800zł wiele nie nakombinujesz |
To chyba kradziony ten silnik.... jak ceny (w miarę zdrowego 1,2) zaczynają sie od 3kpln... |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-09-2006, 17:04 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: seicento |
|
|
szymonek napisał/a: | SEICODRIVER napisał/a: | dozbieraj jeszcze tak 1200 i zrób sobie swap-a na 1.2 8v bo za 800zł wiele nie nakombinujesz |
To chyba kradziony ten silnik.... jak ceny (w miarę zdrowego 1,2) zaczynają sie od 3kpln... |
z papierem silnik bez osprzetu juz za 1500zl mozna dostac, kradzione to i za 500zl ale chyba nikt nie chcialby ze nam ukradziono auto tylko po to zeby sprzedac komus innemu |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
DRIVER
Bywalec
Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 19-09-2006, 17:05 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
za 1500 już idzie szesnastke dostać sie robi sie ma |
_________________ ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
|
|
|
|
|