Wałek 866 |
Autor |
Wiadomość |
kyniu
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 234 Skąd: south east
|
Wysłany: 12-05-2007, 12:57 Wałek 866
Bolid: SCS 176B9000 |
|
|
Witam
Gdzie i za ile moge taki dostać ??
Jak sprawdzić czy nie jest wyjechany ??
Mam SCS 1.1 SPI - czy wałek + plan głowicy da jakies wymierne wyniki ?? ( i o ile mm splanowac głowice ?) Chciałbym pozostac przy seryjnej górze - (jakiś dolot dopasować i wyprostować wydech - jest końcowy Ulter fi100, ale z katem ( narazie )) . Potem powoli dalsze evo
Co jeszcze mogę zmienic żeby nie ładować worka $ a zeby poczuc różnicę
Thx za info |
_________________ SC by kyniu |
Ostatnio zmieniony przez kyniu 12-05-2007, 12:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
szymonek
ĄĄĘĘĘ
Pomógł: 80 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 12-05-2007, 13:06
Bolid: 1E 187 |
|
|
kyniu napisał/a: | Gdzie i za ile moge taki dostać ?? |
100-150 najlatwiej na alledrogo, gieldzie, powypadkowych
kyniu napisał/a: | Mam SCS 1.1 SPI - czy wałek + plan głowicy da jakies wymierne wyniki ?? |
Moment trochę skoczy ale myślę, że róznicy prawie nie odczujesz.
kyniu napisał/a: | ( i o ile mm splanowac głowice ?) |
bezpiecznie 0,5-0,7
kyniu napisał/a: | Co jeszcze mogę zmienic żeby nie ładować worka $ a zeby poczuc różnicę |
stoczyc kolo zamachowe + glowka z wtryskami od 1,2 |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
|
fryzo [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2007, 20:01
|
|
|
plan głowicy i wałek nieda nic
wiem bo mam i jakos nie czuje zmiany |
|
|
|
|
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 12-05-2007, 22:05
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
sam tak chciałem zrobić ale zmiana wałka to zmiana długości rur i pojemności wydechu żeby grało. Miałem gzdieś linka do goduli czy też grabowskiego - nie pamiętam ale tam było fajnie opisane i o tych wszystkich zjawiskach falowych ale tak dla ludzi. Generalnie wnioski były zrozumiałe dla laika czyli dla mnie. Nie ma co zaczynac dłubania od srodka.
O mam http://www.grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm i tam jeszcze wiele fajnych madrości jest o tym całym ustrojstwie. Daje do myślenia. A tu o samych rozrządach tego samego autora http://www.grabowski.com.pl/uklady_rozrzadu.htm to mi traci magią a wnoski mówia same za siebie - wg mojej prostej interpretacji - jak chcesz coś szybko zepsuć to wymien wałek |
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 12-05-2007, 22:28, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-05-2007, 08:56
Bolid: seicento |
|
|
olosc11mpi, no czary z mleka tez ludzie robia
tak sie sklada ze nie zmieniasz na bardzo ostry i o zupelnie innej charakterystyce walek tylko walek stosowany w tych jednostkach
to tak jakbys zmienial skrzynki sporting i S te samo auto inne charakterystyki
sam walek 866 wiele nie da ale napewno nie zepsujesz nic nim a troche poprawisz |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 13-05-2007, 11:56
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
tak tylko chciałem przełożyc teorię na praktyke, a Twoje słowa sa tego dowodem. OK OK. A skoro mój wałek ma sie dobrze chyba tak mniemam, to kiedy znależć pretekst żeby go podmienić. Nie ma pzreciez gwarancji że ktoś na allegro sprzedaje ten słynny 866 bo chce 200 zta dorobić.Czy jak z punciaka wyjmiesz co ma rocznik 97 to można go z czystym sumieniem przełożyć. Sprawny bedzie???
Ps. Jak patrze na ten Twój wykaz na dole: moc+ Nm to przypomina mi się rozmowa z kolesiem, który kupił golfa III tdi z lekko dłubniętym chipem i z teoria na ustach że benzyniaków wolnossących to nie ma co tuningować a seicento to już wogóle mija się z celem - no niezły jest co do tej pory nie moge sie pozbyć bólu brzucha ze smiechu
a tu coś dla Kynia - świeżutkie - moze aktualne http://rajdy.hoga.pl/gielda/gielda.asp?D=5 |
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 13-05-2007, 12:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-05-2007, 12:10
Bolid: seicento |
|
|
olosc11mpi, http://centomania.pl/vide...te=detail&id=19
pokaz to koledze
sejo jeszcze wtedy nie byl wystrojony i mocno przerywal a mimo to nie dala rady octavia
co do walka bardzo prosto sprawdzic czy jest jeszcze dobry, krzywki nie moga byc wytarte na szpic |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
Ostatnio zmieniony przez jataman 13-05-2007, 12:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 13-05-2007, 12:20
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
oczywiste ale sa ludzie i snoby - kupi sobie coś tam, doda gazu wciśnie go w fotel i głosi teorie o tym i o tamtym bo się podjarał. EEEEEEE tam szkoda gadać a tymczasem zobacz na pościk wyżej tam podpiałem linka - można by z tego wyjąc sam kolektorek dolotowy i na swoim kompie śmigać + jeszce ewentualnie dolocik Kałuży??? |
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 13-05-2007, 12:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21-06-2007, 17:36
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Witam,
Mam pytanie. W ilu NM musze dokręcać wałek i głowice kluczem dynamometrycznym? Wkładam głowice z punto 1.2 do seja 1.1. Prosze o szybką odpowiedź bo jestem w warsztacie i właśnie mam zamiar wszystko składać do kupy. Pozdro |
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-06-2007, 17:57
Bolid: seicento |
|
|
z tego co pamietam to
20 Nm
40 NM
i 2x 90 stopni
ale pod uszczelka jak kupiles nowa powinna byc karteczka |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
|